Zamknij

Masażystka

Nr oferty: StPr/25/0425Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
: Wykonywanie masażu. Przygotowanie stanowiska pracy, sprzątanie miejsca pracy. Zgłaszanie braków w asortymencie do masaży. Otwieranie salonu i przyjęcie pierwszych klientów, zamykanie salonu i pożegnanie ostatnich klientów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.06.2025
: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: 3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Misiak
Numer telefonu: 243671841
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Prace fizyczne przy wykonywaniu i zakładaniu ogrodów, przycinanie gałęzi, krzewów i drzew, wywożenie odpadów, grabienie i pozostałe prace pomocnicze. Praca na terenie Płocka i okolic w systemie jednozmianowym w godz. 8-16.
StPr/25/0437
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Montaż i demontaż rusztowań w celu umożliwienia i realizacji pracy na wysokości. Praca odbywa się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków różnych typów, w zmiennych warunkach atmosferycznych. Miejsce wykonywania pracy: Budowa Kompleksu Olefin III/Nowa Chemia dla Orlen S.A. w Płocku.
StPr/25/0442
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pomoc w pracy operatorów urządzeń dźwigowych. Przekazywanie sygnału do operatora dźwignicy. Zawieszanie i odczepianie ładunku. Samoorganizacja w zakresie niezbędnych narzędzi i materiałów oraz dbanie o ich stan techniczny. Utrzymanie porządku i czystości na budowie i w miejscu pracy. Miejsce wykonywania pracy: Budowa Kompleksu Olefin III/Nowa Chemia dla Orlen S.A. w Płocku.
StPr/25/0444
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie obróbki ślusarskiej elementów rurociągów; układanie i montaż rurociągów przemysłowych przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi, maszyn i urządzeń; wykonywanie robót związanych z budową sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych oraz sieci i węzłów ciepłowniczych; montowanie instalacji przemysłowych kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania. Miejsce wykonywania pracy: Budowa Kompleksu Olefin III/Nowa Chemia dla Orlen S.A.
StPr/25/0446
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż towarów.
StPr/25/0441
data rozpoczęcia pracy od 02.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) współdziałanie w realizacji zadań własnych Miasta związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb wspólnoty z zakresu zieleni gminnej i zadrzewień; 2) realizacja zadań Miasta w zakresie konserwacji zasobów zieleni miejskiej na terenach będących własnością Miasta, obejmujących: pasy drogowe ulic, tereny o charakterze wypoczynkowo rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce, Skarpa Wiślana oraz tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym, w tym zlecanie oraz nadzór nad: - zabiegami pielęgnacyjnymi w drzewostanie, w tym w obrębie pomników przyrody, wycinka i chirurgia drzew na terenach Miasta i Skarbu Państwa, - pielęgnacją nowych nasadzeń (m.in. drzew i krzewów) na terenach miejskich i Skarbu Państwa, - pielęgnacją kwiatów jednorocznych, krzewów oraz roślin wieloletnich, - pielęgnacją i utrzymaniem nowych terenów zieleni. 3) pełnienie obowiązków w zakresie nadzoru nad terenami zieleni w trakcie realizacji inwestycji; 4) utrzymanie i konserwacja zieleni - terenów stanowiących własność Miasta i Skarbu Państwa wchodzących w skład Zespołów Przyrodniczo-Krajobrazowych jaru rzeki Rosicy i Brzeźnicy; 5) opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju gminnych zasobów zieleni obejmujących: pasy drogowe ulic podlegające utrzymaniu przez Miasto, tereny zieleni o charakterze wypoczynkowym i rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce, tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym; 6) współudział w prowadzeniu ewidencji, aktualizacja stanu zasobów zieleni miejskiej i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Geodezji (WGD) i Wydziałem Kształtowania Środowiska (WKŚ); 7) protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych oraz Skarbu Państwa w zakresie utrzymania zieleni; 8) współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie utrzymania i rozwoju terenów zieleni; 9) realizacja zadań w zakresie pielęgnacji wysokiej zieleni przydrożnej; 10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach zieleni we współpracy z WKŚ, a w szczególności: - wprowadzanie wykonawców na teren realizacji robót ogrodniczych, - bieżący nadzór nad wykonawstwem robót, w tym robót zanikowych, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót ogrodniczych, - sprawdzanie ilości i wartości wykonywanych robót, - sprawdzanie terminowości wykonania zleconych robót, - potwierdzanie dokumentów techniczno - rozliczeniowych wykonywanych robót, - nadzór nad usuwaniem usterek nadzorowanych robót w okresie gwarancyjnym; 11) realizacja zadań ujętych w Programie ochrony środowiska dla Miasta Płocka w zakresie objętym właściwością stanowiska oraz zadań gmin i powiatów, które zgodnie z przepisami Prawa ochrony środowiska mogą być finansowane z opłat i kar za korzystanie ze środowiska; 12) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów zieleni na terenach gminnych i Skarbu Państwa w granicach Miasta, w tym współpraca z Wydziałem Funduszy Europejskich (WFE) przy pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów związanych z utrzymaniem zieleni; 13) występowanie w charakterze świadka w postępowaniach dotyczących wyrządzenia szkód w mieniu komunalnym; 13) opracowywanie projektu budżetu Miasta oraz przygotowywanie sprawozdań z jego realizacji w części dotyczącej realizacji zadań na stanowisku; 14) bieżąca kontrola realizacji wydatków z budżetu Miasta w części dotyczącej realizacji zadań na stanowisku; 15) opracowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez organy gminy, ich realizacja i przygotowywanie na żądanie informacji z ich realizacji; 16) obsługa zgłoszeń Komunikatora Miejskiego (dawniej LocalSpot).
StPr/25/0443
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału Inwestycji i Remontów (WIR) w odniesieniu do realizowanych projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 2) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 3) dokonywanie odbiorów robót zanikowych; 4) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 5) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 6) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 7) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 8) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 9) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 10) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 11) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 12) uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 13) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 14) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych. 15) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 16) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
StPr/25/0445
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

PRACA PRZY WYKOPACH I SIECI KANALIZACYJNEJ NA TERENIE BUDOWY. PRACA W PŁOCKU W GODZ. 7-15.
StPr/25/0435
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Bezpośrednia obsługa cudzoziemców - rejestracja wniosków o udzielenie cudzoziemcom zezwolenia na pobyt i pracę w Polsce w systemach informatycznych służących do rejestracji wniosków w zakresie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce, bezpośredni i telefoniczny kontakt z cudzoziemcami, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
StPr/25/0437
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie montażu konstrukcji stalowej, ustalanie zakresu prac montażowych konstrukcji stalowych, zabezpieczenie konstrukcji stalowej przed utratą stateczności, wykonywanie obmiaru i odbioru konstrukcji stalowej przed utratą stateczności, wykonywanie obmiaru i odbioru konstrukcji stalowej, kontrolowanie jakości wykonywanego montażu, przygotowanie narzędzi oraz sprzętu do wykonania konstrukcji. Język ukraiński wymagany ze względu na konieczność współpracy z pozostałymi osobami posługującymi się tym językiem oraz w celu prawidłowego sposoby wykonywania zadań.
StPr/25/0438
data rozpoczęcia pracy od 30.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN