Sympatycy Wisły Płock coraz częściej dopytywali o zyski ze sprzedaży napoju energetycznego. Klub ujawnić kwot nie może, choć zapewnia, że wsparcie jest duże.
Jak wyjaśnia Tomasz Marzec, wiceprezes klubu, Wisła Energy Drink okazał się dużym sukcesem.
– Niestety, umowa handlowa z dystrybutorem napoju, firmą ABJposter.pl, nie zezwala na ujawnianie konkretnych danych handlowych, ale gwarantujemy, że wpływy, o które Państwo pytacie stanowią istotny zastrzyk dla klubowego budżetu. Z dużym prawdopodobieństwem możemy stwierdzić, że niebawem projekt Wisła Energy Drink stanie się liderem sponsoringu naszego klubu – mówi wiceprezes klubu.
Jak dodaje, jest duża szansa, że kibice niedługo staną się jednym z większych sponsorów swojego ukochanego klubu. Jednocześnie zapowiada, że napój energetyczny to dopiero początek produktów spod marki „Wisła Płock”.