ZAKRES ZADAŃ w szczególności:
-realizowanie zadań z zakresu utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością w działalności inspekcyjnej, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 Ocena zgodności - Wymagania dotyczące działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję oraz PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących;
-rozpowszechnianie dokumentacji kontrolnej zatwierdzonej przez Głównego Inspektora Sanitarnego i dokumentacji systemu jakości Państwowej Inspekcji Sanitarnej woj. mazowieckiego;
-planowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu systemów zarządzania jakością;
-planowanie i zarządzanie programem audytów wewnętrznych;
-przygotowanie przeglądów systemów zarządzania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku;
-nadzorowanie dokumentacji systemów zarządzania obowiązujących w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku;
-identyfikowanie i dokumentowanie ryzyk (zagrożeń i szans), które mają wpływ na działalność Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku;
-inicjowanie, dokumentowanie, monitorowanie i prowadzenie oceny skuteczności wdrożonych działań korygujących w zakresie systemowym;
-koordynowanie działań związanych z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku oraz opracowywanie i aktualizacja procedur w tym zakresie.
StPr/25/0545
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN