- Codziennie dojeżdżam do pracy do centrum. W wyniku remontu starego mostu, stało się to trudne, jednak było w miarę znośne. Natomiast od momentu rozpoczęcia się roku szkolnego stało się to udręką. Autobusy w godzinach porannych, między 6 a 8 są strasznie przeludnione, na przystankach w Radziwiu pasażerowie ledwo wciskają się do autobusu. Tak samo jest z kursami powrotnymi, w godzinach popołudniowych 15-16. Tu nie można mówić o żadnym komforcie jazdy. Ludzie na sobie wiszą, bo jest tak ciasno i nie ma nawet możliwości trzymania się czegokolwiek - pisała do nas czytelniczka, mieszkająca na osiedlu Ciechomice.Zapytaliśmy więc miejską spółę czy wykryła problem opisany przez naszą czytelniczkę i czy pracuje nad jego rozwiązaniem. Oto odpowiedź, którą otrzymaliśmy w dniu 12 września.
- Mamy podobne sygnały, sami również od początku września obserwujemy większe napełnienie w autobusach, szczególnie w porannych i popołudniowych szczytach przewozowych, i to zarówno na liniach miejskich, jak i podmiejskich. Na taką sytuację złożyło się kilka czynników. Myślę, że śmiało możemy postawić tezę, że główny z nich to "efekt reformy edukacji", w ramach której do szkół trafił podwójny rocznik - informuje w imieniu spółki Kinga Wochowska, Kierownik Działu Promocji i Komunikacji Społecznej w KM Płock.Komunikacja Miejska Płock dodatkowo poinformowała, że na bieżąco, każdego dnia, wspólnie z Urzędem Miasta Płocka monitoruje kursy pod względem napełnienia i komfortu podróżowania. Na podstawie tej obserwacji, na linie najbardziej oblegane mają być wysyłane autobusy przegubowe. Szczególnie dotyczy to okresu szczytów komunikacyjnych.
- A tam, gdzie jest potrzeba, nawet bisujemy, to znaczy na dany kurs podstawiamy dwa autobusy. Na przykład: na liniach podmiejskich: 130, 112 dysponujemy autobusy bisowe w godzinach porannych, a na linii 120 także w szczycie popołudniowym - podkreśla Kierownik Działu Promocji i Komunikacji Społecznej w KM Płock.Wzrost liczby pasażerów miał również nastąpić na liniach miejskich. W związku z tym, w popołudniowym szczycie komunikacyjnym KM Płock kieruje na trasy o 8 autobusów więcej, niż rano. Podsumowując, Kinga Wochowska zaznaczyła, że w dni powszednie zawsze do ruchu kierowane są wszystkie dostępne autobusy przegubowe. http://petronews.pl/dyskryminacja-mediow-w-bialych-rekawiczkach-czyli-jak-wladze-dysponuja-informacja/
Damiadami99@gmail.co20:25, 12.09.2019
W 120 to karzdy na bacznosc. Zanim sie dojdzie do dzwi po przycisnieciu stop przystanek to kierowca juz zamyka drzwi
Damiadami99@gmail.co20:30, 12.09.2019
Drzwi*
Damiadami99@gmail.co20:58, 12.09.2019
Po wejsciu do autobusu nie ma jak sie przecisnac do biletomatu. A jak juz sie uda to zdarzy sie ze ci nie przyjmie danej monety. Co w przypadku kanarow? Skoro biletomat dziala to kierowca nie moze sprzedac biletu.
Damiadami99@gmail.co21:17, 12.09.2019
Bilet podrożal klimy nie ma komfortu tym bardziej.
a-psik21:41, 12.09.2019
Wielka Pani kierownik działu promocji i komunikacji społecznej... a w głowie pusto. Gdyby podwójnego rocznika nie było to co dzieci do szkół by nie jeździły? Chyba byłoby to samo... do gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych też musiałyby dojechać. Gratulacje dla Pana prezydenta, że takich wykształconych pracowników posiada promujących miejską spółkę. GRATULACJE !
Suli17:07, 14.09.2019
Trochę ci się pełna głowo zapomniało o uczniach spoza Płocka, którzy gdyby nie podwójny rocznik nie jeździli by tymi autobusami, gdyż nadal chodzili by do szkół poza Płockiem. Czasem pomyśleć to nie boli.
Damiadami99@gmail.co22:20, 12.09.2019
Dac wiecej autobusow. A nie jak sledzie we wjadrze przykrytym wiekiem...
Jusef13:27, 13.09.2019
To trzeba jej mieć a skąd pieniążki na nowe
Damiadami99@gmail.co22:26, 12.09.2019
Wiadrze*
z Płocka23:31, 12.09.2019
To są skutki likwidacji wprowadzanej linii tramwajowych. Trzeba do tego wrocic .Na tym i na wodzie do picia tylko ze studni głębinowych . NN partia może wygrać Wybory a my mieszkańcy normalne dojazdy.
Jaaa23:38, 12.09.2019
Jak przeczytałam, że winna jest reforma edukacji ze śmiechu nie wytrzymałam. Skad Ci ludzie sie biorą? Nie ważne o co chodzi winny pis. Brakuje zdrowego podejścia do sprawy. Rozumiem, że brak klimatyzacji również winą pis. Może kontrolę zrobić w tych autobusach, czy ludzie w odpowiedni, bezpieczny sposób są przewożeni. Czy trzeba czekac na katastrofę, aby zareagowano? Może wtedy zamiast polityką zajmą się bezpieczeństwem przewożonych.
Tomek00:24, 13.09.2019
Polecam poczytać na ten temat na stronie Płockibus. Autorzy odwalaja tam kawał dobrej roboty i widać że robią to z pasją i sercem.
Płocczanin.07:10, 13.09.2019
Kultura,wyrozumiałość,szacunek,inteligentne podejście tego brakuje wśród pasażerów. Dzień dobry czy dziękuję to już historia. Pozdrawiam.
Jax07:12, 13.09.2019
Fenomenem jest rozkład autobusu x7 do ciechomic, człowiek kończy prace o godzinie 21:00 i nie ma jak z miasta wrócić do domu bo autobus kursujący do ciechomic jest dopiero o 22:40 to żart?
...10:55, 13.09.2019
To jeszcze nic... Na linii podmiejskiej 103, autobus o godzinie 18.40, a kolejny dopiero 22.40... ŻENADA ?
Józiek12:49, 13.09.2019
21:05 21:35 x7 z Gradowskiego umiesz czytać rozkład jazdy?
Anonim16:52, 13.09.2019
Do Gąbina nie lepiej. Autobus o 16:37 z podolszyc, później przerwa do 19:40 i więcej niczym do Gąbina się nie dojedzie.
xyz07:26, 13.09.2019
każdy
Henryk08:00, 13.09.2019
Każdy....pisze się przez "ż"..... Pozdrawiam .....
09:06, 13.09.2019
km płock ma ograniczoną liczbę autobusów ale cześć tempakow tego nie rozumie tylko potrafi biadolic
Nmr09:14, 13.09.2019
No to macie swoją dobrą zmianę hahah
Nezimienny10:46, 13.09.2019
Czereśnia prawdziwy grzyb pospolity jak zawsze od rzeczy
Ewa09:51, 13.09.2019
Dziwne tlumaczenie.jak to podwojny rocznik???.a co to ma wspólnego z popełnieniem autobusow.nie ważne jest ze podwójny rocznik bo gdyby nie byl podwojny to i tak ci uczniowie by jechali.no chyba że sa jacyś trójwymiarowy ???
kierowca km10:43, 13.09.2019
Droga Ewo liczba autobusów jest ograniczona
19:21, 15.09.2019
Widze ze chyba nikt z Płocka nigdy nie był w Warszawie gdzie nie zaleznie od tego ze autobusy są co 10-15 minut to i tak w godzinach porannych jest tłok i ścisk jakos tyle lat ludzie z warszawy sobie radzą a w płocku ludzie tacy delikatni ze przeskadza tłok w autobusach
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@petronews.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Cudzoziemiec zatrzymany w Płocku. Dlaczego?
W ciuchach roboczych, kamuflaż czy pracował?
$$$
14:47, 2025-07-25
Na tory wyjadą nietypowe składy PKP
szkoda tylko że te nowoczesne, produkowane w Polsce pociągi nigdy nie zobaczą stacji Płock. Nie zobaczą bo ten cały pi&*olony polityczny światek (od lewa do prawa) ma Płock w doopie. Płocczanin we własnym kraju jest jak polski gastarbeiter u niemieckiego bauera - ma zapi&*alać, wąchać smród i nie marudzić. Linia kolejowa potrzebna tylko do tego, żeby wywozić produkty Orlenu.
super
11:44, 2025-07-25
Kolejny mężczyzna był bliski odebrania sobie życia
Spokojnie Bodnar już przygotował program na mężczyzn, nazywa się Sznur Plus
Płoczczok
09:55, 2025-07-25
"Migranci mile widziani" - wydarzenie w Płocku
Kwestia imigrantów jest zafałszowana . Protesty, które się odbyły, moim zdaniem, nie mają wymiaru nienawiści na jakiejkolwiek płaszczyźnie dotyczącej osób z innych państw , którzy zmieniają swoje miejsca zamieszkania z różnych przyczyn . Nie było protestów , gdy Orlen realizował swoją inwestycję i zatrudniał osoby z Azji, byłego ZSRR czy innych państw. Protesty dotyczą problemu Niemiec z ludźmi , których Merkel przyjmowała z otwartymi rękami bez żadnej kontroli , zapewniając ich, że nikt nie będzie wydalony . Przybysze nie musieli pracować bo utrzymywał ich socjal czyli niemiecki podatnik . Wraz ze wzrostem liczby przyjmowanych osób , społeczność napływowa „rosła w siłę” jednocześnie osiągając poziom samoświadomości , że to oni mogą dyktować warunki a niekoniecznie muszą dostosować się do zasad i prawa danego kraju . I zaczęli „rządzić „ i niekoniecznie z pożytkiem dla społeczeństwa niemieckiego . Dlatego tak forsowana była przez Niemcy „solidarność „ państw UE aby „solidarnie „ rozdzielić te masy uchodźców do każdego państwa członkowskiego. Skutecznie temu przeciwstawił się PIS, a Tusk straszył Nas karami . Po przejęciu w Polsce władzy przez ugrupowanie pro germańskie , Niemcy byli przekonani , że wcisną Nam „nadwyżki doktorów , inżynierów , pielęgniarek „. A przecież to ich problem , nie Nasz !!! Zakłamanie „namiestnika elit brukselskich” , który stoi na czele pro germańskiego rzadu w Naszym kraju i negatywne społecznie zdarzenia z udziałem tych „inteligentów „ przyczyniły się do protestu Polaków w obronie własnego bezpieczeństwa i sprzeciwu traktowania Nas przez Niemcy przedmiotowo . Kreowanie innego obrazu tych protestów jest destrukcyjnym działaniem określonych , pro niemieckich , partii politycznych , które chcą tym sposobem wzmocnić swoją pozycję. Kierując się własnym interesem mają w pogardzie Nas Polaków . Proszę mi wytłumaczyć dlaczego rozwiązując problem Niemców mam utrzymywać tych „niechcianych” przez nich „biednych” ludzi? Twierdzenie , że fundusze na ten cel otrzymamy z UE jest kłamstwem . Nic z UE nie otrzymujemy w gratisie . Proszę wytłumaczyć emerytowi , renciście , którzy po latach pracy mają dochód w granicach 2000 netto, dlaczego „ inżynier , doktor czy pielęgniarka „ przysłani Nam przez Niemców ma otrzymywać 5000 zł ? Kto pokryje koszty leczenie tych ludzi ? Dla zrozumienia kłamstw , cynizmu rządów Europy polecam książkę brytyjskiego dziennikarza Douglas Murray pt. „Przedziwna śmierć Europy”. Pozdrawiam
AG
23:59, 2025-07-24
0 0
W kwestii biletomatów... Szlag mnie trafia! Albo nie przyjmuje monet (odliczona gotówka!), nie wspomnę już o tym że płatność kartą w większości niemożliwa!!! Stąd moje pytanie, po diabła te biletomaty, jeżeli tak naprawdę nie można z nich w pełni korzystać. Ot takie ułatwienia dla pasażerów KM