Media Expert to marka handlowa, która powstała blisko 20 lat temu w Złotowie w północnej Wielkopolsce. Obecnie jej punkty znajdują się w kilkuset miejscach całej Polski, w tym również w Płocku. I to właśnie w płockim elektromarkecie można znaleźć zatrudnienie jako Doradca Klienta.
Sieć marketów Media Expert rozwija się od blisko 20 lat, a powstała w Złotowie, w północnej Wielkopolsce.
– Od początku dostarczaliśmy naszym Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów – wyjaśniają w Media Expert. – Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa powstała ogólnopolska firma, która będąc liderem rynku elektromarketów, pozostała wierna wartościom cechującym rodzinne biznesy w Polsce – dodają przedstawiciele firmy, która w 2012 roku weszła na giełdę, stając się spółką akcyjną.
Obecnie Media Expert to ponad 460 sklepów i ponad 7500 pracowników, a także corocznie tysiące klientów i miliony sprzedanych telewizorów, laptopów, tabletów, smartfonów i innych sprzętów RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowerów, skuterów, quadów, elektronarzędzi, sprzętu relaksacyjnego i sprzętu do pielęgnacji ogrodów. Spółka współpracuje z globalnymi producentami i wiodącymi instytucjami finansowymi, dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Konsumentom usługi.
Teraz można dołączyć do płockich placówek tej firmy, przy ul. Tysiąclecia 2a oraz Trasie Ks. J. Popiełuszki 4.
OFERTA PRACY
Dobrze nam idzie i chociaż na różnych stanowiskach jest nas już w całym kraju ponad 7000, to wciąż potrzebujemy nowych mocy. Dlatego szukamy partnera do naszej ekipy na stanowisko:
DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: Płock
Czego się po nas spodziewać?
- Otrzymasz stałą umowę o pracę bez okresu próbnego, a nie umowę śmieciówkę
- Dostaniesz atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i… do tego możesz wypracować wysoką premię, bo wiemy, że każdy z czasem chce zarobić więcej
- Ubezpieczymy Ciebie i Twoją rodzinę, abyś miał/a spokojną głowę
- Jako nasz pracownik będziesz mógł korzystać z okazji i kupować produkty z naszego elektromarketu na specjalnych warunkach
- Dostaniesz dodatkowy pakiet bonusów/benefitów
- Zorganizujemy dla Ciebie szkolenie wstępne oraz produktowe, bo najbardziej liczą się chęci.
Czego spodziewamy się po Tobie?
- Że pomożesz Klientom wybrać produkty najlepiej odpowiadające ich potrzebom
- Zadbasz o to, żeby Klienci otrzymali odpowiednie do swojego zakupu usługi finansowe jak i ubezpieczeniowe
- Będziesz stosować nasze firmowe standardy sprzedaży i obsługi Klienta
Zapraszamy!
Zespół Kariera Media Expert
Prosimy o przesłanie swojego CV poprzez stronę www.kariera.mediaexpert.pl.
W zakładce OFERTY PRACY (zamieszczona w prawym górnym rogu) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku „Aplikuj teraz”.
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres praca@me.pl. Na stronie internetowej: https://kariera.mediaexpert.pl/informacje/zasady1 dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.