Zamknij

Rejestratorka medyczna

Nr oferty: StPr/25/0328Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
: Rejestracja pacjentów - przyjmowanie i wprowadzanie danych pacjentów do systemu. Umawianie wizyt - planowanie spotkań z lekarzami, organizowanie terminarzy. Obsługa telefoniczna - udzielanie informacji pacjentom, umawianie wizyt telefonicznie. Obsługa dokumentacji medycznej - archiwizowanie i aktualizowanie dokumentów pacjentów. Zarządzanie harmonogramem lekarzy - monitorowanie dostępności specjalistów. Pomoc administracyjna. Przyjmowanie płatności - obsługa gotówki i terminali płatniczych. Przygotowanie sal do wizyt - dbanie o porządek i organizację w gabinetach. Godz. 7-15, 10-18, 13-21. Alg.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.04.2025
: 1 994,40 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Jakubowska
Numer telefonu: 242674649
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Dostawa zaopatrzenia do sklepu.
StPr/25/0350
data rozpoczęcia pracy od 31.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzedaż towarów, obsługa klienta.
StPr/25/0351
data rozpoczęcia pracy od 31.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prace w wykopach, wykonywanie prac zgodnie z planami technicznymi oraz zaleceniami przełożonych, przestrzeganie obowiązujących norm bezpieczeństwa i higieny pracy. Znajomość języka filipińskiego wymagana z uwagi na pracę w zespołach osób posługujących się tym językiem.
StPr/25/0346
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 5 124 PLN

Przygotowywanie posiłków.
StPr/25/0348
data rozpoczęcia pracy od 31.03.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Obsługiwanie urządzeń biurowych, przygotowywanie pism i korespondencji firmowej, prowadzenie kalendarza spotkań, współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji firmowej, dbanie o jej prawidłowy obieg w firmie, zamieszczanie na stronach ogłoszeń i informacji o firmie.
StPr/25/0349
data rozpoczęcia pracy od 28.03.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Przyjmowanie pacjentów, diagnozy. Praca w Płocku w godz. 10-21 (godz. do uzgodnienia).
StPr/25/0355
data rozpoczęcia pracy od 28.03.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Prowadzenie terapii logopedycznej. Praca w Płocku w godz. 10-21 (godz. do uzgodnienia).
StPr/25/0356
data rozpoczęcia pracy od 28.03.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Wykonywanie zadań organu administracji publicznej zgodnie z zakresem działania Referatu określonym w Regulaminie Wewnętrznych Wydziału GGN: a) Kontrola, weryfikacja pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji, dokumentów i materiałów składanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, podpisywanie protokołu weryfikacji w pełnym zakresie. b) Wprowadzanie i zatwierdzanie udokumentowanych zmian w prowadzonych przez Referat rejestrach i bazach danych powiatowego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2. Wykonywanie obowiązków administratora geodezyjnego portalu internetowego. Przygotowywanie i przekazywanie danych do zasilenia systemów baz prowadzonych przez Starostę Płockiego.
StPr/25/0357
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) dekretacja oraz ewidencja dowodów księgowych dotyczących wydatków majątkowych; 2) uzgadnianie sald, zaangażowania, kosztów, wydatków, należności i zobowiązań dotyczących wydatków majątkowych budżetu Miasta; 3) analiza wykonania planu wydatków majątkowych w układzie zadaniowym i klasyfikacji budżetowej; 4) monitorowanie rozliczania dotacji udzielonych ze środków inwestycyjnych oraz rozliczania nakładów inwestycyjnych (środków trwałych w budowie); 5) sprawdzanie rozliczenia zadania inwestycyjnego stanowiącego załącznik do dowodu OT Przyjęcie środka trwałego zgodnie z obowiązującymi zasadami ewidencjonowania majątku trwałego stanowiącego własność Gminy Miasta Płock, majątku użyczonego Gminie i majątku Skarbu Państwa; 6) przygotowywanie danych do sprawozdania Rb-28S w zakresie wydatków majątkowych oraz danych do sprawozdań RB-N i RB-Z Urzędu; 7) sporządzanie sprawozdania Rb-27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego; 8) sporządzanie obowiązujących sprawozdań statystycznych w zakresie inwestycji; 9) dokonywanie inwentaryzacji należności, zobowiązań, środków pieniężnych na rachunkach bankowych oraz innych wyodrębnionych kont dotyczących inwestycji oraz współudział przy inwentaryzacji środków trwałych w budowie; 10) ewidencja wyciągów bankowych dotyczących dochodów Skarbu Państwa oraz przekazywanie dochodów Skarbu Państwa na wydzielony rachunek bankowy; 11) uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną dotyczących dochodów Skarbu Państwa; 12) dokonywanie zwrotów nadpłaconych opłat i rozliczanie operacji związanych z przyjmowaniem podatków i opłat przy użyciu terminali dotyczących Skarbu Państwa; 13) prowadzenie ewidencji otrzymanych przez jednostkę papierowych i elektronicznych gwarancji niewykazywanych w bilansie oraz dokonywanie zwrotu gwarancji, które straciły ważność; 14) wprowadzanie do systemu Dysponent dokumentów dotyczących wybranych komórek organizacyjnych Urzędu.
StPr/25/0345
data rozpoczęcia pracy od 02.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przenoszenie materiałów, wykonywanie prostych czynności montażu, przenoszenie gotowych wyrobów, przygotowanie podzespołów, utrzymywanie porządku na stanowisku, pakowanie wyrobów gotowych.
StPr/25/0344
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN