Zamknij

Robotnik budowlany

Nr oferty: StPr/24/0952Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Szeroko pojęte prace budowlane i remontowo-budowlane, m.in. wyburzanie, murowanie, układanie kostki brukowej, ocieplanie nieruchomości, wykonywanie szalowań i rusztowań, murowanie, tynkowanie, wylewanie stropów, wykonywanie pomocniczych robót ciesielskich, prace wykończeniowe, remontowe,rozbiórkowe, inne zadania pokrewne. Język obcy jest wymagany ze względu na kontakt z pozostałymi pracownikami tureckojęzycznymi.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 18.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 28,1 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • brak lub niepełne podstawowe
    Język:
    • turecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: 3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
      Osoba do kontaktu: Katarzyna Misiak
      Numer telefonu: 243671841
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: skierowanie
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1.planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy gońców; 2.prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Urzędu; 3.planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na osiedla,ewidencja i rozdysponowywanie korespondencji na poszczególnych gońców, 4.nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji, 5.kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji, 6.znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Urzędu, w szczególności regulacji wewnętrznych dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców; 7.przygotowanie do zwrotu nadawcy pism niepodjętych w wyznaczonym terminie; 8.konsultowanie sposobu doręczania korespondencji w sytuacjach skomplikowanych z komórką organizacyjną wysyłającą daną korespondencję; 9.zbieranie informacji i uwag w zakresie pracy Urzędu napływających od mieszkańców oraz przekazywania ich do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych; 10.sporządzanie raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych z zakresu wysyłanej za pośrednictwem gońców korespondencji; 11. obsługa aplikacji Alert w zakresie użytkowania i zarządzania użytkownikami Zespołu Gońców.
      StPr/24/0954
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Szeroko pojęte prace budowlane i remontowo-budowlane, m.in. wyburzanie, murowanie, układanie kostki brukowej, ocieplanie nieruchomości, wykonywanie szalowań i rusztowań, murowanie, tynkowanie, wylewanie stropów, wykonywanie pomocniczych robót ciesielskich, prace wykończeniowe, remontowe,rozbiórkowe, inne zadania pokrewne. Język obcy jest wymagany ze względu na kontakt z pozostałymi pracownikami tureckojęzycznymi.
      StPr/24/0952
      data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      Szeroko pojęte prace budowlane i remontowo-budowlane, m.in. wyburzanie, murowanie, układanie kostki brukowej, ocieplanie nieruchomości, wykonywanie szalowań i rusztowań, murowanie, tynkowanie, wylewanie stropów, wykonywanie pomocniczych robót ciesielskich, prace wykończeniowe, remontowe,rozbiórkowe, inne zadania pokrewne. Język obcy jest wymagany ze względu na kontakt z pozostałymi pracownikami posługującymi się językiem turkmeńskim.
      StPr/24/0953
      data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR - I) i Referatu Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego (WIR II) oraz udział w pracach komisji przetargowej; 2) opracowanie i analiza kosztorysów inwestorskich, współudział w weryfikowaniu kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert, zlecenia usług dodatkowych lub zamiennych, zaniechania zakresu usług; 3) prowadzenie ustaleń z wykonawcami, projektantami i innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego w zakresie realizowanych zadań; 4) przyjęcie dokumentacji wraz z jej sprawdzeniem pod względem kosztorysowym, weryfikacja kompletności dokumentacji projektowo kosztorysowej i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 5) ustalanie, pozyskiwanie, przygotowanie danych wyjściowych, w tym warunków technicznych do projektowania oraz kosztorysowania i uzgodnienia z odpowiednimi podmiotami; 6) nadzór nad prawidłową realizacją umów realizowanych przez WIR-I, w szczególności umów na prace projektowe oraz monitorowanie postępu prac zgodnie z umowami realizowanymi przez WIR-I; 7) w zakresie zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji współudział w poszukiwaniu alternatywnych źródeł finansowania, przygotowaniu wniosków do instytucji i organizacji zewnętrznych o dofinansowanie oraz rozliczaniu uzyskanych dofinansowań; 8) uaktualnianie wycen kosztorysów inwestorskich do przetargów; 9) przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów dla zadań realizowanych przez WIR-I i WIR-II oraz współpraca w tym zakresie z Zespołem Prawno Finansowym Obsługi Inwestycji (WIR-IV); 10) analiza i weryfikacja dokumentów techniczno rozliczeniowych, sprawdzanie ich zgodności z warunkami zawartych umów; 11) analizowanie projektów złożonych w ramach Budżetu Obywatelskiego; 12) przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń indywidualnych mieszkańców Miasta w zakresie realizacji infrastruktury technicznej, dotyczącej przydzielonych do realizacji zadań.
      StPr/24/0955
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1.Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego. 2.Obsługa administracyjna Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej. 3.Przygotowywanie protokołów egzaminacyjnych i kart okresowych osiągnięć studenta. 4.Bieżące prowadzenie dokumentacji w zakresie zaliczeń i egzaminów. 5.Sporządzanie wykazów dotyczących średniej ocen studenta. 6.Ewidencja studentów. 7.Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich działania. 8.Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów oraz akt osobowych studentów. 9.Prowadzenie dokumentacji kształcenia praktycznego na kierunku lekarskim. 10.Ewidencja druków ścisłego zarachowania. 11.Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem kształcenia. 12.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach studenckich. 13.Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki, w tym w szczególności: a)przy zabezpieczaniu sal na zajęcia dydaktyczne użytkowane przez więcej niż jedną jednostkę organizacyjną Uczelni, w tym również podmioty zewnętrzne, b)przygotowywanie danych do rozliczania godzin dydaktycznych. 14. Przygotowywanie danych studenta celem eksportu do systemu POL-on, BAZUS. 15.Prawidłowe przygotowywanie i przekazanie teczek akt osobowych studentów oraz akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum. 16.Pomoc przy obsłudze konferencji organizowanych w Collegium Medicum. 17.Współpraca i udzielanie pomocy w wykonywaniu zadań współpracowników. 18.Układanie planów zajęć dla Collegium Medicum. 19.Prowadzenie dokumentacji Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia Collegium Medicum. 20.Prowadzenie dokumentacji z jakości kształcenia w Collegium Medicum. 21.Tworzenie sprawozdań z Jakości Kształcenia Collegium Medicum. 22.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Prorektora Collegium Medicum i Dziekana Wydziału Lekarskiego i jego zastępcę.
      StPr/24/0948
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Ręczna lub ręczno-maszynowa obróbka metalu, elementów konstrukcji do montażu. Składanie elementów z komponentów i ich montaż. Rozładowywanie towaru. Język obcy jest wymagany ze względu na pracę wśród cudzoziemców wielu narodowości.
      StPr/24/0947
      data rozpoczęcia pracy od 05.11.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      Sporządzanie projektów rurociągów przemysłowych. Sporządzanie projektów organizacji: robót, montażu, demontażu, remontu urządzeń oraz instalacji (zbiorniki, kolumny, piece, wymienniki, reaktory). Sporządzanie planów podnoszenia ciężkich elementów. Projektowanie kontrukcji podestów, kontrukcji pomocniczych. Ocena dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązujacymi przepisami i normami.
      StPr/24/1139
      data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 do 5 500 PLN

      Wykonywanie badań nieniszczących. Dokumentowanie wyników badań. Prowadzenie rejestru badań nieniszczących. Weryfikacja aparatury badawczej. Praca w Płocku w godz. 7-15.
      StPr/24/1137
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      Udział w procesie planowania prac na projekcie. Współpraca przy opracowywaniu harmonpgramu realizacji prac. Przygotowawanie raportów postępu prac przy realizacji projektu. Weryfikacja i aktualizacja danych zawartych w raportach, koordynacja obiegu dokumentów. Współpraca z działami kotrolingu, finansowo-księgowym, sprawozdania i raportowania. Praca w Płocku w godz. 7-15.
      StPr/24/1138
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN

      Obsługa klientek w sklepie odzieżowym damskim, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego po przeszkoleniu, prowadzenie bieżącej dokumentacji firmy po przeszkoleniu, układanie towarów na półkach, dbałość o czystość i estetykę sklepu, przygotowywanie wystrojów sklepu-na bieżąco.
      StPr/24/0943
      data rozpoczęcia pracy od 02.11.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN