1. Prowadzenie czynności windykacyjnych wszystkich wierzytelności pieniężnych, których dochodzenie wynika z zakresu działania jednostki, w tym: nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłków z pomocy społecznej oraz wszelkich odpłatności wynikających z Ustawy o pomocy społecznej i Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
2. Wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych oraz aktualizowanie tytułów wykonawczych w związku z umarzaniem, odraczaniem terminu zapłaty lub rozkładaniem na raty należności pieniężnych przypadających Gminie Miasto Płock, zgodnie ze stosowną Uchwałą Rady Miasta Płocka.
3. Niezwłoczne zawiadamianie organu egzekucyjnego o każdej zmianie wysokości zobowiązania objętego tytułem wykonawczym w związku z zapłatą dłużnika.
4. Podejmowanie działań mających na celu egzekwowanie należności od dłużników przed rozpoczęciem wobec nich działań windykacyjnych.
5. Analizowanie oraz monitorowanie wysokości zadłużenia oraz terminowości spłaty.
6. Sporządzanie zestawienia przedawnionych bądź umorzonych należności, celem odpisania ich z ewidencji księgowej.
7. Prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych i upomnień.
8. Współpraca z organami egzekucyjnymi, tj. Gminą Miasto Płock, urzędami skarbowymi, komornikami sądowymi.
9. Współpraca z pracownikami Działu Księgowości, zajmującymi się ewidencją księgową dochodów budżetowych.
10. Współpraca z kierownikami komórek merytorycznych, przekazywanie im informacji, w celu podjęcia przez nich stosownych działań wobec osób zobowiązanych do spłaty zadłużenia bądź odstąpienia od tejże spłaty.
11. Współpraca z radcami prawnymi.
12. Współpraca z instytucjami w celu ustalenia pobytu dłużnika bądź ustalenia masy spadkowej po zmarłym dłużniku.
StPr/25/0610
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 820 PLN