- Tak, jak najbardziej, jest to niestety pismo prawdziwe - przyznał wójt. - Analizując tragiczną sytuację finansową samorządu, który znajduje się na skraju bankructwa, zwracam się w nim z uprzejmą prośbą do wszystkich o udzielenie wsparcia finansowego jednostce samorządowej, jaką jest nasza Gmina Staroźreby - wyjaśnia Kamil Groszewski.A jaka jest sytuacja finansowa gminy Staroźreby? - Nie ukrywam, że bardzo zła, a nawet, tak jak wcześniej powiedziałem, tragiczna - mówi wójt i tłumaczy, że do 6 marca br. Gmina Staroźreby musi pozyskać ponad 2,6 mln zł, celem rozliczenia projektu za zrealizowane inwestycje drogowe w miejscowościach Staroźreby i Nowa Góra.
- Jeżeli cel ten nie zostanie osiągnięty, wówczas zadłużenie gminy wzrośnie o kolejnych ponad 8 mln zł. Dodatkowo utracimy promesę na kwotę ok. 5,5 mln zł, co skutkuje łącznie utratą blisko 14 mln zł. Będzie to efektem konieczności zwrotu dotacji, przyznanej jeszcze w poprzedniej kadencji na przebudowę dróg. Konsekwencją zwrotu ww. dotacji dla gminy z ok. 31,5-milionowym budżetem może być poprowadzenie gospodarki finansowej w sposób, który może doprowadzić do przekroczenia ustalonego limitu zadłużenia, a tym samym do niemożności realizacji przez jednostkę przypisanych jej zadań - obawia się wójt Staroźreb.Z czego wynikają tak duże problemy finansowe gminy? Kamil Groszewski wyjaśnia, że w głównej mierze z podjętych w minionej kadencji inwestycji drogowych.
- Jednocześnie są efektem pogłębienia niekorzystnej sytuacji finansowej, wynikającej z niegospodarności trwającej przez poprzednie lata. Zadłużenie tej gminy na chwilę obecną wynosi ponad 19 mln zł samych kredytów i pożyczek - podkreśla wójt Groszewski. Przypomnijmy, że poprzednio funkcję tę sprawował Józef Stradomski (PSL), który na fotelu wójta Staroźreb zasiadał od 1990 roku.http://petronews.pl/radna-zadluzenie-plocka-zbliza-sie-do-800-mln-zl/ Kamil Groszewski, wójt gminy Staroźreby Jakiego odzewu spodziewa się po tym piśmie? - To pismo jest przede wszystkim wołaniem o pomoc. Apeluję do wszystkich o pomoc i zrozumienie w tej trudnej sytuacji, w jakiej się obecnie znajdujemy. Jest to ostatnia szansa na uratowanie naszej "Małej Ojczyzny". Teraz jest na to ostatni moment, nim będzie za późno. Mam nadzieję, że znajdą się ludzie dobrej woli, którzy nas wspomogą, pomogą zjednoczyć siły i stanąć na nogi. Pokładam nadzieję, że pomoc umożliwi nam zrealizowanie zamierzonej inicjatywy i będzie korzystnym wkładem w odbudowę Gminy Staroźreby. Liczę na zrozumienie i przychylną reakcję - mówi wójt. A jednak doświadczenie uczy, że takie apele mają niewielki odzew. Jakie inne działania zamierza podjąć, aby uniknąć bankructwa gminy? - Zapewniam, iż ze swojej strony podejmuję wszelkie możliwe działania, które mają na celu redukcję kosztów, trudne decyzje i uchwały, by ratować jednostkę samorządu terytorialnego, jaką jest Gmina Staroźreby. Planuję też wprowadzić wiele korzystnych zmian systemowych, które będą miały na celu pomoc tej jednostce w zmniejszeniu zadłużenia i funkcjonowaniu w należyty sposób - wymienia Kamil Groszewski.
- Głęboko wierzę, że w Gminie Staroźreby jest ogromny potencjał, który można rozwinąć. Jednak bez wsparcia finansowego w tym momencie jednostka ta zostaje bez żadnej perspektywy przyszłości. W konsekwencji, wejdziemy w plan naprawczy, który na lata spowolni naszą gminę i wprowadzi stagnację - podsumowuje wójt.Tymczasem sytuacja może pójść dużo dalej, niż wdrażanie planu naprawczego. Niedawno po raz pierwszy zadłużona gmina zniknęła z mapy Polski. Chodzi o Ostrowice, niedużą gminę na Pojezierzu Drawskim, która zadłużyła się w parabankach i wpadła w spiralę długów. W ciągu roku z 38 mln zł zwiększyły się do 50 mln, a byłemu już wójtowi i skarbniczce postawiono zarzuty. Długo zastanawiano się co w tej sytuacji zrobić, ponieważ przepisy nie pozwalały na bankructwo jednostki samorządu terytorialnego. Jednak w styczniu 2019 roku gmina Ostrowice przestała istnieć. Jej długi przejął Skarb Państwa, a teren podzieliły między sobą sąsiednie gminy: Drawsko Pomorskie i Złocieniec. Stało się tak na podstawie specustawy, którą uchwalono w lipcu 2018 roku. I na tej podstawie los Ostrowic mogą podzielić również inne gminy, ponieważ łącznie polskie samorządy są zadłużone na niemal 69 mld zł.
Edi20:35, 11.02.2019
A co na to Pan Stradomski? Chyba prokurator powinien zainteresować się byłym wójtem. 20:35, 11.02.2019
Czytelnik20:42, 11.02.2019
To teraz prosiłbym o postawienie zarzutów byłemu już wójtowi Staroźreb. Jak to zrobiono w gminie Ostrowice ;) 20:42, 11.02.2019
21:29, 11.02.2019
Załatwił sobie pobyt w psychiatryku z rzoną. mając nadzieję że ujdzie mu to płazem. Powinni cały jego majątek sprzedać było by chociaż po części na długi. 21:29, 11.02.2019
Mieszkaniec gminy21:32, 11.02.2019
Wszystko powinien oddać pan Józef Stradomski to przez niego gmina ma takie długi . Jedyne co mu wychodziło to zadłużenie gminy po to aby jechać na wycieczki . Ale no cóż zostało tylko współczuć nowemu wójtowi . 21:32, 11.02.2019
Kama21:36, 11.02.2019
Podziwiam pana wojta ze staje na wysokosci zadania i ratuje gminę wielki podziw i trzymam kciuki 21:36, 11.02.2019
Kama21:43, 11.02.2019
Jezdził na wycieczki z panią radną Piasecką za darmo i nawet dróg nie zrobił 21:43, 11.02.2019
Ja21:33, 11.02.2019
Pan Stradomski podobno się leczy w Gostyninie i czeka na żółte papiery żeby uciec przed odpowiedzialnością. 21:33, 11.02.2019
Kama21:40, 11.02.2019
To wojt zasłużył gminę i umył rece więc niech teraz oddaje kasę łajdak i oszust Stradomski 21:40, 11.02.2019
Kama21:37, 11.02.2019
Stary woj ma wszystko w du.... 21:37, 11.02.2019
22:20, 11.02.2019
Oliwa sprawiedliwa, zawsze na wierzch wypływa... 22:20, 11.02.2019
a kiedy Płock22:32, 11.02.2019
, kiedy skończy się bal na TYTANICU?
bierzcie więcej pożyczek pod programy unijne, już teraz ROLUJECIE spłatę starych długów zaciągając kolejne lichwiarskie pożyczki nazywając je EMISJAMI ...mądre głowy z MAGISTRATA czarują cyferkami przenosząc długi na spółki miejskie, ale to MIASTO musi spłacać długi spółeczek. CWANIACZKI?
CIEKAWE CO ZASTAWILIŚCIE W BANKACH? WODOCIĄGI? KOMUNIKACJĘ MIEJSKĄ? za co trwa ten bal? 22:32, 11.02.2019
Kwiatek22:46, 11.02.2019
Rada gminy też powinna beknąć są tak samo winni jak były wójt 22:46, 11.02.2019
kazik23:11, 11.02.2019
oczywiście, Rada Gminy do odpowiedzialności 23:11, 11.02.2019
kazik23:00, 11.02.2019
Na to są paragrafy Prokurator, prokurator dla wszystkich bez wyjątków. 23:00, 11.02.2019
Mieszkaniec Gminy23:13, 11.02.2019
Córka Piaseckej wyleciał kolej na matkę która jest nadal kierowana i co ma robić i mówić żeby uprzykrzyc życie nowemu Wojtowi 23:13, 11.02.2019
Mieszkaniec23:20, 11.02.2019
To Sprawa dla ABW. BYŁEGO WÓTA I JEGO POPLECZNIKÓW trzeba ROZLICZYĆ. CO DO JOTY!!! SĄ BRAKI?? TO ROZLICZYĆ I BYŁY WÓJT RAZEM Z POPLECZNIKAMI MA ODDAĆ!!! . A resztę Jako BEZDOMY Rydzykowi niech ODDA ( Rydzyk przyjmuje Luksusowe Samochody). 23:20, 11.02.2019
ja06:56, 12.02.2019
wam to palikot przywiezie hahaha 06:56, 12.02.2019
Gość07:11, 12.02.2019
Gdzie przez 19 lat był skarbnik tej gminy??? Moim zdaniem były Wójt i samorzad powinnibyc pociągnieci do odpowiedzialnosci ! 07:11, 12.02.2019
marek23:25, 11.02.2019
bezkarny przez tyle lat a teraz wszystko wychodzi - wstyd.
ludzie mieli etaty praktycznie nie pracujac a dlug sie ciagle zwiekszal
dla przykladu powini go obciazyc i tych co brali kase rowniez 23:25, 11.02.2019
23:59, 11.02.2019
Może Owsiak zagra dla staroźreb! 23:59, 11.02.2019
O Yes!02:26, 12.02.2019
? ??? 02:26, 12.02.2019
Mmm00:19, 12.02.2019
Co to jest za gościu ten wójt z tych Staroźreb Teraz jak wszyscy wiedzą to poczekaj jak ci pomogą, Normalnie urodzony likwidator 00:19, 12.02.2019
Mieszkaniec06:54, 12.02.2019
Może ktoś się weźmie Stradomskiemu za dupę w końcu ? A co do żółtych papierów teraz się stara?? Mógł to zrobić jak jeszcze Wójtem był. Jak kradł to był zdrowy a teraz jak wychodzą przekręty to o żółte papiery się stara. 06:54, 12.02.2019
On07:18, 12.02.2019
Pan Stradomskiemu leży w szpitalu bo mu ryj od koryta odrywają ?? 07:18, 12.02.2019
Gg08:51, 12.02.2019
Na edukację trzeba u Was postawić bo z takimi błędami piszecie, że przykro czytać. A tak w ogóle to mieszkańcy nie są bez winy przecież wybory co cztery lata. Czemu pozwoliliście człowiekowi dać rządzić tyle lat 08:51, 12.02.2019
Mieszkaniec 212:02, 12.02.2019
Bo u nas wszystko jest zrobione niczego nie brakuje tylko nikt nie wiedział ze takie przekręty i na wszystkim co bylo robione wójt korzystał 12:02, 12.02.2019
Bankrut10:12, 12.02.2019
Daj ogłoszenie do Niemca to kupi i będzie lala hehehe 10:12, 12.02.2019
Lsd10:42, 12.02.2019
Dokładnie :) 10:42, 12.02.2019
Mieszkaniec10:26, 12.02.2019
Na taczki stradomski i wstyd.jak ty bedziesz po swojej gminie chodzil i patrzyl na ludzi wstyd.na taczki go. 10:26, 12.02.2019
Miszkaniec12:43, 12.02.2019
Zeby nie stradomski to bys po gminie w gumofcach po dzialkach chodzil jedz do gminy bulkowo i zobacz jak dzialki wygladaja a zadlurzenieniewiele mniejsze 12:43, 12.02.2019
Bierny palacz zioła10:41, 12.02.2019
Ale to jak? Wójt chyba chce żeby mu ludzie 2.6 mln zł podarowali? W imię czego i za ile? Chyba się ze Stradomskim w Gostyninie naradzał 10:41, 12.02.2019
Głupi Jasio10:45, 12.02.2019
Oby nie przyszła kolej na Gąbin. Tu też bal trwa, a pieniądze leją sie do dyrektorów i niektórych pracowników UMiG. W Urzędzie już biurek dla urzędników brakuje, tylu jest zatrudnionych. A dla oszczędności dokłada się swoim by ciagnęli 2 etaty, zielonym ludziom, którzy nie mieli z taka praca nic wspólnego. - czyli robota żadna, jeśli można na 2 etatach pracować i jeszcze mieć czas na wszystko. . Gdzie indziej np. podczas imprez się nie oszczędza. Bo " ludzie tego chcą". Jacy ludzie? Ja chcę normalności, nie zaciagania kolejnych kredytów gdy wypłaca się takie sumy swoim pracownikom. 10:45, 12.02.2019
Marek10:46, 12.02.2019
Ściągnąć pieniądze od byłego wójta, rady gminy, skarbnika wszyscy zapewne wiedzieli co jest grane i dawali na to przyzwolenie zmniejszyć wynagrodzenie w gminie ustalic adekwatne do wykonywanej pracy 10:46, 12.02.2019
MieszkaniecG10:52, 14.02.2019
Tak zmniejszyć wynagrodzenia sekretarza, skarbnika, WOJTA, dyrektorów szkół. Z pewnością i skarbnik i rada wiedzieli o zaciąganych kredytach. Ale na co te kredyty były zaciągane??? Na inwestycje! A teraz może wypowiedzą się osoby, które same przychodziły lub dzwoniły do Stradomskiego "o drogi" , kto z państwa chciał, żeby gmina robiła drogi na waszym terenie? Bo ja chcialem. Więc również jestem winny zadłużenia. Tak jak każdy z państwa , kto chciał inwestycji na swoim terenie. 10:52, 14.02.2019
Mieszkaniec10:58, 12.02.2019
Kupa wstydu z tym gościem Co ty od ludzi chcesz żeby Ci dali? Sam się za robotę weź, zwyczajnie napisał pismo na stronie UG ludzie dajta bo gmina upadnie i na pensje wójta nie będzie A przed wyborami miał cały rękaw pomysłów wszystko robił i naprawial ALE TO TAK CHCESZ NAPRAWIAĆ? 10:58, 12.02.2019
Mieszkaniec11:50, 12.02.2019
Dokladnie mial naprawiac ale z taka szkola i wyksztalceniem i znajomosciami to mozesobie klatkie w zoo zalatwic dziwie sie kto na niego glosowal mial zarabiac 5000 bierze 12000 ale jedno wniusl do tej gminy napewno zle imie i wstyd gminie na caly powiat mieszkam tu 30lat i noe bylo tu takiego skandalu i tv wszedl mlody i rujnuje gmine bydowana tyle lat i wygladajaca ladnie dzialki w fminie starozreby ogarniete w100procetach 11:50, 12.02.2019
Tumieszkam10:47, 14.02.2019
Szczera prawda. Taki pomysłowy i z chęcią do działania ... To te działania mają polegać na ZBIÓRCE???? żałosne. Idź po pomoc, do mądrych ludzi zze znajomościami, bo sam sobie nie poradzisz . I tak jak ktoś wcześniej napisał, zatrudnij człowieku porządnego sekretarza , co będzie w stanie ci pomóc i będzie miał znajomości skoro ty ich nie masz. 10:47, 14.02.2019
ZSL11:19, 12.02.2019
A co na to gumofilce? 11:19, 12.02.2019
Mieszkaniec11:29, 12.02.2019
Sianie propagandy mlody nie doswiadczony malolat na takim stanowisku to oczywiste zedoprowadzi do banrutstwa a smieszne zeby dawac ogloszenie o zbiurce pieniedzy wylacza swiatla na wszystkich drogach na wsiach a w samych starozrebach swieci sie cala noc 100procet lamp dalbym mu taczki zeby sam siewywuzl i nie sial wstydu na caly powiat sobie 11:29, 12.02.2019
Monika12:04, 13.02.2019
Dokładnie. Mi też jest wstyd. Ludzie z innych gmin do mnie wydzwaniają i pytają "co on wyprawia". Schowaj chłopcze honor do kieszeni i poproś Stradomskiego o pomoc. Jakoś do tej pory nie było problemu z kredytami na WASZE DROGI, a teraz każdy bank odmawia. Trzeba zatrudnić porządnego sekretarza , który ma łeb na karku i coś zadziała a nie "panią" , która nigdy nie zabrała głosu na sesji. A chyba też była władza tej gminy. 12:04, 13.02.2019
15:36, 16.02.2019
Ludzie! Zwracajcie uwagę na ortografię! 15:36, 16.02.2019
jasiek sowizdrzał11:33, 12.02.2019
W Płocku też PSL szasta dla swojaków np Sosnowskiemu stworzono sztuczne nikomu niepotrzebne koryto za ładną kasę. Kominek nie zapomniał o swoim koledze od Struzika 11:33, 12.02.2019
Mieszkaniec11:37, 12.02.2019
Jak by taki wojt rzadzil ta gmina jaki jest teraz to do dzis bysmy jezdzili po blocie wcalej gmini takie zadluzenie jak ma gmina to mam ja ze swoim wspolnikiem w wlasnym biznesie i nie prosze o pomoc co to za dlug przy takich dochodach gminy wesciesie zastanowcie ludzie 11:37, 12.02.2019
Paweł13:14, 12.02.2019
No to fajnie. Drogi macie super to teraz mogą was rozparcelować po obościennych gminach. Gratuluję pomysłu na przyszłość... Wasze dzieci i wnuki będą was uwielbiać za takie myślenie... 13:14, 12.02.2019
09:01, 13.02.2019
Z ciebie taki biznesmen jak ze mnie biskup do szkoly spadaj blad na bledzie ale jesli gmina ma taka szkole ze wypuszcza debili absolwentow niech lepiej zniknie z mapy terytorialnej 09:01, 13.02.2019
Życzliwa13:31, 12.02.2019
Niech Strasomski oddaje kasę! Tyle lat rządził i kradł ! Juz 15 lat tu nie mieszkam, ale zawsze jak sie przejeżdżało to jego wypasiony samochis stał pod gmina. I co? Ludzie tego nie widzieli? Prokuraturę na niego nasłać !
Nowy wójt syf przejął i jakiś musi sobie radzić . Szacunek dla niego. Lepiej prosić niż dalej kraść . Przecież mógłby kraść tak jak tamten prosiak , skoro i tak gmina na zmarnowanie idzie . 13:31, 12.02.2019
Ppp14:39, 12.02.2019
Ale zaraz zaraz to są miedzyinnymi długi za inwestycje na terenie gminy 14:39, 12.02.2019
16:45, 12.02.2019
Nasz dom. Nasze obowiązki. Dobry gospodarz Gminy Staroźreby na wagę złota. Prowadził gminę począwszy od 1989r ( ok 30 lat ) dla dobra wspólnoty mieszkańców, stale rozwijał infrastrukturę społeczną i gospodarczą. Fakt. W przestrzeni publicznej władze gminy były wzorem dla wielu. Nie przekroczono limitu zadłużenia. Nie było lekko. Organy gminy poprzednich kadencji, stale zmagały się / bez swojej winy / z rozwiązywaniem bardzo trudnych i często złożonych sytuacji. Oczywiste fakty. Idzie nowe myślenie. Widać po wyborach, że od 2019r. zaczyna obowiązywać (? ! ) urzędowy czarny pijar. Szok 16:45, 12.02.2019
sumienie.18:28, 12.02.2019
A kto nie kradnie. Ale i efekty widać w gminie było. nie to co w Bulkowie. 18:28, 12.02.2019
Do Pana Wójta Staroź13:38, 12.02.2019
Weź gościu zatrudnij sobie kogoś normalnego, masz taką dużą wypłatę to mu zapłacisz i wtedy może coś z tego będzie W info Płock daj ogłoszenie że szukasz obrachmistrza do firmy z 31 milionowym budżetem może ktoś ci się zgłosi i za ciebie to ogarnie :) 13:38, 12.02.2019
13:40, 12.02.2019
Stradomski i jego świta powinni za to odpowiadać. Doprowadził do ruiny Gminę. Teraz chce się wykręcić od odpowiedzialności. To złodziej jakich mało. Urzad obstawiony swoimi ludźmi. Szkoła rownież. Powinna wkroczyć ABW i CBA 13:40, 12.02.2019
16:43, 12.02.2019
Nasz dom. Nasze obowiązki. Dobry gospodarz Gminy Staroźreby na wagę złota. Prowadził gminę począwszy od 1989r ( ok 30 lat ) dla dobra wspólnoty mieszkańców, stale rozwijał infrastrukturę społeczną i gospodarczą. Fakt. W przestrzeni publicznej władze gminy były wzorem dla wielu. Nie przekroczono limitu zadłużenia. Nie było lekko. Organy gminy poprzednich kadencji, stale zmagały się / bez swojej winy / z rozwiązywaniem bardzo trudnych i często złożonych sytuacji. Oczywiste fakty. Idzie nowe myślenie. Widać po wyborach, że od 2019r. zaczyna obowiązywać (? ! ) urzędowy czarny pijar. Szok 16:43, 12.02.2019
Może by podziękować 13:46, 12.02.2019
Jak nie daje rady to niech się podda i nie robi siary Nowe wybory nowy wójt nowe pomysły z zyskiem dla naszej małej ojczyzny :) 13:46, 12.02.2019
Mieszkaniec114:07, 12.02.2019
Sluszna wypowiedz 14:07, 12.02.2019
Ewa10:34, 14.02.2019
Brawo, brawo, brawo. Niech nie wystawia na pośmiewisko naszej gminy. Wstyd i hańba. Nie dajesz a nie rady Kamilku? Podaj się do dymisji a nie siejesz propagandę 10:34, 14.02.2019
Ja14:56, 12.02.2019
A co zrobił PSL z Wyszogrodem jest jeszcze gorszej niż w Staroźrebach a Bieńkowi nic nie można zrobić bo wielki Adam kryje wszystko 14:56, 12.02.2019
Mieszkaniec09:32, 14.02.2019
Brawo 09:32, 14.02.2019
Ooo15:54, 12.02.2019
Ale ta gmina nie jest w ruinie jak bysta wójta chociaż po podstawówce wybrali to by sobie w pracy radził 15:54, 12.02.2019
Magda16:25, 12.02.2019
Zadna szkola nie zostala zamknieta za kadencji bylego wojta? A przepraszam, szkoly w Bromierzyku i Zdziarze to jaka gmina? Zreszta gdzie podziały sie pieniadze ze sprzedazy szkoły w Zdziarze? Wcielo? Drogi, owszem, piekne szkoda tylko ze tylko i wylacznie w starozrebach, a okoliczne wioski tona w blocie, wiec nie gadajcie jak to byly wojt wybudowal drogi w gminie. Bo gmina starozreby to nie tylko starozreby, ale tez okoliczne wioski. 16:25, 12.02.2019
17:52, 12.02.2019
I wiekszosc okolicznch wiosek jest w asfaltach no chyba ze pni mieszka przy drodze powiatowej pan stradomski bardzo dobrze rzadzil gmina a dlugi ma kazdy a mlody niedoswiadczony wojcina z marna szkola wepchal sie na wojta a teraz nawet bank mu nie chce dac porzyczki bo musi najpierw mniec zaufanie 17:52, 12.02.2019
Maro20:05, 16.02.2019
Bo córka miała sto etatów z synem i koledzy tez 20:05, 16.02.2019
Adam16:52, 12.02.2019
Co wy ludzie wypisujecie. Mlody,nowy wojt chce jak najlepiej ,chce ratowac gmine jak tylko moze a czy mu pizzeria idzie czy nie to kolo dzwonka powinno wam to latac i nie pier...ic takie farmazony 16:52, 12.02.2019
Mieszkaniec15:52, 13.02.2019
Ten młody wójt to jakaś uliczna politykę uprawia praca to nie huliganstwo 15:52, 13.02.2019
sumienie.18:24, 12.02.2019
Mili Państwo. nie miło się zrobiło w naszej gminie. Trudno powiedzieć, kto zawinił, czy ktoś boi się teraz wielkiego obowiązku kierowania gminą po wyborach i wie,że bez żadnych znajomości i wiedzy nie podoła, albo naprawdę poprzednia władza zawiniła, nie wiadomo . Cóż można dodać, były gospodarz powinien uszanować, że nie został wybrany na wójta i na pewno pomóc młodemu, żeby go wprowadzić w znajomości. Cóż można powiedzieć o inwestycjach. Jak były drogi, odnawiały się obiekty pożytku publicznego : remizy , to każdy klaskał i nie narzekał. a teraz jaki lament, że tak doprowadził były Wójt Gminę. 18:24, 12.02.2019
Skończ wasc wstydu o18:50, 12.02.2019
Do pracy przychodzi się pracować, jak się nie chce pracowac to się idzie do domu i się nie pracuje Urząd gminy to nie Facebook tylko odpowiedzialne stanowisko pracy Bez urazy ale ja nie potrafił bym tak ludzi oklamac w kampanii wyborczej i doprowadzać do sytuacji których być nie powinno Ludzie nie zatrudnili wójta po to żeby ciągle słuchać o jego poprzedniku, my czekamy na dzień w którym nowy Pan wójt weźmie się do pracy bo jak narazie nie widać żadnej inicjatywy po za oskarżeniami i ublizaniem poprzednikom Winę trzeba udowodnić bo jak narazie to są wszystko pomówienia My czekamy na pracę i efekty pracy bo za to płacimy 18:50, 12.02.2019
Mieszkaniec18:26, 12.02.2019
Za grube przekręty, nepotyzm, kolesuostwo i umarzanie podatków kolesiem powinna karnie i finansowo odpowiedzieć ekipa do tej pory zarządzająca gminą, a raczej ją rozkradająca i nabijająca własne kieszenie.
Aktualny wójt ma trudne zadanie, współczuję mu jego roli. Mam nadzieję, że jego kadencja nie sprowadzi się do bycia grabarzem tej gminy. Ale jak to mówią z próżnego i Salomon nie naleje. 18:26, 12.02.2019
Mieszkaniec19:06, 12.02.2019
Dziś przejeżdżając koło dziewczyn pod lasem w glinojecku pokazałem im stowe i wiecie co wszystkie się we mnie zakochaly i chciały ze mną chodzić Krzyczalem że ich nie kocham i że nie będę z nimi chodził i nie mogłem im przetłumaczyć miłość zwyciężyła :) 19:06, 12.02.2019
Mieszkaniec19:10, 12.02.2019
A widzisz ja nigdy nie pokazuje stowki i dlatego mnie nie kochają i nie chcą ze mną chodzić :) Miłość przegrywa 19:10, 12.02.2019
Danósia19:21, 12.02.2019
Łatwiej Wam oceniać nowego wójta po kilku miesiącach, niż poprzednika po blisko 30 latach. Dla niektórych wadą elekta jest to, że ośmielił się wygrać wybory. Wstydźcie się. Jeden miał swoje prawie 30 lat, drugiemu nie dajecie nawet roku. Sądzę, że wielu zabolało, że upubliczniony został stan finansów gminy i teraz wina jest tego co ośmielił się to zrobić. Sam dług nie ma znaczenia. Ewentualna niegospodarność jest tutaj przestępstwem, a nie ujawnienie wielkości długu - to już prawie szaleństwo. Wielu ma krótką pamięć. Poprzednik wywodzi się z PZPR-u, był radnym z tej partii w tej samej gminie. Innym umiał potem zarzucać komunistyczną przeszłość, a jakże, sobie już nie. No, ale pewnie to nie jest ważne i się tylko byłego towarzysza czepiam. Wiem jedno, że jeśli obecny wójt jest i będzie nieudolnym samorządowcem, to niech się fani byłego wójta radują, Jednak jeśli się okaże, że jest i będzie sprawnym i energicznym samorządowcem, to wielu niech się już ciepło zacznie ubierać i zadba o szczoteczki do zębów. Jazgot się zrobił z obawy, że zaczną trupy z szafy wypadać. Niektóre komentarze to pewnie napisał tutaj były wójt. Tak sądzę po ilości błędów ortograficznych jakie zauważyłem. Nim został wyniesiony na to stanowisko, podpisywał się "Juzef '. Nie raz, ani dwa razy. Od momentu kiedy otrzymał imienną pieczątkę pewnie zdębiał. Wynika z tego, że jakieś wymierne korzyści z objęcia, oprócz finansowych, osiągnął. Szkoda tylko, że nie było w załączeniu tabliczki mnożenia do 100, może finanse gminy stałyby lepiej. 19:21, 12.02.2019
Mieszkaniec19:33, 12.02.2019
W glinojecku stoją to ci przejdzie jak u was nie ma :) 19:33, 12.02.2019
20:22, 12.02.2019
Pewnie ci czegos nie zalatwila stara wladza i teraz sie wyrzywasz polska metalnosc a mlody wojt jakie ma wyksztalcenie bardziej wyksztalceni pracuja na budowach a on sie wkrecil na to stanowisko przez niezbyt mondrych wyborcow kturzy sami bada winni bankrutstwa gminy bo kto da kredyt osobie ktura nie ma pojecia o rzadzeniu i sama prywatnie jest zadluzona 20:22, 12.02.2019
09:31, 13.02.2019
Zgadzam się. Teraz każdy będzie patrzył na poczynania nowego Wójta i wywierał presję. Bo Gmina zadłużona. Bo trzeba spłacić długi. Tylko kto do tego doprowadził. Wójt Stradomski!!! To nie są tysiące. To są miliony! Nowy Wójt ma ciężki orzech do zgryzienia bo dostał w spadku bagno, do którego doprowadziła stara władza. I nie mówię tu tylko o Wójcie Stradomskim ale o Radnych, którzy trzymali palec w dupie Wójta i mieli obiecane to i owo za głos poparcia (nie wszyscy -poza wyjątkami oczywiście). Praca w szkole, asfalt koło domu itd. Można było by wyliczać bez liku. Mam nadzieję, że karma wróci i Wójt Stradomski odpowie swoja dupą za to do czego doprowadził. 09:31, 13.02.2019
Mieszkaniec19:34, 12.02.2019
Dziś przejeżdżając koło dziewczyn pod lasem w glinojecku pokazałem im stowe i wiecie co wszystkie się we mnie zakochaly i chciały ze mną chodzić Krzyczalem że ich nie kocham i że nie będę z nimi chodził i nie mogłem im przetłumaczyć miłość zwyciężyła :) 19:34, 12.02.2019
19:51, 12.02.2019
A ciekawe jakie zadłużenie ma Gmina Zawidz Województwo Mazowieckie 19:51, 12.02.2019
Ja20:55, 12.02.2019
Wielkie i to bardzo,zapewne bedzie kolejna gmina do likwidacji... 20:55, 12.02.2019
gosc21:48, 12.02.2019
To grozi większości gmin zarządzanych przez PSL. W ekspresowym tempie zadłuża się Drobin (w ciągu 4 lat prawie podwojone zadłużenie), w kiepskim stanie finanse Bodzanowa i Wyszogrodu. Z premedytacją uzależniają gminy od pomocy marszałka Struzika, a ten oferuje kroplówkę, aby nad pacjentem mieć kontrolę i dba żeby go nie wyleczyć. To była, jest i będzie mafijna partia, pełna kolesiostwa, nepotyzmu. Fornale i prostactwo. 21:48, 12.02.2019
Anonim15:30, 13.02.2019
Dobre. Dobre i trafne spostrzeżenie.
Faktycznie jak się nad tym zastanowić, to tak to wygląda. 15:30, 13.02.2019
Mieszkaniec22:56, 12.02.2019
Dziś przejeżdżając koło dziewczyn pod lasem w glinojecku pokazałem im stowe i wiecie co wszystkie się we mnie zakochaly i chciały ze mną chodzić Krzyczalem że ich nie kocham i że nie będę z nimi chodził ale nie mogłem im przetłumaczyć miłość zwyciężyła :) 22:56, 12.02.2019
Mieszkaniec07:30, 13.02.2019
W komentarzach pojawia się ironia dotycząca wykształcenia obecnego wójta?! Nie jeden człowiek bez studiów jest inteligentniejszy i rozważny niż ten, który ma przed nazwiskiem mgr. Niech każdy najpierw spojrzy na siebie i swoje postępowanie a dopiero później ( jeśli jest krystalicznie czysty) obrzuca błotem innych. Każda zmiana jest pełna obaw i niepewności co przyniesie. Pozwólmy młodemu wójtowi się wykazać. Nie oczekujmy, że długi gromadzone przez 30 lat zostaną spłacone w rok czy jedną kadencję. Młody wójt chce zmniejszyć zadłużenie, ale mam wrażenie, że nie wszyscy mieszkańcy i radni chcą "naszą małą ojczyznę" ocalić. Dobrze jest brać, ale jak coś od siebie trzeba dać to już krzywda. Ostatnio głośno jest o likwidacji szkół. Jeśli dojdzie do rozłamu gminy to po przejęciu przez inne na 100% zlikwidują bez skrupułów. W Smardzewie na taką małą szkołę są zatrudnione dwie sprzątaczki. Dla porównania w Radzanowie też są dwie -a jaki duży budynek. Czemu pani radna nie wspomni, że to jej córka i synowa. Pensja jest -jaki koszt? Jak likwidowali dwie szkoły w gminie za kadencji starego wójta to nie przeszkadzało, że dzieci muszą też dojeżdżać. A teraz taka krzywda, że wsiądzie do autobusu i jedzie... Dobrze było brać a teraz jak trzeba zacisnąć pasa to krzywda. Mam nadzieję, że uda się młodemu wójtowi ocalić gminę. Trzymam kciuki. 07:30, 13.02.2019
Mieszkaniec08:07, 13.02.2019
Dziś przejeżdżając koło dziewczyn pod lasem w glinojecku pokazałem im stowe i wiecie co wszystkie się we mnie zakochaly i chciały ze mną chodzić Krzyczalem że ich nie kocham i że nie będę z nimi chodził ale nie mogłem im przetłumaczyć miłość zwyciężyła 08:07, 13.02.2019
Franek08:57, 13.02.2019
Ha ha 08:57, 13.02.2019
Dr Zbigniew Szymansk09:44, 13.02.2019
Drodzy Mieszkancy Gminy Starozreby
Idac naprzeciwko zapotrzebowaniu gminy w srodki finansowe ktore w madry sposob na swoja korzysc zostaly wyprowadzone przez okrez rzadow 30 letnich PSL wnosze o:
Zaproszenie do was tych ktorzy w sposob partykularny niszczyly wasz dom(Starozreby-Gmina) w osobach
Wladyslaw Kosiniak-Kamysz
Adam Struzik
Jaroslaw Kalinowski
Waldemar Pawlak
niech sie wyspowiadaja wobec wszystkich mieszkancow gminy dlaczego nie ponosza odpowiedzialnosci politycznej oraz finansowej poprzez dopuszczenie do wladzy barana ,ktory nie mial pojecia o prowadzeniu i dzialalnosci gminy.
Zlozcie w prokuraturze oraz w CBA zawiadomnienie zbiorowe o niegospodarnosci oraz przekroczeniu uprawnien zarowno przez poprzedniego wojta jak i rade niech przeswietla ten watek.
PSL to watacha zbirow ktorym najwiekszym dobrem jest wlasna kieszen majac w dupie mieszkanow,wystarczy podjechac pod biura Struzika gdy ten obchodziy imieniny.To ze ta formacja nie byla i nie jest czysta swiadczy fakt Bury i reszta nie wspominajac o bylym Wojewodzie uklady i ukladziki z pokolenia na pokolenie czy wy tego wyborcy nie widzicie? 09:44, 13.02.2019
Mieszkaniec10:30, 13.02.2019
Karma, jedni się męczyli i dawali z siebie wszystko i patrzyli jak reszta się bawiła i bawi Trzeba zamknąć bo nie dla wszystkich 10:30, 13.02.2019
Starozrebiaki10:48, 13.02.2019
No przecież wam dają :) Wy tak dajecie to czego wymagać od innych :) 10:48, 13.02.2019
Ziolo11:41, 13.02.2019
Nowy Wojcie ja to ci powiem tak żebyś zrozumiał To trzeba zrobić i im dać jak żeś taki cwany! 11:41, 13.02.2019
Ziolo11:44, 13.02.2019
Wojcie ale te twoje to tylko mówią z tego nic nie ma a to trzeba zrobić i dać! 11:44, 13.02.2019
Mieszkaniec12:31, 13.02.2019
Macie piękna hale sportowa macie piękne ulice,kanalizację, gaz, piękne piękne odnowione świetlice miejskie, super wozy bojowe strażackie A myślicie że kto za to wszystko zapłaci? Mieszkańcy gminy korzystają to niech płacą, każdy by chciał żyć lepiej niż wszyscy i na czyjs koszt Narobił iście długów to placcie nikt tego za was nie będzie regulowac 12:31, 13.02.2019
12:53, 13.02.2019
Nie wypowiadaj się jak nie znasz problemu. To tylko powierzchowność. 12:53, 13.02.2019
Miasto12:41, 13.02.2019
U nas nic nie dostaniesz Kiedyś wieśniaki kartkę po wsi puszczali a teraz się internetu burakom zachciało! 12:41, 13.02.2019
12:54, 13.02.2019
Miasto. Zapewne Płock Wioska City 12:54, 13.02.2019
anonim15:57, 13.02.2019
No właśnie i każdy taki burak jak ty ma prawo się wypowiedzieć. 15:57, 13.02.2019
Mieszkaniec16:49, 13.02.2019
Zawsze tacy wielcy byli w tych Starozrebach a teraz proszę! 16:49, 13.02.2019
Mieszkaniec17:47, 13.02.2019
A to robta a nie na bydgoska obwodnicę je wozicie :) może tam wam dadzą :) 17:47, 13.02.2019
Płockwiochymoc18:09, 13.02.2019
Po komentarzach można zauważyć, że Płock to jednak wiochy moc. Zainteresujcie się sobą mieszczuchy j***..
*Komentarz edytowany przez redakcję 18:09, 13.02.2019
Mieszkaniec20:53, 13.02.2019
Kryńć, turlaj, turlaj. Pal,
Dym wypuszczaj. Kryńć, turlaj, turlaj.
Cała wiocha dym wypuszcza.
Kryńć, turlaj, turlaj. Pal,
Dym wypuszczaj. Kryńć, turlaj, turlaj.
Cała wiocha dym wypuszcza. 20:53, 13.02.2019
21:31, 13.02.2019
1 21:31, 13.02.2019
21:43, 13.02.2019
Prawda jest taka że były wójt przed wyborami nie powinien w ostatniej chwili robić tych inwestycji , ale pewnie myślał że tym wygra wybory . Pewnie wiedział że on kredyt dostanie .I tu jest cały problem bo te 19 mln to nie jest jeszcze tragedia przy takim budżecie , na pewno da się z tego wyjść . Niestety młody sam sobie strzelił w kolano bo rozgłosił katastrofalną sytuację w gminie , więc ciężko się spodziewać że jakiś bank udzieli mu kredytu . Nie ma co się oszukiwać nie ma żadnego zaplecza ani w powiecie ani w województwie i chyba nawet w radnych , a kredyty długi ma je państwo , mają szpitale i pewnie większość z nas która tu pisze, nie przemyślał tego wystartował z żartu i niestety dla niego wygrał , no i chyba niestety dla gminy , ale miejmy nadzieje że może jak to u nas bywa nie skończy się tragicznie 21:43, 13.02.2019
22:22, 13.02.2019
Prawda jest taka że były wójt przed wyborami nie powinien w ostatniej chwili robić tych inwestycji , ale pewnie myślał że tym wygra wybory . Pewnie wiedział że on kredyt dostanie .I tu jest cały problem bo te 19 mln to nie jest jeszcze tragedia przy takim budżecie , na pewno da się z tego wyjść . Niestety młody sam sobie strzelił w kolano bo rozgłosił katastrofalną sytuację w gminie , więc ciężko się spodziewać że jakiś bank udzieli mu kredytu . Nie ma co się oszukiwać nie ma żadnego zaplecza ani w powiecie ani w województwie i chyba nawet w radnych , a kredyty długi ma je państwo , mają szpitale i pewnie większość z nas która tu pisze, nie przemyślał tego wystartował z żartu i niestety dla niego wygrał , no i chyba niestety dla gminy ,ale może nie będzie tak źle 22:22, 13.02.2019
Katarzyna10:31, 14.02.2019
Sensowna wypowiedź, zgodna z prawdą. W 100% się zgadzam. 10:31, 14.02.2019
Mieszkaniec11:22, 14.02.2019
Co ty pi^^^^sz że bank nie udzieli kredytu maja promese na kredyt załatwiona jeszcze przez poprzedników ale ja nie wiem o co chodzi temu gowniarzowi i na co czeka chyba faktycznie chce upadku gminy i stracić pracę 11:22, 14.02.2019
Mieszkaniec09:27, 14.02.2019
W końcu jakieś dobre informacje, zawsze byli tacy wielcy a teraz prosza o wsparcie 09:27, 14.02.2019
Mieszkaniec09:35, 14.02.2019
A gdzie ta wasza wielkość starozrebiaki gdzie honor i ta duma wasza, no gdzie to wszystko jest? Jak dziady jakieś! 09:35, 14.02.2019
Mieszkaniec09:51, 14.02.2019
Gdzie ta wasza duma żeby zbirać...zawsze dla was zbirali... 09:51, 14.02.2019
Michał16:42, 15.02.2019
Ale Ty wieśniak jesteś... 16:42, 15.02.2019
Mieszkaniec10:00, 14.02.2019
Starozrebskie pokolenie tych młodych zębatych niedorozwoi do żłoba dopuścili a raczej sami się dobrali i pirwsze decyzje to żeby zbirać Nie pracować bo po co zbirać albo kogo) łokrasc puścić z gołu dupu i się cieszyć Taka taktyka zza winkla 10:00, 14.02.2019
11:14, 14.02.2019
A TY ZA TO PREZENTUJESZ SWOJĄ WYPOWIEDZIĄ POZIOM BURAKA CUKROWEGO 11:14, 14.02.2019
11:15, 14.02.2019
ZAPEWNE NAPISAŁA TO USTĘPUJĄCA "STARSZYZNA" KTÓRA DOSYĆ SIĘ NACHAPAŁA 11:15, 14.02.2019
.k.13:25, 14.02.2019
Zadaje sobie pytanie jak głęboko trzymał ktoś palec Stradomskiemu skoro wolałby aby dalej zadłużał gminę. Nieważne, że nie będzie z czego spłacać, dzisiaj weźmiemy a jutro będziemy się martwić jak to spłacić... Gratulacje!. Skąd wiecie, że przetarg który ogłosił były wójt zostałby zrealizowany? Zrzucacie winę na obecnego wójta jakby to on zrobił całe te zadłużenie. Zarzucacie mu brak doświadczenia... Tylko jeżeli uda mu się w jakimś stopniu zminimalizować zadłużenie i ocalić gminę przed rozpadem to zdobędzie doświadczenie które nigdy nie przyszło Stradomskiemu do głowy. Patrząc na komentarze mieszkanców mam wrażenie jakby niektórzy chcieli tego upadku gminy aby udowodnić, że mieli rację o złym wyborze wójta. Chłopak robi co może a wam jest wstyd, że poprosił o pomoc. WSTYDEM NIE JEST POPROSIĆ O POMOC, WSTYDEM JEST NIE SPRÓBOWAĆ SZUKAĆ JAKIEJKOLWIEK POMOCY. WSTYD TO BĘDZIE JAK KTOŚ CIĘ ZAPYTA ILE ZROBIŁEŚ DLA BY RATOWAĆ GMINĘ A TY ZAMIAST RATOWAĆ JĄ POCHOWAŁEŚ ŻYWCEM! Za to Wy nie macie w ogóle wstydu pisząc takie komentarze. Mówiąc tak o swoim podwórku pokazujecie brak w swoim życiu wartości, a jedyne co was dowartościowuje to ocena kogoś z góry, że nie da rady a nawet przez sekundę nie postawiłeś się na jego miejscu ... Takie wróżby zostawmy Ezoteriuszowi .Zamiast zrobić cokolwiek by ratować naszą małą ojczyznę wolicie anonimowo skrytykować że gmina się rozpadnie z winy Wójta ale wina będzie również każdego kto przejdzie obok tej sprawy obojętnie. Wychowałem się w Staroźrebach i nie wyobrażam sobie rozpadu gminy, znam dobrze mentalność społeczeństwa i najgorsze jest to, każdy ma o każdym coś dopowiedzenia tylko nie o Sobie. Bądźmy dobrej myśli i zamiast dzielić zacznijmy się jednoczyć bo wspólnymi siłami możemy Wszystko. 13:25, 14.02.2019
Lysy14:20, 14.02.2019
A kogo interesują te wasze starozreby i po co te komentarze i to wszystko Niech każdy dba o siebie ja to mam te wasze starozreby gdzieś... 14:20, 14.02.2019
03:04, 15.02.2019
Skoro nie miałeś nigdy nic wspólnego to po kiego wała się udzielasz, masełko zostawię tobie bo chciałeś mieć starozreby gdzieś. Lepsza patologia i narkumany niż ni*doj*by którzy komentują posty z IQ na poziomie głowonoga. 03:04, 15.02.2019
mietek20:22, 14.02.2019
jeżeli to w ogóle do uratowania to pierwsze poprosił bym PSL ( na kogoś będziemy głosować) dalej byłego Wójta Gminy, następnie tych którzy na inwestycjach coś zyskali - może cegiełki za które można szybko sprzedać majątek jaki jeszcze ma Gmina ,inne formy jeżeli ktoś zna , sprywatyzować też działalności, poza tym Polska w przeliczenia ma większy dług,i istnieje, jest na pewno na to sposób . Tym co wyżej opisali bzdety dziękujemy znajdźcie inny temat i portal. trzymam kciuki za Radę i Wójta 20:22, 14.02.2019
Pozdrawiam20:41, 14.02.2019
Ja jako mieszkaniec gminy starozreby mam z niej takie korzyści że dostaje kwit na podatek i to wszystko Nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia skąd przysla mi przesyłkę z nakazem płatniczym 20:41, 14.02.2019
20:50, 14.02.2019
Narobił długu to teraz niech oddaje 20:50, 14.02.2019
wojtek20:51, 14.02.2019
za dług gminy otpowjada przewodniczący rady i cała rada biorą kase to mają otpowiadać a nie tak na friko swoim majątkiem mają otpowiadac 20:51, 14.02.2019
Ja08:28, 08.03.2019
Odpowiada!!! 08:28, 08.03.2019
Płock07:23, 15.02.2019
Ja w innym temacie Chodzi o to żeby ludzie ze starozreb się częściej myli trochę lepiej dbali o higienę Przyjeżdżają do nas do pracy i na prawde to nie są jednostki większość jest nie świerza 07:23, 15.02.2019
Starozrebiak08:56, 15.02.2019
Piszę się nie świeża 08:56, 15.02.2019
Michał15:22, 15.02.2019
A Ty to niby taki pachnący(a) jesteś? Pragnę zauważyć, że ludzie dojeżdżają do Płocka tylko dwoma przepełnionymi autobusami więc może być zaduch. A jak uważasz, że ktoś śmierdzi to powąchaj siebie po uczciwym przepracowaniu choćby 8 godzin czyścioszku. Napisz nazwę firmy i będzie po sprawie. I tak jesteś anonimowy więc śmiało. 15:22, 15.02.2019
Bil17:48, 15.02.2019
Ludzie z Płocka nie robią takich byków w pisowni. 17:48, 15.02.2019
Lysy10:11, 15.02.2019
Mefedronu więcej bierzcie to nie będziecie mieli żadnych problemow 10:11, 15.02.2019
Anna18:35, 15.02.2019
To że dług jest wiedział kazdy mieszkaniec od dawna..19mln dlugu na 31mln przychodu rocznie to jest na spokojnie do ogarnięcia, żadna filozofia. Sam Płock ma 800mln długu więc żadnego rozbioru gminy nie będzie. Jednak po to doszlo do zmiany na stanowisku wójta bo nowy kandydat obiecywał że ma pomysł jak się tym zająć. Tymczasem nowy wójt jedyne co robi to wstyd na pół Polski i jakąś śmieszną zbiórkę od najbiedniejszych z ktorej uzbierano 12tysiecy...serio? Licząc z zusem to może wystarczy na jedną jego pensje. Nie chce tu bronić starej władzy bo sama głosowałam na nowego żeby coś się ruszyło, ale tu trzeba dzialania a nie płaczu nad rozlanym mlekiem. Inna kwestia to geneza tego zadłużenia. Cały czas czekamy na obiecane dowody na to że stary wójt "kradł" i jesli takie będą to jak najszybsze pociągnięcie do odpowiedzialności!!! Średnio rozgarnięty człowiek wie jednak że kredyty były głównie brane w związku z dotacjami unijnymi z czego większosć mieszkańców korzysta...jak wiadomo wszystkich zadowolić się jednak nie da... Odnoszę wrażenie że cała ta szopka to takie alibi nowego na przyszłość że "ok nic nie zrobilem przez 5lat ale sami widzieliscie ze mielismy dług". Szkoda tylko że ta słaba kampania jest prowadzona kosztem reputacji mieszkańców gminy... Mimo wszystko życzę powodzenia i jak najszybszego zabrania się do pracy. PS. Mieszkańcy trzymajcie się razem i nie dajcie sie podzielic, pozdrawiam 18:35, 15.02.2019
Maro19:56, 16.02.2019
Niech oddadzą kasę Ci co mieli po kilka etatóww w Gminie 19:56, 16.02.2019
Kamil21:42, 15.02.2019
Dlaczego wojt blokuje na fb ludzi którzy są przeciwko jemu lub mają odmienne zdanie jak on. Zauważcie ludzie ze sa pod jego postami tylko i wyłącznie pozytywne i wspierające go komentarze. Nie ma negatywnych bo zaraz niewygodnych blokuje.... Za chwilę będziemy mieć drugi Gdańsk, bo mowa nienawiści wobec poprzedniej władzy jest coraz większa...jeszcze nigdy czegoś takiego nie było, żeby wojt zajmował się TYLKO KRYTYKOWANIEM poprzedniej władzy... !!!! 21:42, 15.02.2019
Pyton18:58, 16.02.2019
Myśl co piszesz, bo prawda jest odmienna. Całą winę za ten stan Gminy ponosi p. stradomski i jego familia !!! 18:58, 16.02.2019
Mieszkaniec20:50, 20.02.2019
Zgadzam sie ten wojt to burak i przynosi tylko wstyd powinien zrezygnowac bo sie nie nadaje na to stanowisko niedlugo jak tak bedzie krzyczal illlo zlej sytuacji i nie zalatwi zadnej inwestycji w gminie to zmadrzeja ludzie i sami go na taczkach wywioza ze starozreb 20:50, 20.02.2019
Michal10:27, 16.02.2019
Odnośnie tych wszystkich komentarzy to myślę że nie warto ich brać pod uwagę, to tylko internet
Pomówienia wobec kogokolwiek w chwili obecnej są bez zasadne i bez pokrycia, wypadało by się jakiś czas wstrzymać Co do zbiórki na konto UG w porządku można i tak , każdy myśli mówi i robi na tyle na ile mu rozumu wystarcza 10:27, 16.02.2019
M107:26, 25.02.2019
Jak zwykle komentarze które nie na rękę usunięte, bardzo to nieuczciwe p. Wojcie 07:26, 25.02.2019
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
0 0
Pan Stradomski leczy się chyba od uzależnienia z kasy 21:41, 11.02.2019