Zamknij
Wykonywanie prostych, rutynowych prac związanych z różnymi etapami budowy; sprzątanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód i zatorów według otrzymanych instrukcji. Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy; Chemików 7, 09-400 Płock-budowa PKN ORLEN Kompleksu Olefin III w Płocku; gotowość do pracy na terytorium całej Polski.
StPr/25/0579
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1.Organizowanie pracy własnej i podległych pracowników. 2.Prowadzenie bieżących przeglądów technicznych oraz dokonywanie oceny stanu technicznego obiektów, budowli, budynków, maszyn, urządzeń i instalacji. 3.Opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji. 4.Koordynacja i nadzór prowadzonych prac remontowych oraz sporządzanie okresowych sprawozdań z ich przebiegu. 5.Dokonywanie odbiorów prowadzonych robót na terenie ZOO Płock Sp. z o.o. 6.Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego. 7.Prowadzenie rejestru zleceń prac remontowych. 8.Opracowywanie projektu pism, sprawozdań i umów w zakresie działań Działu Technicznego, w tym w zakresie emisji zanieczyszczeń i gospodarki odpadami. 9.Prowadzenie ewidencji odpadów. 10.Sporządzanie planu zakupów pod kątem ich przydatności technicznej i kryteriów ekonomicznych. 11.Opracowywanie kosztorysów i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji zadań Działu Technicznego. 12.Realizacja postanowień wynikających z operatów wodno- prawnych. 13.Prowadzenie spraw w zakresie ochrony całości mienia ZOO Płock Sp. z o.o. 14.Prowadzenie ewidencji i oznakowania środków trwałych znajdujących się w dyspozycji ZOO Płock Sp. z o.o., oraz nadzór nad ich gospodarowaniem. 15.Utrzymywanie współpracy z instytucjami i firmami zewnętrznymi w ramach realizowanych zadań.
StPr/25/0572
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

Prace konserwatorskie na terenie bazy - Zajezdnia autobusów KM Płock. Sprzątanie, grabienie liści. Drobne naprawy.
StPr/25/0575
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Utrzymywanie czystości i porządku przed wejściem głównym do szkoły. Dbanie o należyty stan budynku, jego otoczenia oraz innych składników majątku trwałego i wyposażenia szkoły. Wykonywanie bieżących konserwacji oraz napraw sprzętów i urządzeń.
StPr/25/0578
data rozpoczęcia pracy od 07.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Montaż i demontaż izolacji przemysłowych
StPr/25/0282
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Prowadzenie konsultacji psychologicznych, poradnictwa i terapii dla osób sprawujących pieczę zastępczą oraz dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, sporządzanie diagnoz psychofizycznych
StPr/25/0571
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
StPr/25/0569
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Dostarczenie, przyprawianie i gotowanie mięsa użytego do kebaba. Wykorzystywanie niezbędnej wiedzy i umiejętności do przygotowania mięsa do podania.
StPr/25/0570
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) Płocka Karta Mieszkańca: - aktywne kształtowanie kierunków rozwoju Płockiej Karty Mieszkańca (współpraca z operatorem Programu, planowanie i realizacja nowych funkcji i usług dostępnych na karcie/koncie), - opracowanie i nadzór nad aktualnością regulaminu korzystania z Płockiej Karty Mieszkańca,), - nadzór nad realizacją i wdrażaniem przez operatora programu Płockiej Karty Mieszkańca, - współpraca w zakresie integracji Płockiej Karty Mieszkańca z Pakietem Familijnym 3+, zapewnienie zgodności formalno-prawnej w tym zakresie, - obsługa mieszkańców w zakresie składanych wniosków o Płocką Kartę Mieszkańca, - weryfikacja mieszkańców składających ww. wnioski, - opracowanie projektów aktów prawnych związanych z programem Płockiej Karty Mieszkańca, - obsługa rozliczeń i raportów operatora Programu, - przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących Płockiej Karty Mieszkańca, - identyfikacja i zgłaszanie wszelkich uwag i potrzeb wynikających z funkcjonowania Płockiej Karty Mieszkańca, - prowadzenie działań komunikacji społecznej w zakresie Płockiej Karty Mieszkańca; 2) komunikacja społeczna: - organizowanie działań promocyjnych, PR i kampanii społecznych skierowanych do różnych grup mieszkańców, - współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych, mediów społecznościowych, strony www, - gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta, - redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu; 3) współpraca z płockimi radami mieszkańców osiedla (RMO).
StPr/25/0567
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem, korygowaniem, anulowaniem opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przekształceniem czy wygaszeniem tego prawa; 2) podejmowanie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych gruntów Skarbu Państwa; 3) czynności związane z planowaniem i przeprowadzeniem procedury aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz aktualizacja stawki procentowej tych opłat; 4) prowadzenie postępowań w sprawie sprzedaży prawa własności gruntu Skarbu Państwa na własność użytkownika wieczystego gruntu; 5) prowadzenie kartotek dla poszczególnych użytkowników wieczystych w tym tworzenie przypisów opłat dla Wydziału Podatków i Księgowości (WPK); 6) współpraca z WPK w zakresie windykacji naliczonych opłat rocznych; 7) prowadzenie postępowań w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości; 8) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym nabyciem nieruchomości przez Skarb Państwa w oparciu o ustawy: o KRS i Przepisy wprowadzające ustawę o KRS; 9) wyjaśnianie i regulacja zapisów wieczystoksięgowych i ewidencyjnych nieruchomości Skarbu Państwa; 10) współpraca z radcami prawnymi w zakresie opiniowania dokumentów pod względem prawnym oraz przygotowywania materiałów, opracowań i informacji do toczących się postępowań przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym; 11) sporządzanie analiz, sprawozdań i zestawień statystycznych.
StPr/25/0568
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN