Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) Płocka Karta Mieszkańca:
- aktywne kształtowanie kierunków rozwoju Płockiej Karty Mieszkańca (współpraca z operatorem Programu, planowanie i realizacja nowych funkcji i usług dostępnych na karcie/koncie),
- opracowanie i nadzór nad aktualnością regulaminu korzystania z Płockiej Karty Mieszkańca,),
- nadzór nad realizacją i wdrażaniem przez operatora programu Płockiej Karty Mieszkańca,
- współpraca w zakresie integracji Płockiej Karty Mieszkańca z Pakietem Familijnym 3+, zapewnienie zgodności formalno-prawnej w tym zakresie,
- obsługa mieszkańców w zakresie składanych wniosków o Płocką Kartę Mieszkańca,
- weryfikacja mieszkańców składających ww. wnioski,
- opracowanie projektów aktów prawnych związanych z programem Płockiej Karty Mieszkańca,
- obsługa rozliczeń i raportów operatora Programu,
- przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących Płockiej Karty Mieszkańca,
- identyfikacja i zgłaszanie wszelkich uwag i potrzeb wynikających z funkcjonowania Płockiej Karty Mieszkańca,
- prowadzenie działań komunikacji społecznej w zakresie Płockiej Karty Mieszkańca;
2) komunikacja społeczna:
- organizowanie działań promocyjnych, PR i kampanii społecznych skierowanych do różnych grup mieszkańców,
- współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych, mediów społecznościowych, strony www,
- gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta,
- redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu;
3) współpraca z płockimi radami mieszkańców osiedla (RMO).
StPr/25/0567
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN