ZUS w Gostyninie wznawia bezpośrednią obsługę klientów. Przyjmowanie interesantów zawieszono po wykryciu wśród pracowników zakażenia koronawirusem.
Od 9 listopada ZUS w Gostyninie nie przyjmował interesantów. Powodem sytuacji było wykrycie wśród pracowników zakażenia koronawirusem. Instytucja poinformowała, że od 13 listopada ponownie można załatwiać formalności bezpośrednio w Sali Obsługi Klientów ZUS w Gostyninie.
ZUS nadal jednak zachęca do korzystania z elektronicznych form kontaktu. Można skorzystać z Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Do dyspozycji jest także ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Dostępne są również e-wizyty. Wystarczy wejść na stronę internetową Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w zakładkę „E-wizyta” i umówić się na wirtualne spotkanie z ekspertami ZUS.