ZUS ogłasza zmiany, dotyczące obsługi klientów w poniedziałki - godziny pracy nie będą już w tym dniu wydłużone. Instytucja zachęca też do załatwiania formalności elektronicznie.
Od 2 listopada obsługa klientów we wszystkich placówkach ZUS w poniedziałki będzie odbywać się tak, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli w godzinach 8-15. Zawieszone zostają tym samym dotychczasowe wydłużone godziny obsługi klientów w ten dzień tygodnia. Decyzja o zmianie została podjęta w związku z sytuacją epidemiczną.
Urząd przypomina, że jest dostępny także przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu
22 560 16 00 dostępna w dni robocze w godzinach 7-18.
ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Od 4 listopada będą już dostępne we wszystkich oddziałach ZUS w Polsce. Wystarczy posiadać komputer z kamerą i mikrofonem lub smartphone`a. Więcej informacji
na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz