Płock za pół ceny – pojawiły się pierwsze oferty

0

Na początku września rozpocznie się w naszym mieście długo wyczekiwana akcja “Płock za pół ceny”. Jeszcze do niedawna niewiele było informacji, dotyczących jej przebiegu. Oficjalnie zaprezentowano już jednak pierwsze firmy, biorące udział w projekcie.

“Płock za pół ceny” to akcja, która ma na celu zaprezentowanie miasta, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, z bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową. Odbywać się będzie od 9 do 11 września. Przez cały weekend nie tylko mieszkańcy Płocka, ale również i turyści, będą mogli korzystać z gamy ciekawych propozycji, przygotowanych specjalnie na tę okazję. Degustacje w restauracjach i kawiarniach, korzystanie z usług hotelowych, zwiedzanie instytucji kulturalnych – to tylko niektóre z nich.

Wszystkie te działania mają przyczynić się do zachęcenia turystów, aby nawet w okresie wczesnojesiennym odwiedzali nasze miasto. Dla samych mieszkańców Płocka, akcja ta może być idealną okazją, aby poznać miasto z nieznanej dotąd strony. W końcu na pewno jeszcze wiele miejsc nie zostało odkrytych.

Płock za pół ceny – co dalej z akcją?

Dotychczas niewiele wiedzieliśmy na temat firm, biorących udział w projekcie. Teraz pierwsze z nich zostały podane do oficjalnej informacji. Udział w akcji potwierdziło już: Cafe Wisła w Galerii Wisła, Czas na herbatę w Galerii Wisła, Lody Marsjano Płock, Restauracja Oberża pod Strzechą, Restauracja BEST WESTERN Hotelu Petropol, Hotel Czardasz**** SPA&Wellness, Green Hotel Płock, BEST WESTERN Hotel Petropol, Muzeum Żydów Mazowieckich w Płocku, Muzeum Mazowieckie w Płocku, Biuro Turystyczne Duces Mazovie, Płocka Galeria Sztuki, OLSEN w Galerii Wisła, Perfumeria Douglas w Galerii Wisła, SANITAR Studio Łazienek, Centrum Medyczne Prestige Medical, City Spa Clinic – Centrum Odnowy i Relaksu, Kwiaciarnia ULA FLOR, Dom Mody Powiedz TAK.

Do akcji pozostały niecałe dwa miesiące, więc możemy jeszcze liczyć na to, że kolejne miejsca będą się systematycznie pojawiać.

Punkty, biorące udział w akcji “Płock za pół ceny” będą wyraźnie oznaczone specjalnymi plakatami. To wszystko po to, aby z łatwością można je było znaleźć na mapie naszego miasta. Organizatorzy za główny cel stawiają sobie integrację lokalnej społeczności. W każdym z punktów projekt będzie obowiązywał podczas godzin otwarcia poszczególnych miejsc.

Płock to kolejne miejsce tej akcji na mapie Polski. Przypomnijmy, że wcześniej identyczny projekt był realizowany chociażby w Toruniu czy Warszawie.

Podziel się.

Patronat i artykuły sponsorowane w PetroNews.pl


Warto Przeczytać


Ostatnie Informacje