Zamknij

Kierowca autobusu

Nr oferty: StPr/24/0647Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Przemysłowa 17, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Prowadzenie autobusu KM na terenie miasta Płocka i gmin ościennych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 23.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • brak lub niepełne podstawowe
    Uprawnienia:
    • prawo jazdy kat. D
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: świadectwo kwalifikacji zawodowej znajomość przepisów o ruchu drogowym potwierdzenie niekaralności, dobry stan zdrowia, wysoka kultura osobista, punktualność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: "KOMUNIKACJA MIEJSKA-PŁOCK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Przemysłowa 17, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu:
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: [email protected], bądź dostarczenie do siedziby Spółki: KM Płock Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 17, 09-400 Płock. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osoba
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
      Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym; 2) prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową i zawartą umową, przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną, wymogami BHP, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz harmonogramem rzeczowo finansowym; 3) współpraca z Referatem Przygotowania Projektów Inwestycyjnych w odniesieniu do realizowanych zadań inwestycyjnych wraz z udziałem w pracach komisji przetargowej: a) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego, b) na etapie opracowywania dokumentacji projektowo kosztorysowej inwestycji oraz jej opiniowanie, c) na etapie opracowywania i analizy kosztorysów inwestorskich, współudział w weryfikowaniu kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert; 4) prowadzenie bieżącego nadzoru nad wykonywaniem robót, w tym robót zanikowych i ulegających zakryciu, dokonywanie zapisów w Dzienniku Budowy tak często, aby zapewniona była skuteczność nadzoru; 5) koordynacja działania wykonawców z projektantem, rzeczoznawcą, wyjaśnianie z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzenia robót, współpraca z nadzorem autorskim oraz udział w naradach roboczych (technicznych) z Wykonawcą robót; 6) zatwierdzanie i opiniowanie materiałów przeznaczonych do wbudowania/użytych przy realizacji inwestycji; 7) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, przedmiotem i zakresem umowy; 8) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 9) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwych rozwiązań lub braków w dokumentacji, zgłoszenie stwierdzonego faktu przełożonym; 10) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji, dokonywanie zwrotów zabezpieczeń wykonania i należytego wykonania umowy po zakończeniu realizacji inwestycji oraz po upływie okresu gwarancji lub rękojmi, prowadzenie kontroli nad usuwaniem wad i usterek związanych w okresie gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót oraz składanie wniosków w tym zakresie do kierownika Referatu Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego; 11) analizowanie projektów złożonych w ramach Budżetu Obywatelskiego; 12) przygotowanie i przekazanie dokumentów niezbędnych do naliczania opłat adiacenckich w zakresie inwestycji prowadzonych przez WIR; 13) przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń indywidualnych mieszkańców Miasta w zakresie realizacji infrastruktury technicznej, dotyczącej przydzielonych do realizacji zadań.
      StPr/24/0678
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR - I) i Referatu Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego (WIR II) oraz udział w pracach komisji przetargowej; 2) opracowanie i analiza kosztorysów inwestorskich, współudział w weryfikowaniu kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert, zlecenia usług dodatkowych lub zamiennych, zaniechania zakresu usług; 3) prowadzenie ustaleń z wykonawcami, projektantami i innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego w zakresie realizowanych zadań; 4) przyjęcie dokumentacji wraz z jej sprawdzeniem pod względem kosztorysowym, weryfikacja kompletności dokumentacji projektowo kosztorysowej i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 5) ustalanie, pozyskiwanie, przygotowanie danych wyjściowych, w tym warunków technicznych do projektowania oraz kosztorysowania i uzgodnienia z odpowiednimi podmiotami; 6) nadzór nad prawidłową realizacją umów realizowanych przez WIR-I, w szczególności umów na prace projektowe oraz monitorowanie postępu prac zgodnie z umowami realizowanymi przez WIR-I; 7) w zakresie zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji współudział w poszukiwaniu alternatywnych źródeł finansowania, przygotowaniu wniosków do instytucji i organizacji zewnętrznych o dofinansowanie oraz rozliczaniu uzyskanych dofinansowań; 8) uaktualnianie wycen kosztorysów inwestorskich do przetargów; 9) przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów dla zadań realizowanych przez WIR-I i WIR-II oraz współpraca w tym zakresie z Zespołem Prawno Finansowym Obsługi Inwestycji (WIR-IV). 10) analiza i weryfikacja dokumentów techniczno rozliczeniowych, sprawdzanie ich zgodności z warunkami zawartych umów; 11) analizowanie projektów złożonych w ramach Budżetu Obywatelskiego; 12) przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń indywidualnych mieszkańców Miasta w zakresie realizacji infrastruktury technicznej, dotyczącej przydzielonych do realizacji zadań.
      StPr/24/0679
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Prace związane z konserwacją, naprawą, pomiarami i bieżącym utrzymaniem ruchu, rozdzielnice Nn, pomiary parametrów izolacyjnych, sieci kablowe. Praca w Płocku (teren Orlenu) w godz. 6-14.
      StPr/24/0992
      data rozpoczęcia pracy od 02.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Przyjmowanie pacjentów, diagnozy. Praca w Płocku w godz. 10-21 (godz. do uzgodnienia).
      StPr/24/0997
      data rozpoczęcia pracy od 02.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      Prowadzenie terapii logopedycznej. Praca w Płocku w godz. 10-21 (godz. do uzgodnienia).
      StPr/24/0998
      data rozpoczęcia pracy od 02.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      Prowadzenie terapii pedagoficznej. Praca w Płocku w godz. 10-21 (godz. do uzgodnienia).
      StPr/24/0999
      data rozpoczęcia pracy od 02.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      *współpraca z Kierownikiem Budowy, * nadzór nad brygadami roboczymi, *koordynacja bieżących robót budowlanych, *analiza dokumentacji budowlanej, *organizacja przebiegu robót budowlanych, *zamawianie materiałow i urządzeń budowlanych, *monitorowanie przebiegu prac według harmonogramu, *przeprowadzanie odbiorów bieżących robót, *obsługa dokumentacji technicznej i projektowej
      StPr/24/0676
      data rozpoczęcia pracy od 19.08.2024
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN

      Kontrolowanie stanowisk pracy pod względem spełniania wymagań prawnych i klienta w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy. Opracowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji BHP, w tym projektowej zgodnie z wymaganiami klienta. Współuczestnictwo i prowadzenie instruktaży i szkoleń. Raportowanie przełożonym o nieprawidłowościach, formułowanie wniosków w celu poprawy stanu BHP. Współpraca ze służbami klienta. Praca w Płocku w godz. 7-15.
      StPr/24/0991
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 do 7 000 PLN

      Montaż, demontaż rusztowań. Praca od poniedziałku do soboty, w godzinach 7-17 (zgodnie z ustalonym grafikiem). Miejsce pracy Płock.
      StPr/24/7434
      data rozpoczęcia pracy od 09.08.2024
      wynagrodzenie od od 31 do 41 PLN

      Obsługa maszyn sprzątających. Sprzątanie pomieszczeń, korytarzy, ciągów komunikacyjnych, hal. Sprzątanie terenu wokół budynku (polbruk, chodniki). Konserwacja maszyn czyszczących.
      StPr/24/0672
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN