- Przyczyną wycofania piwa jest niewłaściwe oznakowanie piwa etykietą główną. Piwo zostało oznaczone etykietą piwa bezalkoholowego (Carlsberg 0,0%), zamiast etykietą piwa z zawartością alkoholu - Carlsberg Pilsner. Kontretykieta na butelkach (etykieta tylna) oraz opakowanie zbiorcze (karton), w które piwo jest pakowane są oznaczone prawidłowo - wyjaśnia Carlsberg.Jak tłumaczy, wada zaistniała z powodu błędu na linii produkcyjnej, a po analizie i weryfikacji monitoringu potwierdzono, że wada dotyczy 1300 butelek piwa. W przypadku dokonania zakupu produktu ze wskazanej powyżej partii, firma prosi o kontakt z infolinią Carlsberg Polska pod numerem telefonu 801 888 333 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) w celu ustalenia wymiany lub zwrotu wadliwego towaru. Klienci są także uprawnieni do zwrotu tego produktu w sklepie, w którym dokonali zakupu.
Carlsberg
0 0
Ja kupuję tylko piwo marki "Perła Export".