Zamknij

Bezpieczniej na przejeździe w Płocku. Koniec z przejeżdżaniem przed pociągiem

09:17, 15.10.2021 ok. 1 min. czytania
6

PKP Polskie Linie Kolejowe wyremontują przejazd kolejowo-drogowy przy ul. Rzecznej w Płocku. Za kwotę 1,2 mln zł znacznie poprawi się bezpieczeństwo w tym miejscu.
Przejazd przy ul. Rzecznej trudno nazwać obecnie bezpiecznym. Nie ma tam rogatek, widnieje tylko znak STOP przed torami. Teraz ma to się zmienić. PKP Polskie Linie Kolejowe za 1,2 mln zł zwiększy poziom bezpieczeństwa w ruchu drogowym i kolejowym w tym miejscu. http://petronews.pl/zderzenie-pociagu-z-osobowka-w-plocku-zdjecia/
- Piesi i kierowcy otrzymają dodatkowe informacje o nadjeżdżającym pociągu. Będą rogatki zamykające całą szerokość jezdni, sygnalizacja świetlna i dźwiękowa. Na przejeździe zamontowane zostanie także oświetlenie i monitoring - informuje Martyn Janduła z zespołu prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe.
Prace mają zakończyć się do końca października br. Wykonawca zamontował już przyłącza energetyczne, zabudowywane są urządzenia. Prace są realizowane w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej". PKP Polskie Linie Kolejowe podkreślają, że spółka konsekwentnie realizuje inwestycje, które podnoszą poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego m.in. na skrzyżowaniach dróg i linii kolejowych, modernizuje przejazdy kolejowo-drogowe i buduje bezkolizyjne skrzyżowania. Tylko w zeszłym roku w Polsce przebudowano 300 przejazdów kolejowo-drogowych.
(Agnieszka Stachurska)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze [6]

komentarz(6)

$$$$$$

0 0

1,2 mln zł. Płyty będą pozłacane??!
Szlabany z elektroniką 200tysia, przejazd z przejściami też z 200 tysia. A reszta??!

09:20, 15.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Czego chcesz, śwagerCzego chcesz, śwager

0 0

żeby nie zarobić. Zresztą przy obecnych cenach w budowlance to nic mnie już nie zdziwi.
Te 5 siedzisk nad Wisłą z rury kwasówki i taśmy parcianej po 80 tys/ sztuka to jest chyba jeszcze lepszy przewał.

11:09, 15.10.2021

pracownik pkppracownik pkp

0 0

gongi maja być zamontowane 2 razy głośniejsze ale będzie jazda w nocy , pozdrawiam mieszkańców...

12:40, 15.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DawajDawaj

0 0

U mnie młotek 5kg w garażu czeka...

00:49, 16.10.2021

k101k101

0 0

Ustawienie centralki automatyki znacznie ogranicza widoczność. W obecnej chwili trzeba przejechać linię stop aby zobaczyć czy nie nadjeżdża pociąg. Przejeżdżając przez przejazd kolejowy strzeżony trzeba zachować szczególną ostrożność i najlepiej upewnić się że nic nie nadjeżdża. W obecnej konfiguracji lokalizacji kontenera automatyki, nie widać nadjeżdżających pociągów. Co w przypadku gdy szlaban będzie wyłączony w wyniku awarii??

12:42, 15.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

0 0

A czy będzie wreszcie chodnik?? Teraz trzeba przed samochód wchodzić

17:04, 15.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BudzetMiastaToRuinaBudzetMiastaToRuina

0 0

To już chyba lepiej dorzucić te 1.2mln i zrobić wiadukt na bielskiej lub otolinskiej. Tam wystarcza sam szlaban za 200 tys. LoL

06:37, 16.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Nie dalej jak 2 tygodnie temu na Otolińskiej, dróżnik otworzył szlaban po przejeździe pociągu ( stałem 8 w kolejce) po wjechaniu na torowisko, które nie oszukujmy się nie jest idealnie równe, ten sam człowiek zaczął zamykać szlaban, prawie zamykając mi możliwość ucieczki z przejazdu kolejowego. Pierwszy raz miałem taką sytuację w życiu. Może wypadałoby zacząć akcję bezpieczeństwo od szkolenia pracowników?

10:07, 17.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@petronews.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%