Widzisz je praktycznie na każdym kroku. W firmowych biurach, centrach handlowych, czy też na mieście podczas spaceru. Plakaty reklamowe cieszą się ogromną popularnością, jednakże mało osób wie, jak projektować i prezentować skuteczne postery marketingowe.
Już za chwilę możesz być ekspertem w tego typu dziedzinie. Przeczytaj nasze wskazówki i wyeliminuj popularne błędy. Nie tylko przy projektowaniu plakatów, ale też przy ich rozwieszaniu czy umieszczaniu w najbardziej strategicznych miejscach.
Dobry plakat reklamowy zawiera informacje, które przyciągają uwagę Klienta
Ale nie możesz przesadzić z ich ilością, ponieważ standardowy odbiorca przeznacza zaledwie 5 sekund na zapoznanie się z tego typu treścią. W marketingu stacjonarnym istnieje niepisana zasada, która mówi o minimalnym nakładzie tekstowym a maksymalnym nakładzie graficznym. Jeżeli będziesz się do niej stosować, ograniczysz ryzyko odrzucenia plakatu przez potencjalnego Klienta. Warto jednak zawrzeć tam najważniejsze informacje dotyczące Twojej oferty, wydarzenia czy też innego rodzaju promocji. Na etapie projektu staraj się unikać krzykliwych kolorów. Najlepszym rozwiązaniem jest stosowanie barw, które są doskonale kojarzone z prowadzoną przez Ciebie firmą. Szybki rzut oka na logo sprawi, że będziesz świetnie wiedzieć, jaka paleta powinna zostać użyta do Twojego plakatu. Samo logo również powinno się na nim pojawić. W końcu planujesz zapoznać potencjalnych odbiorców nie tylko z ofertą, ale też z samym przedsiębiorstwem. Doświadczeni eksperci polecają wstawienie uśmiechniętych ludzi w centrum postera. Będą one budzić wyłącznie pozytywne skojarzenia z firmą. Nie muszą być to Twoi pracownicy. Istnieje mocno rozbudowana baza bezpłatnych zdjęć do użycia w takich przypadkach.
Zadbaj o publiczność. Stojaki na plakaty zwiększają zainteresowanie treścią
Posiadając wiedzę, jak powinien wyglądać dobry plakat reklamowy od strony technicznej, wiesz już niemalże wszystko na temat promocji tego typu nośnikami. Niemalże, ponieważ musisz jeszcze zadbać o swoją publiczność. Chyba nie stworzyłeś postera, aby schować go teraz do szafy? Jeżeli odpowiedź na takie pytanie była negatywna, mamy dla Ciebie dobrą informację. Istnieją niezwykle skuteczne sposoby prezentowania plakatów reklamowych. Za ten najlepszy uznaje się tradycyjne stojaki na plakaty. Dlaczego? To bardzo proste. Umożliwiają one prawidłową ekspozycję przygotowanych przez Ciebie materiałów i to niezależnie od rodzaju treści oraz miejsca, gdzie zostaną prezentowane. Co ciekawe, korzystając z oferty firmy Veraco będziesz w stanie również wybrać odpowiedni model stojaka, dzięki czemu bardziej zwiększysz prawdopodobieństwo, że zaprojektowany dla Twojego przedsiębiorstwa plakat zostanie zauważony.