Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) realizacja oferty Klubu Rozwoju Cyfrowego (KRC) - prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych podnoszących kompetencje cyfrowe;
2) dobieranie treści i formy zajęć do specyfiki grup i potrzeb uczestników, w tym analiza potrzeb kompetencyjnych uczestników;
3) pokazywanie korzyści płynących z posiadania kompetencji cyfrowych oraz umiejętności wykorzystywania narzędzi cyfrowych i usług w życiu codziennym;
4) zaspokajanie potrzeb cyfrowych uczestników w zakresie wybranych umiejętności przydatnych w życiu prywatnym oraz zawodowym;
5) prowadzenie rekrutacji na spotkania, szkolenia, warsztaty i pozostałe formy wsparcia w ramach oferty KRC;
6) tworzenie i doskonalenie oferty KRC według ścieżek edukacyjnych określonych w ramach funkcjonowania Klubów Rozwoju Cyfrowego w Polsce;
7) opracowanie merytoryczne materiałów edukacyjnych;
8) pomoc uczestnikom w uczeniu się przez działanie, wymianę doświadczeń i zastosowanie wiedzy i umiejętności w praktyce;
9) prowadzenie walidacji - potwierdzenie efektów uczenia się uczestników;
10) kontakt z otoczeniem - instytucjami i organizacjami, z którymi KRC może nawiązać współpracę;
11) prowadzenie dokumentacji ze wszystkich działań realizowanych w ramach KRC, niezbędnej do ewaluacji i sprawozdawczości do Instytucji Pośredniczącej;
12) bieżące monitorowanie potrzeb uczestników;
13) systematyczne podnoszenie własnej wiedzy i umiejętności, uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach sieciujących;
14) obsługa KRC w godzinach funkcjonowania i gotowość do doradztwa dla osób niezapowiedzianych oraz udzielanie bieżących porad klientom KRC.
StPr/25/0546
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN