W jaki sposób przyszły prezydent będzie kontaktował się ze społeczeństwem? Jak będzie wyglądała polityka informacyjna ratusza? Na to zagadnienie odpowiadali kandydaci w trakcie debaty prezydenckiej.
– Polityka informacyjna powinna być jawna i łatwa do zrozumienia przez mieszkańca. Obecnie jest trudność w uzyskaniu informacji – stwierdził Marek Owsik. – Dobrze funkcjonowały „Sygnały Płockie”, dzięki którym mieszkańcy mogli przeczytać jakie uchwały są podejmowane czy co się dzieje w Płocku – przyznał Arkadiusz Iwaniak.
– Pełna zgoda, inwestorzy i przedsiębiorcy powinni otrzymywać jak najszybszą odpowiedź – powiedział Andrzej Nowakowski. – Polityka informacyjna powinna polegać na przekazaniu konkretnych komunikatów, informacji a nie opakowanych w marketing – stwierdził Mirosław Milewski. – Mieszkańcy powinni być informowani również za pomocą komunikatów SMS – dodał.
– Należy rozróżnić rodzaj informacji – zauważyła Iwona Wierzbicka. – Na przykład informacje gospodarcze można publikować przy współpracy z organizacjami przedsiębiorców. Dobrym sposobem jest też powrót do „Sygnałów Płockich” – stwierdziła.
No cóż, my proponujemy wykorzystanie już istniejącej gazety bezpłatnej…
Zapraszamy na skrót filmowy z tej części debaty.