Zamknij

Szwaczka

Nr oferty: StPr/25/0376Dodane przez: LUBAWA SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Otolińska 8, 09-407 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
: Obsługa maszyn szyjących, szycie kamizelek, dbałość o stanowisko pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 04.04.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Akordowy
Dane pracodawcy:
Pracodawca: LUBAWA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: STAROPRZYGODZKA 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkop
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 451-056-488
E-mail: krudzinska@lubawa.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Pomoc kucharzowi. Pomoc w przygotowywaniu dań.
StPr/25/0399
data rozpoczęcia pracy od 08.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN /godz.

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym; 2) prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową i zawartą umową, przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną, wymogami BHP, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym; 3) współpraca z Referatem Przygotowania Projektów Inwestycyjnych w odniesieniu do realizowanych zadań inwestycyjnych wraz z udziałem w pracach komisji przetargowej: - przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego, - na etapie opracowywania dokumentacji projektowo kosztorysowej inwestycji oraz jej opiniowanie, - na etapie opracowywania i analizy kosztorysów inwestorskich, współudział w weryfikowaniu kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert; 4) prowadzenie bieżącego nadzoru nad wykonywaniem robót, w tym robót zanikowych i ulegających zakryciu, dokonywanie zapisów w Dzienniku Budowy tak często, aby zapewniona była skuteczność nadzoru; 5) koordynacja działania wykonawców z projektantem, rzeczoznawcą, wyjaśnianie z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzenia robót, współpraca z nadzorem autorskim oraz udział w naradach roboczych (technicznych) z Wykonawcą robót; 6) zatwierdzanie i opiniowanie materiałów przeznaczonych do wbudowania/użytych przy realizacji inwestycji; 7) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, przedmiotem i zakresem umowy; 8) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 9) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwych rozwiązań lub braków w dokumentacji, zgłoszenie stwierdzonego faktu przełożonym; 10) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji, dokonywanie zwrotów zabezpieczeń wykonania i należytego wykonania umowy po zakończeniu realizacji inwestycji oraz po upływie okresu gwarancji lub rękojmi, prowadzenie kontroli nad usuwaniem wad i usterek związanych w okresie gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót oraz składanie wniosków w tym zakresie do kierownika Referatu Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego; 11) analizowanie projektów złożonych w ramach Budżetu Obywatelskiego; 12) przygotowanie i przekazanie dokumentów niezbędnych do naliczania opłat adiacenckich w zakresie inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji i Remontów; 13) przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń indywidualnych mieszkańców Miasta w zakresie realizacji infrastruktury technicznej, dotyczącej przydzielonych do realizacji zadań.
StPr/25/0407
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowanie i utrzymanie placu budowy. Dostarczanie materiałów i narzędzi. Wykonywanie prostych prac pomocniczych. Obsługa podstawowych narzędzi i urządzeń budowlanych. Wykonywanie prac porządkowych i zabezpieczających.
StPr/25/0378
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Przygotowanie i utrzymanie placu budowy. Dostarczanie materiałów i narzędzi. Wykonywanie prostych prac pomocniczych. Obsługa podstawowych narzędzi i urządzeń budowlanych. Wykonywanie prac porządkowych i zabezpieczających.
StPr/25/0379
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca w zespole posługującym się językiem tajskim. Analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie zakresu i rodzaju robót monterskich. Ocenianie jakości materiałów, elementów i prefabrykatów stosowanych do montażu; układanie rurociągów przemysłowych w wykopach na terenie i nad terenem oraz w obiektach budowlanych. Montowanie instalacji przemysłowych kanalizacyjnych, parowych, wodnych, centralnego ogrzewania, cieczy technologicznych, gazowych i przeciwpożarowych.
StPr/25/0380
data rozpoczęcia pracy od 22.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1.Obsługa administracyjna Biura ds. dostępności. 2.Wsparcie w realizacji działań związanych z zapewnieniem dostępności na Uczelni. 3.Udzielanie informacji i wsparcia studentom, doktorantom oraz pracownikom Uczelni w zakresie dostępności. 4.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wsparcia dla studentów, doktorantów i pracowników ze szczególnymi potrzebami w tym niepełnosprawnościami. 5.Monitorowanie zmian w przepisach prawa i dostosowywanie działań Biura do obowiązujących przepisów dotyczących dostępności, wdrażanie ich na Uczelni. 6.Współpraca z innymi jednostkami Uczelni w celu eliminowania barier architektonicznych, komunikacyjno- informacyjnych i cyfrowych. 7.Przygotowanie raportów, zestawień i sprawozdań związanych z działalnością Biura. 8.Współpraca z organizacjami zewnętrznymi wspierającymi osoby ze szczególnymi potrzebami w tym niepełnosprawnościami. 9.Współpraca z samorządem studenckim w zakresie dostępności. 10.Obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej w formie tradycyjnej i elektronicznej. 11.Wsparcie w opracowywaniu uczelnianych procedur i regulaminów związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami. 12.Przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w codziennej pracy. 13.Organizacja szkoleń, wydarzeń i działań promocyjnych dotyczących dostępności na Uczelni. 14.Przygotowywanie wniosków przetargowych, zamówień (przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia, wyceny, zamówień, koordynowanie dostaw, opisywanie faktur). 15.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Biura ds. dostępności. 16.Przygotowywanie i przekazywanie akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum.
StPr/25/0381
data rozpoczęcia pracy od 24.04.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Montaż i demontaż rusztowań. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych indywidualnie z pracodawcą, w godzinach 7-17 (możliwa jest również praca w soboty). Praca na terenie Rafinerii Płock
StPr/25/2901
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pomoc w montażu i demontażu rusztowań. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-17 (ustalonych indywidualnie z pracodawcą, możliwa jest również praca w soboty). Praca na terenie Rafinerii Płock.
StPr/25/2902
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i układanie. Praca w Płocku w godz. 8-16.
StPr/25/0383
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

Prace fizyczne na terenie budowy między innymi: kopanie dołów, zakopywanie, ogólna pomoc pracownikom budowlanym na różnych etapach budowy, sprzątanie po skończonej pracy, przygotowywanie niezbędnych narzędzi do pracy, przygotowywanie zapraw, mieszanie farb. Znajomość języka hiszpańskiego wymagana z uwagi na pracę w zespołach osób posługujących się tym językiem. Język angielski wymagany w celu porozumiewania się z przełożonymi oraz pracownikami z innych brygad.
StPr/25/0370
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN