Spotkanie z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów to doskonała okazja dla mieszkańców, aby uzyskać fachową pomoc i wsparcie, skuteczniej bronić swoich praw i rozwiązywać trudne sytuacje.
- Uruchomienie tego typu dyżurów ma związek z dużą liczbą różnego rodzaju zgłoszeń; jest bardzo dużo sytuacji, w których mieszkańcy potrzebują wsparcia, dlatego chcemy wyjść bezpośrednio do nich - mówi Starosta Płocki Sylwester Ziemkiewicz.
Podczas dyżurów, Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela bezpłatnych porad oraz pomaga w przygotowaniu np. dokumentów reklamacyjnych. Wspiera w przypadku naruszenia praw konsumenta, jednocześnie oferując możliwość polubownego rozwiązania sporu.
- Coraz więcej mieszkańców powiatu zgłasza się do biura z prośbą o pomoc w różnych sprawach konsumenckich. Zawsze staramy się udzielać rzetelnych informacji tak, aby pomóc osobom, które takiej pomocy potrzebują. Ważne jest, aby dbać o nasze prawa konsumenckie i korzystać z dostępnych narzędzi wsparcia - podkreśla Wioletta Majewska-Ulicka, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Płocku.
W większości spotkania odbywać się będą w Urzędach Gmin. Natomiast w Gminie Bulkowo zaplanowano je w Szkole Podstawowej we Włókach, w Drobinie w budynku Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej oraz w Radzanowie w budynku Gminnego Ośrodka Kultury.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do skorzystania z tej możliwości. W przypadku pytań lub potrzeby dodatkowych informacji, można kontaktować się z Biurem Powiatowego Rzecznika Konsumentów pod nr. telefonu: (24) 267-67-20.
Wykaz dyżurów i godzin, w jakich odbywać się będą spotkania w grudniu 2024 roku oraz od stycznia do lipca 2025 roku:
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz