Jak wyjaśnia Tomasz Marzec, wiceprezes klubu, Wisła Energy Drink okazał się dużym sukcesem.
- Niestety, umowa handlowa z dystrybutorem napoju, firmą ABJposter.pl, nie zezwala na ujawnianie konkretnych danych handlowych, ale gwarantujemy, że wpływy, o które Państwo pytacie stanowią istotny zastrzyk dla klubowego budżetu. Z dużym prawdopodobieństwem możemy stwierdzić, że niebawem projekt Wisła Energy Drink stanie się liderem sponsoringu naszego klubu - mówi wiceprezes klubu.
Jak dodaje, jest duża szansa, że kibice niedługo staną się jednym z większych sponsorów swojego ukochanego klubu. Jednocześnie zapowiada, że napój energetyczny to dopiero początek produktów spod marki "Wisła Płock".
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz