- O zasadach bezpieczeństwa na drodze powinniśmy edukować od najmłodszych lat, dlatego do najnowszej odsłony naszej kampanii zaangażowaliśmy tych najmłodszych - mówi Agata Górnicka, Dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem, PKN ORLEN. - Maluchy bardzo szybko zrozumiały kim jest dobry kierowca i jakie powinien mieć cechy. Kształtowanie prawidłowych postaw wśród kierowców jest jednym z naszych obowiązków, jako firmy odpowiedzialnej społecznie - tłumaczy Agata Górnicka.https://twitter.com/PKN_ORLEN/status/1224261311200137217 Jak zapowiada PKN ORLEN, w telewizji i internecie pojawią się cztery spoty - o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości. W każdym z nich wystąpił Robert Kubica i gromadka dzieci, które na jeden dzień wcieliły się w rolę "kierowców". Od 3 lutego materiały edukacyjno-informacyjne można zobaczyć również w prasie, internecie i na billboardach.
- Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe - mówi Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy PKN ORLEN ds. Marketingu. - Teraz liczymy na "efekt Kubicy" w wymiarze społecznym - czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach - podkreśla Jarosław Skorupa.Każdy, kto w czasie kampanii odwiedzi stację ORLEN i zakupi dowolny produkt, otrzyma unikalną naklejkę, dzięki której pokaże innym kierowcom, że dba o bezpieczeństwo na drodze. Przypomnijmy, że pierwsza odsłona kampanii #DobryKierowca promowała ochronę środowiska, bezpieczeństwo, zdrowie i wsparcie społeczności lokalnych, a jej celem było pokazanie, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia. Ogólnopolska kampania wizerunkowa ORLENU #DobryKierowca potrwa do 31 marca 2020 roku. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising. Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN ORLEN odpowiada za działania CSR. Więcej informacji znajdziecie na stronie dobrykierowca.orlen.pl.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@petronews.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Koniec ery „Kobylanki”. Właśnie jest wyburzana
Ten basen nie cierpiał przynajmniej na wieczne awarie i remonty........filtry miał porządne
Tia
23:03, 2025-06-19
Rząd Donalda Tuska z wotum zaufania
Tusk będzie miał wotum zaufania ale w kryminale
Historyk
19:48, 2025-06-19
Czy Trzecia Droga przetrwa? Będą rozmowy
Od razu mówiłem że ten sztuczny twór ta wydmuszka czyli trzecia droga była stworzona dla potrzeb wyborów parlamentarnych żeby pomóc Tuskowi. Dziś nie mają racji bytu po przegranych wyborach prezydenckich dlatego koniec tej funkcji. Wyborcy jak zwykle zostali *%#)!& w dupy bez wazeliny wierząc tym kłamcom.
Historyk
19:47, 2025-06-19
Tragiczny wypadek w powiecie płockim
Podziwiam zielone łapki w takich przypadkach. Co trzeba mieć w głowie???
Cynik
17:43, 2025-06-19
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz