ORLEN uruchomił pierwszą w sieci stacji paliw myjnię nowej generacji ORLEN PROTECT WASH TAKT. Zamontowana została na stacji paliw w Płocku przy ul. Wyszogrodzkiej 123. Dlaczego właśnie tam? Otóż myjnia TAKT ma duże wymagania dotyczące powierzchni. Aby działała prawidłowo, potrzeba minimum 20 metrów długości i minimum 5 metrów szerokości.
Czym ta myjnia różni się od pozostałych, które mamy już chociażby w Płocku?
- Jest to nasz pilotaż i bardzo mnie cieszy, że realizujemy go w sercu Orlenu, czyli w Płocku - mówi Michał Dobrański, menedżer sprzedaży z Działu Zarządzania Kategoriami Sklepu ORLEN. - Na pierwszy rzut oka jest to zwykła myjnia portalowa, jednak różni się dosyć mocno od zwykłej myjni portalowej. Na czym polega różnica? Przede wszystkim, składa się ona z dwóch części - myjącej i susząco-polerującej. Jakie to ma znaczenie? Taka zwykła myjnia portalowa może myć pięć samochodów na godzinę. Natomiast z nowej myjni może skorzystać dwa razy więcej klientów, ponieważ mogą się myć i osuszać dwa samochody na raz. Dodatkowo, klient podczas mycia siedzi wewnątrz pojazdu. Po zakupieniu biletu, podjeżdża przed myjnię, skanuje bilet, wjeżdża i czeka w samochodzie, aż skończy się mycie. Po zakończeniu tej części, myjnia komunikuje, że kierowca ma podjechać dalej, w miejsce, gdzie odbywa się suszenie. Jeżeli zakupił program Perfect Time, to w tej części są tam również szczotki, które służą tylko i wyłącznie do aplikowania politury, czyli wcierają tak zwany wosk specjalny - wyjaśnia nasz rozmówca.
Michał Dobrański, menedżer sprzedaży z Działu Zarządzania Kategoriami Sklepu ORLEN
Dzięki takiemu rozwiązaniu, już po zakończeniu mycia, które trwa 4 minuty, do myjni może wjechać następny klient. Myjnia nowego typu może obsłużyć do nawet 3 tysięcy pojazdów miesięcznie, co oznacza ponad 100 dziennie.
To, że kierowca nie musi czekać na zewnątrz jest niewątpliwie wygodne, zwłaszcza w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym. Michał Dobrański zapewnia również, że kierowca wewnątrz pojazdu jest całkowicie bezpieczny.
- W przypadku wystąpienia problemów podczas mycia, wystarczy, że klient zatrąbi. Wówczas myjnia zatrzymuje się, a obsługa od razu dostaje powiadomienie, przychodzi i sprawdza czy wszystko jest w porządku. Jeżeli alarm się nie potwierdzi, pracownik wciska start i mycie jest kontynuowane - zaznacza menedżer sprzedaży ORLEN.
Jak podkreśla, jeśli pilotażowa stacja sprawdzi się, a klienci polubią tę nowoczesną myjnię, podobne będą instalowane również na innych stacjach ORLEN w Polsce.
A jak jest z ekologią tego rodzaju myjni?
- Ta myjnia jest skonstruowana w taki sposób, że bez względu na program mycia, czy to będzie program Express, czy program Perfect, maksymalne zużycie wody wynosi jedynie 40 litrów, a pozostała ilość wody na dany program średnio wynosi około 150-160 litrów wody z wtórnego obiegu. Wykorzystujemy tu więc maksymalnie wodę wtórnego obiegu. Co ważne, są tutaj zastosowane środki biodegradowalne o bardzo małym dozowaniu, czyli takie, które bardzo fajnie reagują z wodą z wtórnego obiegu. Mało się je dozuje i dzięki temu w tym momencie jest to najbardziej ekologiczny sposób mycia pojazdu, jaki jest dostępny w Polsce - mówi Michał Dobrański.
A jeżeli chodzi o ilość i rodzaje programów, czy klienci muszą uczyć się czegoś nowego?
- W tej lokalizacji poprzednia myjnia miała 4 programy mycia, teraz jest dopasowana do ogólnopolskiego standardu ORLEN. Zaczynamy tu od programu Express, a kończymy na programie Perfect, mamy więc pełną gamę programów dostępną dla klienta, dzięki czemu ta myjnia również będzie mogła w pełni uczestniczyć w naszych akcjach promocyjnych. A przypomnę, że we wrześniu każdy klient, który kupi dowolny program, dostaje w prezencie od nas czekoladę. Jeżeli zakupi karnet na myjnię, dostanie dwie czekolady. W październiku również mamy niespodziankę dla klientów, ponieważ 1 października to Dzień Wdzięczności Klientowi nazywany również Dniem Doświadczeń Klienta. W każdy wtorek października klient będzie mógł kupić dowolny program za połowę ceny. Jedyny warunek jest taki, że program musi być wykorzystany w dniu zakupu - wyjaśnia nasz rozmówca.
[FOTORELACJA]2231[/FOTORELACJA]
Na uwagę zasługuje też nowa konfiguracja programów mycia. Każdy program wyposażony jest we wstępne płukanie ciśnieniowe. Nowością jest też hybrydowe mycie kół w programach PREMIUM i PERFECT, które polega na połączeniu ciśnieniowego mycia pulsacyjnego oraz szczotkowego. Kolejną zmianą jest też osuszanie Perfect w najwyższym programie. Polega na dwukrotnym osuszeniu tylnej części pojazdu, która jest najtrudniejszym elementem do właściwego osuszenia.
Dodatkowo, dzięki aplikacji mFLOTA klienci mogą zapłacić za usługę bezpośrednio przed wjazdem do myjni.
Z nowej myjni można korzystać już od 12 września.
[WIDEO]6463[/WIDEO]
Czy Trzecia Droga przetrwa? Będą rozmowy
Nie zgodzę się, że peesel jest skończone. Jak to powiedziała pani z Konfy w tv: "PSL to kurtyzana, więc da du.y komu innemu, aby przetrwać".
Wszyscy won
20:36, 2025-06-03
Po wyborach: będzie wotum zaufania dla rządu
"Strategii Nowej Równowagi" ??? Nie??? Pewnie, że nie, gdyż rząd herr Tusska trzymał to największej tajemnicy, ale wyciekło. Pokrótce: 1. rząd D.Tuska szykuje się do przyjęcia 15 MILIONÓW (tak 15 mln) IMIGRANTÓW do 2035 roku!!! 2. transformacja energetyczna plus wprowadzenie założeń Zielonego Ładu. 3. rozwój dużych miast kosztem mniejszych ośrodków. Tego zdrajcę należy jak najszybciej obalić, zanim zniszczą nam Kraj do końca!!!
A słyszeliście o
18:47, 2025-06-03
Po wyborach: będzie wotum zaufania dla rządu
Trybunał stanu dla tego rudego śmiecia oraz dla rafalali
Wszyscy WON!!!
18:40, 2025-06-03
Klient płockiego marketu zatrzymał złodzieja
Niestety tego nie widać jeśli chodzi o walkę z gruzińską i ukraińską przestępczością na terenie Polski. W tym przypadku polska policja staje się bezradna
Prawda
18:38, 2025-06-03
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz