Policjanci podsumowali pierwszy miesiąc funkcjonowania strony e-Policjant. - Można stwierdzić, że strona spełnia swoje zadanie - powiedział Krzysztof Piasek, rzecznik płockiej policji. - Uruchomienie e-Policjanta było właściwym krokiem w kierunku poprawy komunikacji między mieszkańcami a policjantami z Płocka i powiatu płockiego - dodał.
Przez ten miesiąc zmieniła się szata graficzna strony, pojawiły się na niej także dodatkowe elementy, w tym blog. Każdy kto odwiedzi stronę, może pokusić się o wyrażenie swojej opinii na temat jej funkcjonowania, jak również zaproponować rozwiązania, usprawniające jej działanie. Jak zapewnia rzecznik policji, każda zmiana ma na celu stworzenie jak najlepszego narzędzia do komunikacji mieszkańców z policją.
W marcu, na stronie odnotowano 1096 odsłon. Za pomocą formularzy kontaktowych, policjanci otrzymali od mieszkańców 20 informacji o charakterze prewencyjnym. Ponad połowa, a dokładnie 13 z nich, były to sprawy związane z poprawą bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Jedna informacja to zgłoszenie zaobserwowanych wybryków chuligańskich, 6 pozostałych informacji dotyczyło innych problemów mieszkańców. Otrzymane informacje, w zależności od ich tematyki, były przekazywane do odpowiednich wydziałów:
Przypomnijmy - dzięki e-Policjantowi płocczanie mogą zgłaszać zaobserwowane zdarzenia oraz przekazywać swoje spostrzeżenia i uwagi, dotyczące poprawy bezpieczeństwa w ich rejonie zamieszkania. Adres strony to: http://mazowiecka.policja.gov.pl/kmpplock.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz