Już po raz czwarty organizowana jest kampania, która zakłada wysyłanie kartek do Powstańców, którzy 75 lat temu walczyli w Powstaniu Warszawskim. W tym roku ponownie PKN ORLEN został Partnerem Strategicznym ogólnopolskiej akcji „BohaterON – włącz historię!”.
Już 1 sierpnia rusza czwarta edycja kampanii, zachęcającej do wysłania kartki do Powstańca. Organizatorzy chcą promować w ten sposób pielęgnowanie pamięci o bohaterach wojennych, a jednocześnie przybliżać młodemu pokoleniu sylwetki uczestników tego historycznego wydarzenia. W tegorocznej odsłonie można skorzystać z e-kartki, zakupić papierową pocztówkę lub wysłać własnoręcznie napisany list.
– W tym roku na wszystkich naszych stacjach będą dostępne ulotki kampanii BohaterON – powiedziała Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej. – Do wysłania e-kartki będziemy zachęcać nie tylko naszych klientów, ale też pracowników. PKN ORLEN, doceniając historyczne znaczenie Powstania Warszawskiego, aktywnie angażuje się w działania, mające na celu uhonorowanie jego bohaterów. To dla nas jeden z elementów społecznej odpowiedzialności biznesu – zapewniła Patrycja Klarecka.
Sylwetki Powstańców wraz z ich danymi adresowymi są zamieszczone na stronie internetowej kampanii www.BohaterON.pl. Podając własny adres korespondencyjny, możemy liczyć na odpowiedź Powstańca.
W ramach ubiegłorocznej edycji, Polacy wysłali niemal 300 tysięcy kartek, a od początku trwania akcji – ponad pół miliona. Ponadto, z inicjatywy PKN ORLEN, w dwóch płockich szkołach podstawowych odbyły się zajęcia poświęcone Powstaniu Warszawskiemu.
Kartki elektroniczne można wysłać wchodząc na stronę www.BohaterON.pl.