ZUS miga dla niesłyszących

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Od połowy kwietnia niesłyszący lepiej poradzą sobie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Wszystko dzięki wideotłumaczowi rozmów na język migowy, który znalazł się na Sali Obsługi Klienta płockiego oddziału ZUS. 

Z nowego narzędzia mogą korzystać klienci, jeżeli w trakcie ich obsługi zaistnieje potrzeba wsparcia przez osobę, posiadającą biegłą umiejętność tłumaczenia na język migowy. Na Sali Obsługi Klientów płockiego Oddziału ZUS przy Al. Piłsudskiego 2 B wyznaczone zostało specjalne stanowisko, dysponujące możliwością połączenia się z wykwalifikowanym pracownikiem Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Będzie on prowadził rozmowę z niesłyszącym za pośrednictwem komputerowego programu do wideokonferencji, przy jednoczesnej bezpośredniej łączności z pracownikiem SOK.

– Osoby niesłyszące, które zechcą skorzystać ze specjalnej usługi wideotłumaczenia, powinny na kolejkowym biletomacie w płockim oddziale ZUS wybrać symbol „ucha”. Klienci posiadający zarejestrowany profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE) mogą natomiast umówić wizytę w jednostce ZUS z usługą wideotłumaczenia za pośrednictwem portalu PUE – mówi Barbara Smardzewska-Czmiel, rzecznik prasowy ZUS w Płocku.

Podziel się:

Zostaw Komentarz

Ostatnie Informacje

Więcej Nowych Informacji