Zamknij

Gadżety reklamowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

15:31, 24.08.2024 Artykuł Sponsorowany
Skomentuj

Gadżety reklamowe to jeden z istotnych elementów budowania wizerunku firmy. Pomagają zbudować więź z klientem, a także wyróżnić markę na tle konkurencji. Drobne prezenty, zwłaszcza te wręczane bez specjalnej okazji, są zawsze mile widziane – osoby obdarowane mogą poczuć się ważne i wyjątkowe, a to zaś przekłada się na ich odczucia w stosunku do danej firmy. Podobnie w przypadku obdarowywaniu gadżetami firmowymi pracowników; takie działanie zacieśnia więzi i sprawia, że mogą oni poczuć się docenieni. Jakie przedmioty są obecnie na topie, jeżeli mowa o gadżetach reklamowych? Okazuje się, że prym w większości różnego rodzaju firm wiodą...puzzle. Już dziś dowiedz się, co determinuje popularność układanek wśród materiałów marketingowych.

Tradycyjne puzzle w nowoczesnym marketingu, czyli dlaczego opłaca się wręczać układanki

Puzzle stanowią grupę różnego rodzaju przedmiotów, które na co dzień cieszą się niesłabnącą popularnością zarówno wśród dzieci, młodzieży, dorosłych i osób starszych. Współczesna reklama nie musi dziś wiązać się wyłącznie z rozsyłaniem e-mailów – mimo postępu technologicznego, reklama online to nie wszystko. Czasem o wiele lepiej jest postawić na tradycyjny marketing, wychodząc naprzeciw klientom z koszykiem pełnym ciekawych gadżetów reklamowych z logiem firmy. W przeciwieństwie do maili, ciekawe puzzle nie wylądują w koszu, a umilą niejeden wieczór spędzony w gronie najbliższych, tym samym utwierdzając pamięć o marce, której logo znajduje się na poszczególnych elementach układanki. Rynek pełen jest różnego rodzaju puzzli, a producenci oferują klientom możliwość ich pełnej personalizacji. Przykładem stanowi strona puzzle4u.pl, na której zamawiający mogą stworzyć spersonalizowaną układankę i zamówić ją w kilkunastu egzemplarzach. Wystarczy kilka kliknięć, a specjaliści z puzzle4u zajmą się resztą. Taki gadżet reklamowy to nie tylko świetny sposób na promocję, lecz także swoiste przekazanie za ich pośrednictwem wartości, jakimi kieruje się przedsiębiorstwo. Puzzle to niezwykle uniwersalna rzecz, a przy tym angażujący podarunek – z pewnością usatysfakcjonuje niejednego klienta.

Co można umieścić na spersonalizowanych puzzlach?

Dosłownie wszystko – chociaż większości z nas puzzle kojarzą się ze wzornictwem inspirowanym bajkami dla dzieci, filmowymi postaciami czy aktorami, w rzeczywistości firmy coraz częściej decydują się na autorskie wzornictwo, umieszczając na układankach własne logo czy grafiki, które swoją tematyką nawiązują do prowadzonej działalności. Dla przykładu, firma zajmująca się produkcją karmy dla zwierząt może umieścić na układankach wizerunki psów i kotów, tym samym podbijając serca swoich klientów. Podobnie w przypadku przedsiębiorstwa, które skupia się głównie na sprzedaży samochodów – puzzle prezentujące kolekcję firmowych aut to świetny gadżet, który na pewno zachwyci fanów motoryzacji. Współczesna reklama jest w stanie przybrać naprawdę wiele form, a jedną z nich mogą być właśnie gadżety reklamowe w kształcie puzzli. Ważne, aby grafika była dobrej jakości, tak samo jak elementy układanki. Aby puzzle rzeczywiście były marketingowym strzałem w dziesiątkę, warto zamówić je u sprawdzonych producentów. Wtedy będzie się miało pewność, że gadżet dopracowany jest pod każdym względem.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%