Zamknij

Najnowocześniejsza myjnia jest w Płocku! [FILM, ZDJĘCIA]

Agnieszka StachurskaAgnieszka Stachurska 12:46, 13.09.2024 Aktualizacja: 14:42, 17.09.2024
Skomentuj Fot. Agnieszka Stachurska Fot. Agnieszka Stachurska

ORLEN Bez Tajemnic

W Płocku uruchomiona została pierwsza w Polsce automatyczna myjnia portalowa nowej generacji. Czym różni się ORLEN PROTECT WASH TAKT od dotychczas stosowanych myjni?

ORLEN uruchomił pierwszą w sieci stacji paliw myjnię nowej generacji ORLEN PROTECT WASH TAKT. Zamontowana została na stacji paliw w Płocku przy ul. Wyszogrodzkiej 123. Dlaczego właśnie tam? Otóż myjnia TAKT ma duże wymagania dotyczące powierzchni. Aby działała prawidłowo, potrzeba minimum 20 metrów długości i minimum 5 metrów szerokości. 

Czym ta myjnia różni się od pozostałych, które mamy już chociażby w Płocku?

- Jest to nasz pilotaż i bardzo mnie cieszy, że realizujemy go w sercu Orlenu, czyli w Płocku - mówi Michał Dobrański, menedżer sprzedaży z Działu Zarządzania Kategoriami Sklepu ORLEN. - Na pierwszy rzut oka jest to zwykła myjnia portalowa, jednak różni się dosyć mocno od zwykłej myjni portalowej. Na czym polega różnica? Przede wszystkim, składa się ona z dwóch części - myjącej i susząco-polerującej. Jakie to ma znaczenie? Taka zwykła myjnia portalowa może myć pięć samochodów na godzinę. Natomiast z nowej myjni może skorzystać dwa razy więcej klientów, ponieważ mogą się myć i osuszać dwa samochody na raz. Dodatkowo, klient podczas mycia siedzi wewnątrz pojazdu. Po zakupieniu biletu, podjeżdża przed myjnię, skanuje bilet, wjeżdża i czeka w samochodzie, aż skończy się mycie. Po zakończeniu tej części, myjnia komunikuje, że kierowca ma podjechać dalej, w miejsce, gdzie odbywa się suszenie. Jeżeli zakupił program Perfect Time, to w tej części są tam również szczotki, które służą tylko i wyłącznie do aplikowania politury, czyli wcierają tak zwany wosk specjalny - wyjaśnia nasz rozmówca.

Dzięki takiemu rozwiązaniu, już po zakończeniu mycia, które trwa 4 minuty, do myjni może wjechać następny klient. Myjnia nowego typu może obsłużyć do nawet 3 tysięcy pojazdów miesięcznie, co oznacza ponad 100 dziennie.

To, że kierowca nie musi czekać na zewnątrz jest niewątpliwie wygodne, zwłaszcza w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym. Michał Dobrański zapewnia również, że kierowca wewnątrz pojazdu jest całkowicie bezpieczny.

- W przypadku wystąpienia problemów podczas mycia, wystarczy, że klient zatrąbi. Wówczas myjnia zatrzymuje się, a obsługa od razu dostaje powiadomienie, przychodzi i sprawdza czy wszystko jest w porządku. Jeżeli alarm się nie potwierdzi, pracownik wciska start i mycie jest kontynuowane - zaznacza menedżer sprzedaży ORLEN.

Jak podkreśla, jeśli pilotażowa stacja sprawdzi się, a klienci polubią tę nowoczesną myjnię, podobne będą instalowane również na innych stacjach ORLEN w Polsce.

A jak jest z ekologią tego rodzaju myjni?

- Ta myjnia jest skonstruowana w taki sposób, że bez względu na program mycia, czy to będzie program Express, czy program Perfect, maksymalne zużycie wody wynosi jedynie 40 litrów, a pozostała ilość wody na dany program średnio wynosi około 150-160 litrów wody z wtórnego obiegu. Wykorzystujemy tu więc maksymalnie wodę wtórnego obiegu. Co ważne, są tutaj zastosowane środki biodegradowalne o bardzo małym dozowaniu, czyli takie, które bardzo fajnie reagują z wodą z wtórnego obiegu. Mało się je dozuje i dzięki temu w tym momencie jest to najbardziej ekologiczny sposób mycia pojazdu, jaki jest dostępny w Polsce - mówi Michał Dobrański.

A jeżeli chodzi o ilość i rodzaje programów, czy klienci muszą uczyć się czegoś nowego?

- W tej lokalizacji poprzednia myjnia miała 4 programy mycia, teraz jest dopasowana do ogólnopolskiego standardu ORLEN. Zaczynamy tu od programu Express, a kończymy na programie Perfect, mamy więc pełną gamę programów dostępną dla klienta, dzięki czemu ta myjnia również będzie mogła w pełni uczestniczyć w naszych akcjach promocyjnych. A przypomnę, że we wrześniu każdy klient, który kupi dowolny program, dostaje w prezencie od nas czekoladę. Jeżeli zakupi karnet na myjnię, dostanie dwie czekolady. W październiku również mamy niespodziankę dla klientów, ponieważ 1 października to Dzień Wdzięczności Klientowi nazywany również Dniem Doświadczeń Klienta. W każdy wtorek października klient będzie mógł kupić dowolny program za połowę ceny. Jedyny warunek jest taki, że program musi być wykorzystany w dniu zakupu - wyjaśnia nasz rozmówca.

[FOTORELACJA]2231[/FOTORELACJA]

Na uwagę zasługuje też nowa konfiguracja programów mycia. Każdy program wyposażony jest we wstępne płukanie ciśnieniowe. Nowością jest też hybrydowe mycie kół w programach PREMIUM i PERFECT, które polega na połączeniu ciśnieniowego mycia pulsacyjnego oraz szczotkowego. Kolejną zmianą jest też osuszanie Perfect w najwyższym programie. Polega na dwukrotnym osuszeniu tylnej części pojazdu, która jest najtrudniejszym elementem do właściwego osuszenia.

Dodatkowo, dzięki aplikacji mFLOTA klienci mogą zapłacić za usługę bezpośrednio przed wjazdem do myjni.

Z nowej myjni można korzystać już od 12 września.

[WIDEO]6463[/WIDEO]

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%