Zamknij

Ich wyniki są równie dobre, jak kawa ORLENU. Sportowcy ruszają do Tokio [FILM, ZDJĘCIA]

21:46, 28.06.2021 Agnieszka Stachurska
Skomentuj

Wkrótce odbędą się długo wyczekiwane igrzyska olimpijskie i paraolimpijskie w Tokio. Podczas spotkania w warszawskiej siedzibie PKN ORLEN, mieliśmy okazję spotkać część polskich sportowców, którzy opowiedzieli o swoich przygotowaniach do igrzysk.
Podczas spotkania, które odbyło się 28 czerwca w warszawskiej siedzibie ORLENU, przedstawiono zawodników, którzy w Tokio powalczą o najwyższe lokaty i medale - w tym między innymi Marię Andrejczyk, Pawła Fajdek, Joannę Fiodorow, Piotra Liska, Macieja Lepiato, Lucynę Kornobis czy Adriana Castro. Zaprezentowano również najnowszą kampanię promocyjną PKN ORLEN, która nawiązuje do zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Tokio 2021. Wydarzenie poprowadził Michał Pol, dziennikarz sportowy.
- Spotykamy się, by wesprzeć polskich sportowców w odliczaniu do igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich, ale też żeby przypomnieć polskim kibicom o igrzyskach. Warto przypomnieć, jakie dwie największe imprezy sportowe nas czekają, zwłaszcza, że czekamy na nie pięć lat, a nie jak zazwyczaj cztery - mówił Michał Pol.
W uroczystości wzięli udział olimpijczycy i paraolimpijczycy, których być może zobaczymy podczas igrzysk w Tokio.
- To dla nas zaszczyt, że reprezentujecie nasz kraj, ale również i ORLEN - mówił Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN. - Koncern jest sponsorem sportowym, bo inwestycje w sport dają nam rozpoznawalność marki, co przekłada się na nasz wizerunek - tłumaczył.
Jak podkreślał, to dzięki sponsoringowi olimpijczycy i paraolimpijczycy mogą pojechać na igrzyska.
- Liczę na to, że Państwo dostarczycie nam wiele wrażeń i emocji, jak zawsze będziecie nas godnie reprezentować i dacie z siebie wszystko. Biznes ma wiele wspólnego ze sportem, to też walka, konkurencja, to też wizja i docieranie do celu - zaznaczał Daniel Obajtek.
Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego mówił, że start zawodników w igrzyskach olimpijskich jest możliwy dzięki wielu podmiotom.
- Polski ruch olimpijski ma wiernego przyjaciela, strategicznego sponsora na dobre i na złe w PKN ORLEN. W sporcie nie zawsze się wygrywa, są tu sukcesy i porażki. A ORLEN jest zawsze z nami. Zawsze, kiedy zwróciliśmy się do prezesa Daniela Obajtka, otrzymywaliśmy pomoc - tłumaczył Andrzej Kraśnicki.
Za wsparcie dziękował też Łukasz Szeliga, Prezes Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.
- Dzięki podpisaniu umowy z PKN ORLEN, mogliśmy podpisać kolejne umowy, co jeszcze kilka lat temu było trudne do wyobrażenia. Fantastyczną rzeczą jest też podpisanie porozumienia z Polskim Komitetem Olimpijskim. Dzięki temu możemy się też integrować przy okazji takich wspaniałych uroczystości - mówił Łukasz Szeliga, dziękując również zawodnikom paraolimpijskim, którzy ciężko przepracowali ostatni rok.
Alicja Jeromin - paraolimpijska lekkoatletka z Grupy Sportowej ORLEN mówiła, że na przestrzeni ostatnich lat sport paraolimpijski mocno zaznaczył swoją obecność w polskim sporcie.
- Polscy paraolimpijczycy coraz częściej są rozpoznawalni, coraz chętniej są oglądani, coraz częściej się o nich wspomina i pisze. Dzieje się to dzięki temu, że mamy coraz lepsze rezultaty na mistrzostwach, gonimy świat i nie zostajemy z tyłu, a także zaangażowaniu ludzi, którzy nam w tym pomagają. Bardzo dziękuję w imieniu całej rodziny paraolimpijskiej. Mam nadzieję, że zbliżające się igrzyska olimpijskie w Tokio pokażą, że to wsparcie jest nam bardzo potrzebne i że nasze wyniki będą co najmniej tak dobre, jak kawa z ORLENU - spuentowała Alicja Jeromin.
Paweł Fajdek z Grupy Sportowej ORLEN zaznaczał, że trzeba głośno mówić o wsparciu, jakie otrzymali sportowcy także podczas pandemii.
- Było wiele obaw i problemów z tym związanych. Był wielki znak zapytania, czy igrzyska w ogóle się odbędą i czy będziemy mogli odwdzięczyć się za tę pomoc. PKN ORLEN stanął na wysokości zadania, przedłużył kontrakty i wsparcie, dzięki czemu mamy tak okazałą grupę sportowców. Miejmy nadzieję, że wspólnie będziemy świętować nasze sukcesy po powrocie z igrzysk - mówił Paweł Fajdek, lekkoatleta specjalizujący się w rzucie młotem.
Mateusz Bieniek, reprezentant siatkówki, przyjechał wspólnie z kolegami prosto z lotniska.
- Jesteśmy przed naszym najważniejszym turniejem. Lecimy do Tokio spełniać swoje marzenia i mam nadzieję, że za ponad miesiąc je spełnimy. Wszyscy głęboko wierzymy w medal, ciężko na to pracowaliśmy. Prosimy o wsparcie, trzymanie kciuków, a my zrobimy wszystko, żeby ten medal przywieźć - podsumował Mateusz Bieniek.
PKN ORLEN współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim i Paraolimpijskim od kilku lat, zapewniając polskiej reprezentacji długofalowe i stabilne wsparcie finansowe, które umożliwia im udział w najważniejszych imprezach sportowych na świecie. Polska reprezentacja olimpijska, która składa się z około 240 sportowców, stanowi jedną z liczniejszych w Europie, zajmując pod tym względem siódme miejsce. Z kolei Polska Reprezentacja Paraolimpijska, licząca około 90 zawodników, to wielka nadzieja medalowa dla naszego kraju. W klasyfikacji wszechczasów Polska zajmuje 9. miejsce pod względem zdobytych medali podczas Letnich Igrzysk Paraolimpijskich. Do sportowych zmagań Polaków nawiązuje letnia akcja promocyjna PKN ORLEN. Koncern zachęca klientów stacji do kibicowania razem z ORLENEM, proponując Olimpijskie Zestawy w cenie 14,90 zł (dowolny burger lub zapiekanka + frytki + napój gazowany Verva oraz mega hot-dog + słodka przekąska + duży napój). Akcji towarzyszy 60 i 30-sekundowy film promocyjny. W nowej kampanii ORLENU udział wzięli najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci - Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski, a także Paraolimpijczycy - Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec. Kampania, promuje ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach paliw ORLEN poprzez spot wideo oraz działania digital, bazuje na wartościach olimpijskich, duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców - ich walkę z samym sobą, ciężkie treningi i wyrzeczenia. Za kreacje odpowiada agencja GREY. Muzykę do spotu skomponował Radzimir Dębski - JIMEK, za jego wyreżyserowanie odpowiada Marcin Filipek. Komunikacja kampanii potrwa od 1 lipca do 31 sierpnia br. i obejmuje reklamę w telewizji, radiu, prasie i internecie, formę outdoor, a także własne kanały PKN ORLEN, oraz nośniki na stacjach paliw Koncernu. PKN ORLEN jest największym sponsorem polskiego sportu. Wspiera Polski Komitet Olimpijski, Polski Komitet Paraolimpijski, Polski Związek Lekkiej Atletyki, Polski Związek Piłki Siatkowej, liczne kluby sportowe i najlepszych polskich zawodników motorsportowych na czele z Robertem Kubicą i Bartoszem Zmarzlikiem. W 2020 roku ekwiwalent w mediach polskich i zagranicznych z całej działalności sponsoringowej PKN ORLEN wyniósł ponad 800 milionów złotych.

(Agnieszka Stachurska)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

0 0

Jestem za ! 14:15, 29.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%