Zamknij
Przyjmowanie, wydawanie i układanie. Praca w Płocku w godz. 8-16.
StPr/25/0495
data rozpoczęcia pracy od 30.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Przewóz towarów-branża instalacyjna.
StPr/25/0533
data rozpoczęcia pracy od 30.05.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Przygotowanie i utrzymanie placu budowy. Dostarczanie materiałów i narzędzi. Wykonywanie prostych prac pomocniczych. Obsługa podstawowych narzędzi i urządzeń budowlanych. Wykonywanie prac porządkowych i zabezpieczających.
StPr/25/0527
data rozpoczęcia pracy od 29.05.2025
wynagrodzenie od od 4 880 PLN

Przygotowanie i utrzymanie placu budowy. Dostarczanie materiałów i narzędzi. Wykonywanie prostych prac pomocniczych. Obsługa podstawowych narzędzi i urządzeń budowlanych. Wykonywanie prac porządkowych i zabezpieczających.
StPr/25/0528
data rozpoczęcia pracy od 29.05.2025
wynagrodzenie od od 4 880 PLN

Przygotowanie i utrzymanie placu budowy. Dostarczanie materiałów i narzędzi. Wykonywanie prostych prac pomocniczych. Obsługa podstawowych narzędzi i urządzeń budowlanych. Wykonywanie prac porządkowych i zabezpieczających.
StPr/25/0529
data rozpoczęcia pracy od 29.05.2025
wynagrodzenie od od 4 880 PLN

Przygotowanie i utrzymanie placu budowy. Dostarczanie materiałów i narzędzi. Wykonywanie prostych prac pomocniczych. Obsługa podstawowych narzędzi i urządzeń budowlanych. Wykonywanie prac porządkowych i zabezpieczających.
StPr/25/0530
data rozpoczęcia pracy od 29.05.2025
wynagrodzenie od od 4 880 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad realizacją remontów, których wykonanie zostało powierzone administratorom nieruchomości gminnych lub innym podmiotom: - nadzorowanie i bieżąca kontrola realizacji umów zawartych z wykonawcami remontów budynków i lokali, - weryfikowanie faktur z tytułu kosztów realizacji remontów budynków i lokali, - sporządzanie dowodów księgowych (OT, LT, PT); 2) inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu zabezpieczenie nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem; 3) inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości; 4) nadzór nad realizacją rozbiórek obiektów budowlanych, których wykonanie nie zostało powierzone administratorom nieruchomości gminnych lub innym podmiotom; 5) współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za administrację i eksploatację lokali i budynków; 6) prowadzenie spraw związanych z planowaniem i analizą wydatków związanych z realizacją remontów budynków i lokali; 7) uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych; 8) współpraca z innymi komórkami urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw.
StPr/25/0531
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca w budownictwie-remonty.
StPr/25/0526
data rozpoczęcia pracy od 29.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym; 2) prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową i zawartą umową, przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną, wymogami BHP, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz harmonogramem rzeczowo finansowym; 3) współpraca z Referatem Przygotowania Projektów Inwestycyjnych w odniesieniu do realizowanych zadań inwestycyjnych wraz z udziałem w pracach komisji przetargowej: - przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego, - na etapie opracowywania dokumentacji projektowo kosztorysowej inwestycji oraz jej opiniowanie, - na etapie opracowywania i analizy kosztorysów inwestorskich, współudział w weryfikowaniu kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert; 4) prowadzenie bieżącego nadzoru nad wykonywaniem robót, w tym robót zanikowych i ulegających zakryciu, dokonywanie zapisów w Dzienniku Budowy tak często, aby zapewniona była skuteczność nadzoru; 5) koordynacja działania wykonawców z projektantem, rzeczoznawcą, wyjaśnianie z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzenia robót, współpraca z nadzorem autorskim oraz udział w naradach roboczych (technicznych) z Wykonawcą robót; 6) zatwierdzanie i opiniowanie materiałów przeznaczonych do wbudowania/użytych przy realizacji inwestycji; 7) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, przedmiotem i zakresem umowy; 8) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 9) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwych rozwiązań lub braków w dokumentacji, zgłoszenie stwierdzonego faktu przełożonym; 10) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji, dokonywanie zwrotów zabezpieczeń wykonania i należytego wykonania umowy po zakończeniu realizacji inwestycji oraz po upływie okresu gwarancji lub rękojmi, prowadzenie kontroli nad usuwaniem wad i usterek związanych w okresie gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót oraz składanie wniosków w tym zakresie do kierownika Referatu Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego; 11) analizowanie projektów złożonych w ramach Budżetu Obywatelskiego; 12) przygotowanie i przekazanie dokumentów niezbędnych do naliczania opłat adiacenckich w zakresie inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji i Remontów; 13) przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń indywidualnych mieszkańców Miasta w zakresie realizacji infrastruktury technicznej, dotyczącej przydzielonych do realizacji zadań.
StPr/25/0524
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym; 2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału Inwestycji i Remontów w odniesieniu do realizowanych projektów i udział w pracach komisji przetargowej; 3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż; 4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy; 5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów; 6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań; 7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT; 9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie; 10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót; 12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania; 13) uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania; 14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego:Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi; 15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych; 16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego; 17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
StPr/25/0525
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN