- W naszym regionie nie brakuje młodych, charyzmatycznych ludzi, którzy mają głowy pełne pomysłów i ogromne chęci do działania. Dlatego wspieramy młodzież, by mogła wziąć sprawy w swoje ręce i zaangażować się w działalność na rzecz swoich lokalnych społeczności - podkreśla marszałek Adam Struzik.Program cieszył się dużym zainteresowaniem, dlatego przeprowadzono nabór uzupełniający. W jego efekcie wybrano 14 dodatkowych projektów na łączną kwotę ponad 280 tys. zł. Finalnie w tegorocznej edycji programu wyłoniono w sumie 57 inicjatyw na ponad 1,1 mln zł. Samorząd Wyszogrodu zyskał 18 700 zł na funkcjonowanie Młodzieżowej Rady Gminy i Miasta Wyszogród. O wsparcie mogły ubiegać się gminy, powiaty i dzielnice Warszawy, w których strukturach już działają rady młodzieżowe, ale także te, które planują w tym roku taką powołać. Środki można było pozyskać między innymi na organizowanie szkoleń z zakresu edukacji obywatelskiej, warsztatów rozwijających u młodzieży kompetencje merytoryczne, społeczne i przywódcze, inicjatywy zgłoszone przez rady młodzieżowe. Wsparciem mogły również zostać objęte działania związane z organizowaniem i przeprowadzeniem kampanii informacyjnej czy wyborczej, organizacją inauguracyjnej sesji młodzieżowych rad, warsztaty i szkolenia mające przygotować młodzież do pełnienia funkcji radnego, a także podnoszenie kompetencji przyszłych opiekunów młodzieżowych.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@petronews.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Batalion wojska przenosi się do regionu płockiego
Z Kamysza taki minister jak z Ziemkiewicza starosta. Dwóch figurantów.
Ernest
05:15, 2025-07-15
W powiecie płockim będzie nowe miasto?
Prawda jest taka, że najwięcej sensu mają duże ośrodki. Nic nie robi się z tendencją odpływu z miast, nic nie robi się z cenami gruntów, które w miastach są najwyższe i napędzają błędne koło. Z ekonomicznego punktu widzenia najlepiej jakby taki Płock, Gostynin i Włocławek połączyć w jedno miasto, o pozostałych miejscowościach nie wspominając. Wtedy będzie najłatwiej o miejsca pracy, o wysoki komfort życia, o transport na wysokim poziomie, rozrywki itp. A my zmierzamy w kierunku, gdzie ludzie rozproszą się po wsiach, a na koniec będzie tradycyjny płacz, że transportu nie ma, że szkołę zabrali, komisariat zlikwidowali, drogi dziurawe itd...
bez sensu
01:33, 2025-07-15
PiS: Na płockich pływalniach jest źle
Prawda jest taka, że Ukraińcy więcej wpłacają do budżetu, niż ciągną socjalu. Wiem, trollom i frustratom się to nie spodoba. Na pocieszenie dodam, że ogólnie jestem przeciwny imigracji. Ukraińcy nie zachowują się w Polsce źle i wolę ich niż Hindusów, Pakistańczyków, Marokańczyków, ale po co nam te mieszanie, zwłaszcza przy słabości służb i rządów tego kraju. Niech Polska pozostanie Polską. Masowe migracje to zawsze bomba z opóźnionym zapłonem, gdzie nie ma tarć na tym tle? A PiS robi z ludzi idiotów próbując lansować się na hasłach "stop imigracji", gdy sami bili rekordy wydając ponad pół miliona pozwoleń w zaledwie 12 miesięcy.
Najprawdziwszy Polak
01:27, 2025-07-15
Tragiczny wypadek w Płocku. Zginął pieszy
Pytanie jeszcze z jaką prędkością jechał kierowca Audi, na którym pasie doszło do potrącenia, jak przemieszczał się pieszy? Jak zwykle w tego typu newsach, nie wiemy praktycznie nic. A o prędkości pojazdu wspominam nie po to, by zrzucić całą winę na kierującego. Po prostu mam wrażenie, że przez te śmieszne grupy na fb promowany jest wśród młodych kierowców niebezpieczny sposób jazdy i niestety często można zobaczyć jak ktoś nawet na jednojezdniowej ulicy, w rejonie przejść i przy 30, potrafi pędzić 60, 70, 80, 100 itd. Tacy kierowcy proszą się o tragedię choć myślą, że jeżdżą szybko i bezpiecznie, a zielone to alibi na wszystko. Ja przekraczam limity prędkości, ale jak mi kiedyś pieszy wszedł na czerwonym na Jachowicza prosto pod koła, to nie musiałem nawet hamować na 100%. Kwestia obserwacji i świadomości, że prędkość trzeba dostosować do sytuacji, a już w rejonach skrzyżowań, przejść, na pewno zwolnić i skupić się podwójnie.
sk
01:16, 2025-07-15
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz