Zamknij

Jak być dobrym kierowcą? Można nauczyć się od mistrza Kubicy

18:46, 03.02.2020 ok. 2 min. czytania
Skomentuj

Promowanie zasad bezpieczeństwa na drodze to główne założenie kampanii PKN ORLEN, która wystartowała 3 lutego. Jej twarzą jest Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy, którzy udowadniają, że bycie dobrym kierowcą jest dziecinnie proste.
Kampania #DobryKierowca nawiązuje do zmian w przepisach ruchu drogowego, które nakładają na kierowców obowiązek tworzenia korytarza życia i jazdy na suwak. Promuje także ustępowanie pierwszeństwa pieszym przed wejściem na pasy i przestrzeganie dozwolonej prędkości. Twarzą kampanii jest Robert Kubica, jeden z najszybszych kierowców świata, który w przystępny sposób objaśnia obowiązujące przepisy.
- O zasadach bezpieczeństwa na drodze powinniśmy edukować od najmłodszych lat, dlatego do najnowszej odsłony naszej kampanii zaangażowaliśmy tych najmłodszych - mówi Agata Górnicka, Dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem, PKN ORLEN. - Maluchy bardzo szybko zrozumiały kim jest dobry kierowca i jakie powinien mieć cechy. Kształtowanie prawidłowych postaw wśród kierowców jest jednym z naszych obowiązków, jako firmy odpowiedzialnej społecznie - tłumaczy Agata Górnicka.
https://twitter.com/PKN_ORLEN/status/1224261311200137217 Jak zapowiada PKN ORLEN, w telewizji i internecie pojawią się cztery spoty - o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości. W każdym z nich wystąpił Robert Kubica i gromadka dzieci, które na jeden dzień wcieliły się w rolę "kierowców". Od 3 lutego materiały edukacyjno-informacyjne można zobaczyć również w prasie, internecie i na billboardach.
- Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe - mówi Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy PKN ORLEN ds. Marketingu. - Teraz liczymy na "efekt Kubicy" w wymiarze społecznym - czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach - podkreśla Jarosław Skorupa.
Każdy, kto w czasie kampanii odwiedzi stację ORLEN i zakupi dowolny produkt, otrzyma unikalną naklejkę, dzięki której pokaże innym kierowcom, że dba o bezpieczeństwo na drodze. Przypomnijmy, że pierwsza odsłona kampanii #DobryKierowca promowała ochronę środowiska, bezpieczeństwo, zdrowie i wsparcie społeczności lokalnych, a jej celem było pokazanie, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia. Ogólnopolska kampania wizerunkowa ORLENU #DobryKierowca potrwa do 31 marca 2020 roku. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising. Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN ORLEN odpowiada za działania CSR. Więcej informacji znajdziecie na stronie dobrykierowca.orlen.pl.
(Redakcja)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@petronews.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%