Zamknij

Spawacz met. TIG 141/111 lub 141

Nr oferty: StPr/24/0933Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Spawanie rur pod badania RTG. Miejsce wykonywania pracy: Płock województwo mazowieckie (pracodawca zapewnia zakwaterowanie).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 19.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • podstawowe
    Zawód:
    • Spawacz (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
      Uprawnienia:
      • Uprawnienia do spawania metodą TIG
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: Oczekiwania pracodawcy: wykształcenie: do uzgodnienia; doswiadczenie zawodowe: 2 - 3 lata na stanowisku spawacza; spawanie rur met. TIG 141/111 lub 141
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: SPAW-MONT Piotr Wiliński
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: 87-603 Suradówek 23, powiat: lipnowski, woj: kujawsko-pomorskie
        Osoba do kontaktu: Piotr Wiliński
        Numer telefonu: 603-328-493
        E-mail:
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: cv, przed spotkaniem kontakt telefoniczny z pracodawcą : 603 328 493
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: telefon
        Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem, korygowaniem, anulowaniem opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przekształceniem czy wygaszeniem tego prawa; 2) podejmowanie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych gruntów Skarbu Państwa; 3) czynności związane z planowaniem i przeprowadzeniem procedury aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz aktualizacją stawki procentowej tych opłat; 4) prowadzenie postępowań w sprawie sprzedaży prawa własności gruntu Skarbu Państwa na własność użytkownika wieczystego gruntu; 5) prowadzenie kartotek dla poszczególnych użytkowników wieczystych w tym tworzenie przypisów opłat dla Wydziału Podatków i Księgowości (WPK); 6) współpraca z WPK w zakresie windykacji naliczonych opłat rocznych; 7) prowadzenie postępowań w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości; 8) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym nabyciem nieruchomości przez Skarb Państwa w oparciu o ustawy: o KRS i Przepisy wprowadzające ustawę o KRS; 9) wyjaśnianie i regulacja zapisów wieczystoksięgowych i ewidencyjnych nieruchomości Skarbu Państwa; 10) współpraca z radcami prawnymi w zakresie opiniowania dokumentów pod względem prawnym oraz przygotowywania materiałów, opracowań i informacji do toczących się postępowań przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.
        StPr/24/1016
        data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN

        Kontakt z klientem niemieckojęzycznym, telefoniczny i mailowy. Wykonywanie prac biurowych.
        StPr/24/1018
        data rozpoczęcia pracy od 20.11.2024
        wynagrodzenie od od 6 000 do 7 000 PLN

        Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) rejestracja pojazdów m.in.: - przyjęcie i weryfikacja dokumentów oraz wniosku o rejestrację pojazdu, wystawienie dowodu polecenia zapłaty w systemie "Rejestr opłat" i przyjęcie wpłaty za pomocą terminalu płatniczego, - wprowadzenie danych pojazdu i właściciela do komputerowego systemu "POJAZD" oraz wysłanie drogą elektroniczną do poprzedniego organu rejestrującego zawiadomienia o rejestracji pojazdu, - wydanie karty informacyjnej pojazdu, pozwolenia czasowego oraz decyzji, - w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy wysłanie zapytania do Systemu Informacyjnego Schengen, Krajowej Administracji Skarbowej, - legalizacja tablic rejestracyjnych i spersonalizowanego dowodu rejestracyjnego poprzez naklejenie nalepek legalizacyjnych, - założenie akt pojazdu, - wydanie klientowi zalegalizowanych tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) oraz decyzji o zarejestrowaniu; 2) prowadzenie obsługi klienta m.in.: - udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących rejestracji pojazdu, - przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu, - wydawanie, na wniosek właściciela pojazdu, wtórników nalepek legalizacyjnych, dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, - wymiana dowodów rejestracyjnych, - dokonywanie wpisów i skreśleń w dowodach rejestracyjnych dotyczących zamontowanej instalacji gazowej, "TAXI", "L","HAK", "VAT","PIT", "CIT", dopisywanie współwłaściciela, uzupełnianie danych technicznych pojazdu,itp. - wydawanie zaświadczeń służących do rejestracji pojazdów z uwagi na utratę dowodu rejestracyjnego, - przyjmowanie wniosków na odtworzenie tablic rejestracyjnych, wydawanie ich po odtworzeniu, - przyjmowanie wniosków na wykonanie tablicy dodatkowej (bagażnik) i wydanie po ich wykonaniu, - wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez właściwe organy kontroli lub stacje diagnostyczne (po ustaniu przyczyny zatrzymania), - wydawanie skierowań na badania techniczne dodatkowe, - przyjmowanie wniosków o wyrejestrowanie pojazdu, - przyjmowanie wniosków o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu; 3) realizacja zadań związanych z żądaniem CEPiK ubycia pojazdu; 4) przygotowywanie sprawozdawczości, analiz, opracowań z zakresu swojej działalności.
        StPr/24/1019
        data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN

        Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym; 2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału Inwestycji i Remontów w odniesieniu do realizowanych projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy; 5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 13) uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych; 16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
        StPr/24/1020
        data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 660 PLN

        Praca w biurze firmy.
        StPr/24/1012
        data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
        wynagrodzenie od od 2 600 PLN

        Dozorowanie obiektów.
        StPr/24/1014
        data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
        StPr/24/1015
        data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Praca fizyczna, pomoc przy uprzątaniu terenów wewnątrz magazynów, pomoc przy prostych pracach budowlanych.
        StPr/24/1009
        data rozpoczęcia pracy od 18.12.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Prace pomocnicze w branży stalowej. Miejsce wykonywania pracy: Płock, województwo mazowieckie (pracodawca zapewnia zakwaterowanie).
        StPr/24/0932
        data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
        wynagrodzenie od od 6 000 do 6 500 PLN

        Spawanie rur pod badania RTG. Miejsce wykonywania pracy: Płock województwo mazowieckie (pracodawca zapewnia zakwaterowanie).
        StPr/24/0933
        data rozpoczęcia pracy od 19.11.2024
        wynagrodzenie od od 10 000 PLN