Zamknij

Pomocnik Montera Rusztowań

Nr oferty: StPr/25/0093Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
: Wsparcie w demontażu rusztowań po zakończeniu prac. Pomoc w przygotowaniu stanowiska pracy i montażu rusztowań. Sprawdzanie odpowiedniej jakości i ilości materiałów potrzebnych do montażu rusztowań. Dbanie o porządek i czystość na placu budowy. Praca w zespole osób posługujących się językiem hinduskim.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 10.02.2025
: od 30,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: 3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Misiak
Numer telefonu: 243671841
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wsparcie w demontażu rusztowań po zakończeniu prac. Pomoc w przygotowaniu stanowiska pracy i montażu rusztowań. Sprawdzanie odpowiedniej jakości i ilości materiałów potrzebnych do montażu rusztowań. Dbanie o porządek i czystość na placu budowy. Praca w zespole osób posługujących się językiem hinduskim.
StPr/25/0093
data rozpoczęcia pracy od 10.02.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Utrzymanie czystości i porządku na wskazanym przez Pracodawcę terenie, m.in. sprzątanie terenów zewnętrznych (chodniki, parkingi, place zabaw, tereny zielone); opróżnianie koszy na śmieci na terenie Spółdzielni; usuwanie śmieci, liści, śniegu i lodu w sezonie zimowym; koszenie trawy w sezonie wiosenno-letnim; proste drobne naprawy wg potrzeb Pracodawcy.
StPr/25/0098
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Przewóz osób na terenie Polski oraz Unii Europejskiej. Przewóz osób do miejsca pracy oraz miejsca zakwaterowania.
StPr/25/0094
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym; 2) prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową i zawartą umową, przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną, wymogami BHP, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym; 3) współpraca z Referatem Przygotowania Projektów Inwestycyjnych w odniesieniu do realizowanych zadań inwestycyjnych wraz z udziałem w pracach komisji przetargowej: - przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego, - na etapie opracowywania dokumentacji projektowo kosztorysowej inwestycji oraz jej opiniowanie, - na etapie opracowywania i analizy kosztorysów inwestorskich, współudział w weryfikowaniu kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert; 4) prowadzenie bieżącego nadzoru nad wykonywaniem robót, w tym robót zanikowych i ulegających zakryciu, dokonywanie zapisów w Dzienniku Budowy tak często, aby zapewniona była skuteczność nadzoru; 5) koordynacja działania wykonawców z projektantem, rzeczoznawcą, wyjaśnianie z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzenia robót, współpraca z nadzorem autorskim oraz udział w naradach roboczych (technicznych) z Wykonawcą robót; 6) zatwierdzanie i opiniowanie materiałów przeznaczonych do wbudowania/użytych przy realizacji inwestycji; 7) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, przedmiotem i zakresem umowy; 8) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 9) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwych rozwiązań lub braków w dokumentacji, zgłoszenie stwierdzonego faktu przełożonym; 10) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji, dokonywanie zwrotów zabezpieczeń wykonania i należytego wykonania umowy po zakończeniu realizacji inwestycji oraz po upływie okresu gwarancji lub rękojmi, prowadzenie kontroli nad usuwaniem wad i usterek związanych w okresie gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót oraz składanie wniosków w tym zakresie do kierownika Referatu Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego; 11) analizowanie projektów złożonych w ramach Budżetu Obywatelskiego; 12) przygotowanie i przekazanie dokumentów niezbędnych do naliczania opłat adiacenckich w zakresie inwestycji prowadzonych przez WIR; 13) przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń indywidualnych mieszkańców Miasta w zakresie realizacji infrastruktury technicznej, dotyczącej przydzielonych do realizacji zadań.
StPr/25/0095
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych; 2) dokonywanie bieżącego przeglądu tytułów wykonawczych i przydzielanie do służby tytułów najstarszych - w pierwszej kolejności; 3) przydział i odbiór służby od poborców oraz ich rozliczanie; 4) sprawdzanie miesięcznych, półrocznych i rocznych zestawień przygotowanych przez poborców do obliczenia wysokości wynagrodzenia prowizyjnego; 5) wykonywanie całokształtu zagadnień związanych z dokonywaniem i realizacją zajęć: wynagrodzenia za pracę, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego i ubezpieczenia społecznego oraz renty socjalnej, wierzytelności rachunku bankowego i wkładu oszczędnościowego, innych wierzytelności pieniężnych; 6) dokonywanie kontroli dłużników zajętych wierzytelności w zakresie prawidłowości realizacji zastosowanego środka egzekucyjnego; 7) występowanie z wnioskami do innych urzędów i instytucji celem uzyskania informacji o zobowiązanych ze zbioru danych osobowych; 8) przekazywanie akt sprawy do Komorników Sądowych i Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w związku ze zbiegiem egzekucji; 9) ewidencjonowanie należności wyegzekwowanych na podstawie tytułów wykonawczych; 10) dokonywanie przelewów bankowych z realizacji tytułów wykonawczych wystawianych przez jednostki budżetowe i innych wierzycieli; 11) sporządzenie półrocznych i rocznych informacji z realizacji tytułów wykonawczych; 12) sporządzanie informacji na temat ściągalności zaległości objętych tytułami wykonawczymi dla potrzeb przełożonych; 14) prowadzenie spisu korespondencji wychodzącej; 13) wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z likwidacją tytułów wykonawczych; 14) nadzór i kontrola pracy poborców oraz bieżący instruktaż; 15) utrzymywanie akt egzekucyjnych w przepisowym układzie i należytym porządku.
StPr/25/0096
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prace pomocnicze na budowie, rutynowe prace związane z różnymi etapami budowy
StPr/25/0089
data rozpoczęcia pracy od 10.02.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym; 2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału Inwestycji i Remontów w odniesieniu do realizowanych projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy; 5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 13) uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych; 16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
StPr/25/0091
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Roboty ślusarsko - konserwacyjne na budynkach mieszkalnych.
StPr/25/0092
data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Zapewnienie właściwego przygotowania potraw kuchni filipińskiej zarówno pod względem smakowym jak i estetycznym. Zarządzanie zespołem w kuchni w przyjaznej atmosferze, współpraca, szkolenie współpracowników. Przestrzeganie procedur i standardów obsługi w kuchni oraz wszystkich zasad bezpieczeństwa i higieny pracy z żywnością. Przygotowanie menu oraz listy produktów. Praca na różnych sekcjach kuchni. Kontrolowanie stanu wyposażenia kuchni i ilości dostępnych składników. Utrzymywanie kuchni w czystości zgodnie ze standardami bhp.
StPr/25/0087
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

Zapewnienie właściwego przygotowania potraw kuchni indyjskiej zarówno pod względem smakowym jak i estetycznym. Zarządzanie zespołem w kuchni w przyjaznej atmosferze, współpraca, szkolenie współpracowników. Przestrzeganie procedur i standardów obsługi w kuchni oraz wszystkich zasad bezpieczeństwa i higieny pracy z żywnością. Przygotowanie menu oraz listy produktów. Praca na różnych sekcjach kuchni. Kontrolowanie stanu wyposażenia kuchni i ilości dostępnych składników. Utrzymywanie kuchni w czystości zgodnie ze standardami bhp.
StPr/25/0088
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN