Zamknij

Specjalista ds. BHP

Nr oferty: StPr/25/0005Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Kontrolowanie stanowisk pracy pod względem spełniania wymagań prawnych i klienta w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy. Opracowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji BHP, w tym projektowej zgodnie z wymaganiami klienta. Współuczestnictwo i prowadzenie instruktaży i szkoleń. Raportowanie przełożonym o nieprawidłowościach, formułowanie wniosków w celu poprawy stanu BHP. Współpraca ze służbami klienta. Praca w Płocku w godz. 7-15.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: aktualne szkolenie BHP dla pracowników służby BHP doświadczenie zawodowe w zakładach rafineryjno - petrochemicznych, bazach paliwowych, w branży energetycznej i budowlanej mile widziana znajomość języka angielskiego.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: NAFTOREMONT - NAFTOBUDOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Zglenickiego 46, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
    Osoba do kontaktu: Monika Miłobędzka
    Numer telefonu: 539 097 049
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: CV
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon
    Prowadzenie terapii logopedycznej. Praca w Płocku w godz. 10-21 (godz. do uzgodnienia).
    StPr/25/0017
    data rozpoczęcia pracy od 03.01.2025
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    Przyjmowanie pacjentów, diagnozy. Praca w Płocku w godz. 10-21 (godz. do uzgodnienia).
    StPr/25/0016
    data rozpoczęcia pracy od 03.01.2025
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    -pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych -obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami -utrzymanie czystości w miejscu pracy -dbanie o ekspozycję towarów
    StPr/25/0007
    data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Przygotowanie dokumentacji warsztatowej, opracowanie kart materiałowych,przygotowanie programów cięcia, nadzór nad dokumentacją warsztatową, kalkulacja prac warsztatowych, przygotowanie raportów i raportowanie. Praca w Płocku w godz. 7-15.
    StPr/25/0006
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 6 000 PLN

    Kontrolowanie stanowisk pracy pod względem spełniania wymagań prawnych i klienta w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy. Opracowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji BHP, w tym projektowej zgodnie z wymaganiami klienta. Współuczestnictwo i prowadzenie instruktaży i szkoleń. Raportowanie przełożonym o nieprawidłowościach, formułowanie wniosków w celu poprawy stanu BHP. Współpraca ze służbami klienta. Praca w Płocku w godz. 7-15.
    StPr/25/0005
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 6 000 PLN

    Udział w procesie planowania prac w projekcie. Współpraca przy opracowywaniu harmonogramu realizacji prac. Przygotowywanie raportów postępu prac przy realizacji projektu. Weryfikacja i aktualizacja danych zawartych w raportach, koordynacja obiegu dokumentów. Współpraca z działami: kontrolingu, finansowo-księgowym, sprawozdania i raportowania. Praca w Płocku w godz. 7-15.
    StPr/25/0004
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 6 000 PLN

    Sporządzanie projektów rurociągów przemysłowych. Sporządzanie projektów organizacji: robót, montażu, demontażu, remontu urządzeń oraz instalacji (zbiorniki, kolumny, piece, wymienniki, reaktory). Sporządzanie planów podnoszenia ciężkich elementów. Projektowanie kontrukcji podestów, kontrukcji pomocniczych. Ocena dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązujacymi przepisami i normami.
    StPr/25/0003
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 do 5 500 PLN

    Szycie kamizelek. Obsługa maszyn szyjących. Dbanie o stanowisko pracy. Praca w Płocku w godz. 6-14.
    StPr/25/0001
    data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało między innymi: a. gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych; 1) Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarzadzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego. 2) Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budowa, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg. 3) Udział w kontrolach zajęcia pasa drogowego pod względem zgodności z wydanymi decyzjami. 4) Przygotowywanie porozumień i zezwoleń udzielających zgody na niestosowanie się do istniejacej organizacji ruchu na drogach powiatowych. 5) Organizowanie zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogowego w zakresie możliwości włączenia do drogi ruchu drogowego spowodowanego tą zmianą. 6) Uzgadnianie lokalizacji obiektów budowlanych i urządzeń niezwiązanych z gospodarka drogową lub obsługa ruchu zlokalizowanych w pasach drogowych i poza nimi. 7) Regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas drogowy. 8) Ustalenie przebiegu dróg oraz ustalenie gruntów zajetych pod drogi powiatowe dla potrzeb zmian w ewidencji gruntów. 9) Gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych. 10) Prowadzenie postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z ustawa Prawo budowlane, w szczególności: przygotowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia budowy obiektu budowlanego, wykonywania robót budowlanych: uzyskiwanie pozwoleń na budowę oraz innych zezwoleń, uzgodnień i opinii niezbędnych do realizacji inwestycji. 11) Zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. 12) Udzielanie interesantom informacji o możliwości i sposobie załatwienia sprawy. 13) Prowadzenie zakładowej składnicy akt. 14) Bezpośrednia obsługa petentów: przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie i terminach załatwienia spraw urzędowych. 15) Sprawozdawczość z zakresu wykonywanych obowiązków. 16) Organizacja i kontrola transportu zakładowego.
    StPr/25/0002
    data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Inspektora w Sekcji Technicznej będzie należało między innymi: l. Gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych; 2. Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom; 3. Opracowywanie projektów uchwał; 4. Zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych; Prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków; 5. Przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi; 6. Wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych; 7. Współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg; 8. Przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych; 9. Współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych; 10. Współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego; 11 . Bezpośrednia obsługa petentów, przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie załatwiania spraw urzędowych; 12. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg; 13. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego. 14. Zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. 15. Udzielanie interesantom informacji o możliwości i sposobie załatwienia sprawy. 16. Prowadzenie zakładowej składnicy akt. 17. Sprawozdawczość z zakresu wykonywanych obowiązków. 18. Organizacja i kontrola transportu zakładowego.
    StPr/25/0007
    data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN