Auchan Retail Polska przekazało, że w związku z wprowadzonymi restrykcjami, wydłuża godziny pracy tak, aby klienci mogli skorzystać z oferty placówek.
Jak wyjaśnia Auchan Retail, duże powierzchnie sprzedaży sklepów oraz duża liczba kas pozwala obsługiwać większą liczbę klientów w tym samym czasie, przy równoczesnym zachowaniu limitów określonych w najnowszym rozporządzeniu. Jednak dodatkowo, w odpowiedzi na potrzeby klientów, sieć Auchan wprowadziła nowe godziny otwarcia, zapraszając klientów już od 6.30 rano.
– Od początku trwania kryzysu koronawirusa najważniejsze dla Auchan jest zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia dla naszych pracowników i klientów. Mobilizacja i zaangażowanie naszych pracowników w tym czasie zasługuje na najwyższe uznanie – mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. – Nasze sklepy mają dużą powierzchnię sprzedaży i dysponujemy dużą liczbą kas, w związku z tym klienci mogą dokonywać zakupów płynniej i szybciej, w bezpiecznych warunkach – dodaje.
Auchan przypomina, że zakupy można robić nie tylko z samego rana, ale i w godzinach popołudniowych oraz wieczornych, w których obserwowana jest mniejsza liczba klientów.
W związku z nałożeniem z dniem 1 kwietnia nowych ograniczeń na branżę handlową, Auchan Retail Polska zweryfikowała przyjęte na czas epidemii procedury obowiązujące w sklepach sieci w całej Polsce, wprowadzając dodatkowe rozwiązania:
- Wyznaczono nowe godziny otwarcia wszystkich sklepów tj. od 6.30 do 21.00, a w niedziele handlowe od 6.30 do 20.00, aby zaoferować klientom więcej czasu na dokonywanie bezpiecznych zakupów
- W godzinach od 10.00-12.00 w sklepie są przyjmowane i obsługiwane tylko osoby 65+
- Podkreślając ważną rolę służb sanitarnych w obecnej sytuacji, wprowadzono dla nich pierwszeństwo w zakupach
- Dostępność rękawiczek jednorazowych oraz płynów dezynfekujących, tak dla klientów, jak i pracowników, sieć wprowadziła od samego początku trwania pandemii; każdy sklep zapewnia ich stałą dostępność
- Nieustannie, od chwili ogłoszenia zagrożenia koronawirusem, Auchan prowadzi kampanię informacyjną skierowaną zarówno do klientów, jak i pracowników, podkreślając wagę przestrzegania zasad higieny.