Zamknij
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym; 2) prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową i zawartą umową, przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną, wymogami BHP, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz harmonogramem rzeczowo finansowym; 3) współpraca z Referatem Przygotowania Projektów Inwestycyjnych w odniesieniu do realizowanych zadań inwestycyjnych wraz z udziałem w pracach komisji przetargowej: - przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego, - na etapie opracowywania dokumentacji projektowo kosztorysowej inwestycji oraz jej opiniowanie, - na etapie opracowywania i analizy kosztorysów inwestorskich, współudział w weryfikowaniu kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert; 4) prowadzenie bieżącego nadzoru nad wykonywaniem robót, w tym robót zanikowych i ulegających zakryciu, dokonywanie zapisów w Dzienniku Budowy tak często, aby zapewniona była skuteczność nadzoru; 5) koordynacja działania wykonawców z projektantem, rzeczoznawcą, wyjaśnianie z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzenia robót, współpraca z nadzorem autorskim oraz udział w naradach roboczych (technicznych) z Wykonawcą robót; 6) zatwierdzanie i opiniowanie materiałów przeznaczonych do wbudowania/użytych przy realizacji inwestycji; 7) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, przedmiotem i zakresem umowy; 8) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 9) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwych rozwiązań lub braków w dokumentacji, zgłoszenie stwierdzonego faktu przełożonym; 10) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji, dokonywanie zwrotów zabezpieczeń wykonania i należytego wykonania umowy po zakończeniu realizacji inwestycji oraz po upływie okresu gwarancji lub rękojmi, prowadzenie kontroli nad usuwaniem wad i usterek związanych w okresie gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót oraz składanie wniosków w tym zakresie do kierownika Referatu Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego; 11) analizowanie projektów złożonych w ramach Budżetu Obywatelskiego; 12) przygotowanie i przekazanie dokumentów niezbędnych do naliczania opłat adiacenckich w zakresie inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji i Remontów; 13) przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń indywidualnych mieszkańców Miasta w zakresie realizacji infrastruktury technicznej, dotyczącej przydzielonych do realizacji zadań.
StPr/25/0649
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) realizacja oferty Klubu Rozwoju Cyfrowego (KRC) - prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych podnoszących kompetencje cyfrowe; 2) dobieranie treści i formy zajęć do specyfiki grup i potrzeb uczestników, w tym analiza potrzeb kompetencyjnych uczestników; 3) pokazywanie korzyści płynących z posiadania kompetencji cyfrowych oraz umiejętności wykorzystywania narzędzi cyfrowych i usług w życiu codziennym; 4) zaspokajanie potrzeb cyfrowych uczestników w zakresie wybranych umiejętności przydatnych w życiu prywatnym oraz zawodowym; 5) prowadzenie rekrutacji na spotkania, szkolenia, warsztaty i pozostałe formy wsparcia w ramach oferty KRC; 6) tworzenie i doskonalenie oferty KRC według ścieżek edukacyjnych określonych w ramach funkcjonowania Klubów Rozwoju Cyfrowego w Polsce; 7) opracowanie merytoryczne materiałów edukacyjnych; 8) pomoc uczestnikom w uczeniu się przez działanie, wymianę doświadczeń i zastosowanie wiedzy i umiejętności w praktyce; 9) prowadzenie walidacji potwierdzenie efektów uczenia się uczestników; 10) kontakt z otoczeniem instytucjami i organizacjami, z którymi KRC może nawiązać współpracę; 11) prowadzenie dokumentacji ze wszystkich działań realizowanych w ramach KRC, niezbędnej do ewaluacji i sprawozdawczości do Instytucji Pośredniczącej; 12) bieżące monitorowanie potrzeb uczestników; 13) systematyczne podnoszenie własnej wiedzy i umiejętności, uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach sieciujących; 14) obsługa KRC w godzinach funkcjonowania i gotowość do doradztwa dla osób niezapowiedzianych oraz udzielanie bieżących porad klientom KRC.
StPr/25/0650
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) prowadzenie na kartach kontowych podatników ewidencji analitycznej dochodów budżetowych z tytułu podatków i opłat (za wyjątkiem opłat za odpady) na podstawie wyciągów bankowych; 2) bieżące sprawdzanie zgodności zaewidencjonowanych wpłat i zwrotów nadpłat z tytułu podatków i opłat (za wyjątkiem opłat za odpady) z obrotami wyciągu bankowego; 3) uzgadnianie zaksięgowanych operacji gospodarczych z osobami dokonującymi ewidencji w programie finansowo-księgowym oraz współpraca przy uzgadnianiu zaewidencjonowanych dochodów z pracownikami innych referatów Wydziału Podatków i Księgowości; 4) księgowanie i rozliczanie w programach dziedzinowych wpływów z terminali płatniczych; 5) księgowanie w programach dziedzinowych wpływów z tytułu dochodów realizowanych z tytułu przewozu osób niepełnosprawnych.
StPr/25/0651
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

-nadzór nad pracą laboratorium w zakresie pobierania próbek wody oraz wykonywania badań mikrobiologicznych i fizykochemicznych; -ustalanie obowiązków i upoważnień dla personelu laboratorium; -wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania zgodnie z wymaganiami normy PN- EN ISO/IEC 17025:2018-02; -opracowywanie, modyfikacja, weryfikacja, walidacja, ocena wyników i zatwierdzanie do stosowania metod badawczych; -ustalanie zakresu, monitorowanie i ocena programu potwierdzania ważności wyników łącznie z opracowaniem planu PT/ILC; -zarządzanie dokumentacją laboratoryjną; -planowanie i nadzór nad zakupami sprzętu i odczynników; -nadzorowanie wzorcowania, sprawdzania, konserwacji, napraw i modernizacji wyposażenia; -odpowiedzialność za realizację obsługi klienta zewnętrznego i klienta wewnętrznego; -monitorowanie trendów w dziedzinie badań wody i wdrażanie nowych metod; -dbanie o rozwój zawodowy pracowników laboratorium.
StPr/25/0644
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

-nadzór na procesami spawalniczymi i layoutem, -projektowanie i rozwój procesów produkcyjnych w zakresie spawania i zgrzewania - użycie technik Lean Manufacturing, -opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji technologicznej i konstrukcyjnej, -dobór i zamawianie niezbędnego do produkcji oprzyrządowania specjalnego, -analiza problemów procesu produkcyjnych, -monitoring terminowego zapewnienia technologii procesów, -uczestniczenie w opracowywaniu danych technologicznych do wyceny nowych uruchomień w obszarze przygotowania produkcji, -współpraca z działami : jakości, produkcji, zaopatrzenia, konstrukcyjnym i innymi.
StPr/25/0645
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Utrzymywanie czystości i porządku przed wejściem głównym do szkoły. Dbanie o należyty stan budynku, jego otoczenia oraz innych składników majątku trwałego i wyposażenia szkoły. Wykonywanie bieżących konserwacji oraz napraw sprzętów i urządzeń.
StPr/25/0648
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zgrzewanie folii PCV przy renowacji dachów na terenie CNH w Płocku. Praca w godz. 7-15.
StPr/25/0581
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 5 800 do 6 200 PLN

•praca zgodnie z obowiązującymi w laboratorium normami, procedurami, instrukcjami robo-czymi; •pobieranie próbek wody do analiz laboratoryjnych; •wykonywanie analiz mikrobiologicznych w próbkach wody, ich odczyt i interpretacja uzy-skanych wyników; •prowadzenie dokumentacji wykonanych analiz mikrobiologicznych; •uczestniczenie w walidacji, weryfikacji metod badawczych zgodnie z przyjętymi procedu-rami systemu zarządzania jakością; •zapewnienie jakości wyników badań poprzez udział w badaniach PT/ILC; •obsługa, sprawdzanie, konserwacja i bieżący monitoring pracy wyposażenia pomiarowo-badawczego; •kontrola sterylności warunków prowadzenia badań; •sterylizacja, pakowanie oraz znakowanie szkła laboratoryjnego.
StPr/25/0641
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- prowadzenie pracy opiekuńczo-wychowawczo-edukacyjnej dla podopiecznych ośrodka, -udzielanie wsparcia w trudnych problemach rozwojowych i życiowych wychowanków przez prowadzenie rozmów indywidualnych i spotkań grupowych, -dbanie o bezpieczeństwo uczestników w pomieszczeniach ośrodka, podczas zabaw ruchowych na dworze oraz podczas wycieczek i innych imprez, -poznanie sytuacji materialno-bytowej, rodzinnej, wychowawczej i szkolnej uczestników, ich stanu zdrowia, możliwości, zainteresowań i uzdolnień, a także poznanie przyczyn występujących problemów, -organizowanie i prowadzenie zajęć dla uczestników, -współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) uczestników, informowanie ich o postępach i trudnościach, zachęcanie do współpracy w ich pokonywaniu, -przygotowywanie posiłku, -sprzątanie pomieszczeń ośrodka, -dbanie o powierzone mienie, -prowadzenie na bieżąco dziennika zajęć, listy obecności uczestników.
StPr/25/0642
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 1 750 PLN

Obsługa maszyn dziewiarskich Stoll. Dzianie elementów i dodatków. Kompletowanie o sprawdzanie wykonanej pracy.
StPr/25/0643
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN