Jak poradzić sobie z nierzetelnymi partnerami biznesowymi i odzyskać swoje pieniądze?
Uwolnienie się od uciążliwych dłużników dla większości agencji marketingowych w Polsce może wydawać się czynnością bajecznie prostą. Praktyka pokazuje jednak, że prędzej należy spodziewać się kolejnych aktualizacji takich list, aniżeli całościowego pozbycia się problemu przedsiębiorców, którzy zalegają z płatnościami już przynajmniej kilka miesięcy. Na stronie www.aif.com.pl można znaleźć kilka sprawdzonych porad od specjalistów z AIF Kancelarii. Przede wszystkim, żeby taka windykacja charakteryzowała się wysoką skutecznością, powinna być poprzedzona polubownymi próbami kontaktu z dłużnikiem. Może być to rozmowa telefoniczna, wysłany mail bądź też wysłany list pocztą tradycyjną. Często ustalenie indywidualnego terminu spłaty lub rozłożenie długu na raty pomaga w pozytywnym zakończeniu sprawy. Mimo polubownej windykacji nadal próżno szukać zaległych środków na Twoim koncie? Możesz sprawę przekazać do doświadczonych ekspertów w tego typu zakresie. Na rynku istnieje wiele kancelarii prawnych, wyspecjalizowanych w ściąganiu zobowiązań finansowych od nieuczciwych kontrahentów. Warto podkreślić, że w zdecydowanej większości przypadków wystarczy 30 dni od kontaktu prawników do zamknięcia sprawy!
Dlaczego przedsiębiorcy unikają płatności agencjom marketingowym za ich pracę?
Poprawnych odpowiedzi na takie pytanie może być minimum kilka. Sam problem wydaje się być przecież mocno złożonym i wymaga on kompleksowego podejścia do narastających problemów po stronie przedsiębiorców. W pierwszej kolejności należy mieć na uwadze niezwykle trudną sytuację gospodarczą. I chociaż dla wielu właścicieli agencji brzmi to groteskowo, kontrahenci chcą unikać zobowiązań finansowych wobec swoich wierzycieli ze względu na brak fizycznej możliwości na uregulowanie kontraktów. Wiele firm w ostatnich miesiącach postawiło wszystko na jedną kartę. Reklamowanie swoich usług traktowane było jako ostatnia deska ratunkowa. Tak na dobrą sprawę sytuacja finansowa polskich przedsiębiorstw podupada od kilku lat. Czasy post covidowe odegrały tutaj znaczącą rolę. Chwilowe zamrożenie większości sektorów gospodarczych spowodowało, że część z nich zwyczajnie nie mogła się już podnieść po wydarzeniach z początku 2020 roku. Innym powodem tworzenia przerw w ciągłości przelewowej może być zły szacunek własnych możliwości finansowych. Marketing z pewnością nie należy do najmniejszych kosztów miesięcznych, a w kilku ostatnich latach możemy zaobserwować coraz mniej racjonalne dysponowanie własnymi środkami.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz