Zamknij

Kierowca autobusu

Nr oferty: StPr/25/0405Dodane przez: Komunikacja Miejska Płock Sp. z o.o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Przemysłowa 17, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
: Przewóz osób na terenie Płocka i okolic. Praca w Płocku w systemie 3-zmianowym, godz. do uzgodnienia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.04.2025
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Komunikacja Miejska Płock Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Przemysłowa 17, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Milena Mazur
Numer telefonu: 24 367 51 68
E-mail: rekrutacja@kmplock.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres: rekrutacja@kmplock.eu, bądź dostarczenie do siedziby Spółki: KM Płock Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 17, 09-400 Płock. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Nadesłany
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Przygotowywanie sałatek, deserów i wydawanie zup. Praca w Płocku w godz. 10-22 (praca w systemie: dwa dni pracujące, dwa dni wolne lub praca w weekendy - do ustalenia).
StPr/25/0508
data rozpoczęcia pracy od 12.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

ZAKRES ZADAŃ w szczególności: -realizowanie zadań z zakresu utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością w działalności inspekcyjnej, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 Ocena zgodności - Wymagania dotyczące działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję oraz PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących; -rozpowszechnianie dokumentacji kontrolnej zatwierdzonej przez Głównego Inspektora Sanitarnego i dokumentacji systemu jakości Państwowej Inspekcji Sanitarnej woj. mazowieckiego; -planowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu systemów zarządzania jakością; -planowanie i zarządzanie programem audytów wewnętrznych; -przygotowanie przeglądów systemów zarządzania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku; -nadzorowanie dokumentacji systemów zarządzania obowiązujących w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku; -identyfikowanie i dokumentowanie ryzyk (zagrożeń i szans), które mają wpływ na działalność Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku; -inicjowanie, dokumentowanie, monitorowanie i prowadzenie oceny skuteczności wdrożonych działań korygujących w zakresie systemowym; -koordynowanie działań związanych z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku oraz opracowywanie i aktualizacja procedur w tym zakresie.
StPr/25/0545
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) realizacja oferty Klubu Rozwoju Cyfrowego (KRC) - prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych podnoszących kompetencje cyfrowe; 2) dobieranie treści i formy zajęć do specyfiki grup i potrzeb uczestników, w tym analiza potrzeb kompetencyjnych uczestników; 3) pokazywanie korzyści płynących z posiadania kompetencji cyfrowych oraz umiejętności wykorzystywania narzędzi cyfrowych i usług w życiu codziennym; 4) zaspokajanie potrzeb cyfrowych uczestników w zakresie wybranych umiejętności przydatnych w życiu prywatnym oraz zawodowym; 5) prowadzenie rekrutacji na spotkania, szkolenia, warsztaty i pozostałe formy wsparcia w ramach oferty KRC; 6) tworzenie i doskonalenie oferty KRC według ścieżek edukacyjnych określonych w ramach funkcjonowania Klubów Rozwoju Cyfrowego w Polsce; 7) opracowanie merytoryczne materiałów edukacyjnych; 8) pomoc uczestnikom w uczeniu się przez działanie, wymianę doświadczeń i zastosowanie wiedzy i umiejętności w praktyce; 9) prowadzenie walidacji - potwierdzenie efektów uczenia się uczestników; 10) kontakt z otoczeniem - instytucjami i organizacjami, z którymi KRC może nawiązać współpracę; 11) prowadzenie dokumentacji ze wszystkich działań realizowanych w ramach KRC, niezbędnej do ewaluacji i sprawozdawczości do Instytucji Pośredniczącej; 12) bieżące monitorowanie potrzeb uczestników; 13) systematyczne podnoszenie własnej wiedzy i umiejętności, uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach sieciujących; 14) obsługa KRC w godzinach funkcjonowania i gotowość do doradztwa dla osób niezapowiedzianych oraz udzielanie bieżących porad klientom KRC.
StPr/25/0546
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Sprawowanie opieki nad uczniem.
StPr/25/0544
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 3 500 PLN

Pomoc przy rozkładaniu i montowaniu instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych.
StPr/25/0543
data rozpoczęcia pracy od 10.06.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Pomoc w montażu i demontażu rusztowań. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-17 (ustalonych indywidualnie z pracodawcą, możliwa jest również praca w soboty). Praca na terenie Rafinerii Płock.
StPr/25/4691
data rozpoczęcia pracy od 06.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) kierowanie Wydziałem Inwestycji i Remontów w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Płock oraz Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Inwestycji i Remontów; 2) planowanie zadań Wydziału; 3) kontrolowanie i nadzór realizacji zadań Wydziału.
StPr/25/0542
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Montaż i demontaż rusztowań. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych indywidualnie z pracodawcą, w godzinach 7-17 (możliwa jest również praca w soboty). Praca na terenie Rafinerii Płock.
StPr/25/4690
data rozpoczęcia pracy od 06.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca biurowa. Obsługa korespondencji. Pomoc na sekretariacie.
StPr/25/0541
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Kierowca autobusu na linii regularnej Płock Warszawa.
StPr/25/0540
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 6 100 do 7 500 PLN