Zamknij

Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. zieleni

Nr oferty: StPr/25/0295Dodane przez: Urząd Miasta Płocka

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) współdziałanie w realizacji zadań własnych Miasta związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb wspólnoty z zakresu zieleni gminnej i zadrzewień; 2) realizacja zadań Miasta w zakresie konserwacji zasobów zieleni miejskiej na terenach będących własnością Miasta, obejmujących: pasy drogowe ulic, tereny o charakterze wypoczynkowo rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce, Skarpa Wiślana oraz tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym, w tym zlecanie oraz nadzór nad: - zabiegami pielęgnacyjnymi w drzewostanie, w tym w obrębie pomników przyrody, wycinka i chirurgia drzew na terenach Miasta i Skarbu Państwa, - pielęgnacją nowych nasadzeń (m.in. drzew i krzewów) na terenach miejskich i Skarbu Państwa, - pielęgnacją kwiatów jednorocznych, krzewów oraz roślin wieloletnich, - pielęgnacją i utrzymaniem nowych terenów zieleni. 3) pełnienie obowiązków w zakresie nadzoru nad terenami zieleni w trakcie realizacji inwestycji; 4) utrzymanie i konserwacja zieleni - terenów stanowiących własność Miasta i Skarbu Państwa wchodzących w skład Zespołów Przyrodniczo-Krajobrazowych jaru rzeki Rosicy i Brzeźnicy; 5) opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju gminnych zasobów zieleni obejmujących: pasy drogowe ulic podlegające utrzymaniu przez Miasto, tereny zieleni o charakterze wypoczynkowym i rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce, tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym; 6) współudział w prowadzeniu ewidencji, aktualizacja stanu zasobów zieleni miejskiej i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Geodezji (WGD) i Wydziałem Kształtowania Środowiska (WKŚ); 7) protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych oraz Skarbu Państwa w zakresie utrzymania zieleni; 8) współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie utrzymania i rozwoju terenów zieleni; 9) realizacja zadań w zakresie pielęgnacji wysokiej zieleni przydrożnej; 10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach zieleni we współpracy z WKŚ, a w szczególności: - wprowadzanie wykonawców na teren realizacji robót ogrodniczych, - bieżący nadzór nad wykonawstwem robót, w tym robót zanikowych, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót ogrodniczych, - sprawdzanie ilości i wartości wykonywanych robót, - sprawdzanie terminowości wykonania zleconych robót, - potwierdzanie dokumentów techniczno - rozliczeniowych wykonywanych robót, - nadzór nad usuwaniem usterek nadzorowanych robót w okresie gwarancyjnym; 11) realizacja zadań ujętych w Programie ochrony środowiska dla Miasta Płocka w zakresie objętym właściwością stanowiska oraz zadań gmin i powiatów, które zgodnie z przepisami Prawa ochrony środowiska mogą być finansowane z opłat i kar za korzystanie ze środowiska; 12) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów zieleni na terenach gminnych i Skarbu Państwa w granicach Miasta, w tym współpraca z Wydziałem Funduszy Europejskich (WFE) przy pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów związanych z utrzymaniem zieleni; 13) występowanie w charakterze świadka w postępowaniach dotyczących wyrządzenia szkód w mieniu komunalnym; 13) opracowywanie projektu budżetu Miasta oraz przygotowywanie sprawozdań z jego realizacji w części dotyczącej realizacji zadań na stanowisku; 14) bieżąca kontrola realizacji wydatków z budżetu Miasta w części dotyczącej realizacji zadań na stanowisku; 15) opracowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez organy gminy, ich realizacja i przygotowywanie na żądanie informacji z ich realizacji; 16) obsługa zgłoszeń Komunikatora Miejskiego (dawniej LocalSpot).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty: 1. życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego; 2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan); 3. dokumenty potwierdzające s
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Do zadań pracownika będzie należeć: -terminowe doręczanie przesyłek i przekazów pocztowych, -profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, -prowadzenie aktywnej sprzedaży towarów handlowych, -prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, -kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
StPr/25/0301
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzątanie zaplecza kontenerowego (biura, szatnia, jadalnia, toalety).
StPr/25/0302
data rozpoczęcia pracy od 11.03.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Praca przy instalacjach sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych.
StPr/25/0303
data rozpoczęcia pracy od 12.03.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Wykonywanie prac elewacyjnych na budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych. Praca w Płocku w godz. 7-15.
StPr/25/0234
data rozpoczęcia pracy od 11.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Administrowanie systemem informatycznym banku.
StPr/25/0298
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 6 500 do 7 000 PLN

Planowanie i koordynowanie pracy działu serwisu, w celu uzyskania optymalnej efektywności i rentowności, zarządzanie dokumentami związanymi ze zleceniem serwisowym. Przyjmowanie, rozdzielanie oraz zamykanie zleceń serwisowych. Zamawianie części oraz materiałów eksploatacyjnych. Dorzadztwo techniczne w zakresie prowadzonych napraw. Praca w Płocku w godz. 7-15, 8-16.
StPr/25/0230
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Wykonywanie przeglądów, konserwacja i naprawa sprzętu budowlanego. Prowadzenie dokumentacji związanej z dokonanymi naprawami i przeglądami. Samodzielne diagnozowanie usterek. Wykonywanie napraw mechanicznych i elektromechanicznych sprzętu. Praca w Płocku w godz. 7-15, 8-16.
StPr/25/0229
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Przeróbki krawieckie, szycie toreb, nerek, poduszek z różnych materiałów. Praca w Płocku w godz. 9-17.
StPr/25/0228
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) kierowanie pracą Referatu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (ROLiOC); 2) nadzór nad: - pracami związanymi z organizacją systemu ochrony ludności i obrony cywilnej, - opracowywaniem procedur postępowania w przypadku wystąpienia zagrożeń dla ludzi, mienia i zwierząt, - przygotowywaniem projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, porozumień, umów, wytycznych i innych niezbędnych dokumentów dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej, - formułowaniem wniosków dla potrzeb realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej wynikających z prowadzonych analiz zagrożeń dla Miasta; 3) współpraca z Kierownikiem Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, pracownikami Zespołów: Bezpieczeństwa Publicznego i Spraw Obronnych przy opracowaniu dokumentacji planistycznej z zakresu bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, ochrony ludności i obrony cywilnej oraz z Państwową Strażą Pożarną (PSP), Policją, Strażą Miejską, Pogotowiem Ratunkowym, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej i innymi podmiotami ochrony ludności w zakresie realizacji zadań z ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej; 4) planowanie oraz organizowanie szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacji z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wspieranie programów edukacyjnych mających na celu przygotowanie do reagowania na potencjalne zagrożenia na obszarze Miasta; 5) wzmacnianie wśród radnych i pracowników jednostek organizacyjnych Miasta świadomości lokalnych zagrożeń, w tym w ramach szkoleń i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej; 6) przygotowywanie projektów zaleceń dla podmiotów ochrony ludności i obrony cywilnej odnośnie rodzajów i ilości zasobów ochrony ludności utrzymywanych przez te podmioty; 7) organizowanie udzielania pomocy doraźnej i humanitarnej przy pomocy podmiotów ochrony ludności na obszarze Miasta; 8) powiadamianie, ostrzeganie i alarmowanie ludności o zagrożeniach na obszarze Miasta; 9) realizacja przedsięwzięć szkoleniowych związanych z organizacją i przygotowaniem ochrony przed skażeniami płodów rolnych, zwierząt gospodarskich oraz produktów żywnościowych i pasz, a także ujęć i urządzeń wodnych; 10) szkolenie w zakresie organizacji procesu ewakuacji; 11) zbieranie, opracowywanie i aktualizacja informacji z zakresu zadań realizowanych przez ROLiOC, wykorzystywanych na stronie internetowej Urzędu i w Biuletynie Informacji Publicznej; 12) uczestniczenie w szkoleniach, treningach i ćwiczeniach organizowanych przez PSP, organy administracji rządowej oraz Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie; 13) przygotowywanie propozycji: - projektu budżetu w części dotyczącej zadań ROLiOC, - sprawozdania z działalności ROLiOC, - rozwiązań organizacyjnych gwarantujących pełną realizację zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
StPr/25/0291
data rozpoczęcia pracy od 02.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca z ciastem. Przygotowywanie i wypiek pizzy oraz innych dań kuchni włoskiej.
StPr/25/0292
data rozpoczęcia pracy od 10.03.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN