- O zasadach bezpieczeństwa na drodze powinniśmy edukować od najmłodszych lat, dlatego do najnowszej odsłony naszej kampanii zaangażowaliśmy tych najmłodszych - mówi Agata Górnicka, Dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem, PKN ORLEN. - Maluchy bardzo szybko zrozumiały kim jest dobry kierowca i jakie powinien mieć cechy. Kształtowanie prawidłowych postaw wśród kierowców jest jednym z naszych obowiązków, jako firmy odpowiedzialnej społecznie - tłumaczy Agata Górnicka.https://twitter.com/PKN_ORLEN/status/1224261311200137217 Jak zapowiada PKN ORLEN, w telewizji i internecie pojawią się cztery spoty - o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości. W każdym z nich wystąpił Robert Kubica i gromadka dzieci, które na jeden dzień wcieliły się w rolę "kierowców". Od 3 lutego materiały edukacyjno-informacyjne można zobaczyć również w prasie, internecie i na billboardach.
- Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe - mówi Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy PKN ORLEN ds. Marketingu. - Teraz liczymy na "efekt Kubicy" w wymiarze społecznym - czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach - podkreśla Jarosław Skorupa.Każdy, kto w czasie kampanii odwiedzi stację ORLEN i zakupi dowolny produkt, otrzyma unikalną naklejkę, dzięki której pokaże innym kierowcom, że dba o bezpieczeństwo na drodze. Przypomnijmy, że pierwsza odsłona kampanii #DobryKierowca promowała ochronę środowiska, bezpieczeństwo, zdrowie i wsparcie społeczności lokalnych, a jej celem było pokazanie, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia. Ogólnopolska kampania wizerunkowa ORLENU #DobryKierowca potrwa do 31 marca 2020 roku. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising. Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN ORLEN odpowiada za działania CSR. Więcej informacji znajdziecie na stronie dobrykierowca.orlen.pl.
Będzie ścieżka rowerowa pod mostem
Inne miasta się rozwijają ,drogi ,szkoły (studenci) , miasto ściąga inwestycje firm , innowacje ,lotniska , szpitale uniwersyteckie itp. a te gamoni... ścieżki robią .No jaki prezydent takie inwestycje.
sypialnia
21:05, 2025-07-13
Tragiczny wypadek w Płocku. Zginął pieszy
Bardzo współczuję temu młodemu kierowcy oraz współczuję rodzinie zmarłego.
Monika.
12:33, 2025-07-13
Wystawiał recepty, udawał lekarza
Mając dolegliwości trafiłem do lekarza POZ który słynął z tego żeby nie zaszkodzić i nie pomóc czyli totalne beztalencie i tym razem też nie pomógł. Na SORZE też nie wiele lepsi. a na prywatnie totalnie odklejony. To są realia leczenia w Polsce czyli wstyd i hańba. Żyją z naszych składek a pacjenta mają głęboko... Ludzie płacą ogromne składki zdrowotne a i tak muszą leczyć się prywatnie więc gdzie ty u jakiś sens?
Janek
06:50, 2025-07-13
„Cud nad Wisłą” w Płocku - historia wciąż żywa
Jakoś nie widać wpisów po dniu wczorajszym
Taa
06:30, 2025-07-13
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz