Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Organizowanie pracy własnej i podległych pracowników.
2.Prowadzenie bieżących przeglądów technicznych oraz dokonywanie oceny stanu technicznego obiektów, budowli, budynków, maszyn, urządzeń i instalacji.
3.Opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji.
4.Koordynacja i nadzór prowadzonych prac remontowych oraz sporządzanie okresowych sprawozdań z ich przebiegu.
5.Dokonywanie odbiorów prowadzonych robót na terenie ZOO Płock Sp. z o.o.
6.Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego.
7.Prowadzenie rejestru zleceń prac remontowych.
8.Opracowywanie projektu pism, sprawozdań i umów w zakresie działań Działu Technicznego, w tym w zakresie emisji zanieczyszczeń i gospodarki odpadami.
9.Prowadzenie ewidencji odpadów.
10.Sporządzanie planu zakupów pod kątem ich przydatności technicznej i kryteriów ekonomicznych.
11.Opracowywanie kosztorysów i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji zadań Działu Technicznego.
12.Realizacja postanowień wynikających z operatów wodno- prawnych.
13.Prowadzenie spraw w zakresie ochrony całości mienia ZOO Płock Sp. z o.o.
14.Prowadzenie ewidencji i oznakowania środków trwałych znajdujących się w dyspozycji ZOO Płock Sp. z o.o., oraz nadzór nad ich gospodarowaniem.
15.Utrzymywanie współpracy z instytucjami i firmami zewnętrznymi w ramach realizowanych zadań.
StPr/25/0572
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN