Zrób sobie przerwę na naukę nowych technologii i biznesu!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Po raz czwarty inicjatywa Płockamp oraz agencja WebTango.pl zorganizowała płocki barcamp. Tym razem na wydarzeniu pojawiły się same gwiazdy. Podczas event’u można było spotkać ludzi z branży social media, nowych technologii, marketingu internetowego. Spotkanie odbyło się 17 marca w klubie POOFA i, jak zawsze, zgromadziło na sali mnóstwo pasjonatów.

Każdy, kto chce rozpocząć swój biznes w Internecie wyszedł z Płockampu z garścią cennych informacji na ten temat. Wszyscy prelegenci przekonywali, że warto swoje pomysły wcielać w życie. Ale warto również o nich dyskutować, bo możemy usłyszeć na ich temat wiele cennych rad. Na tegorocznym Płockampie wystąpili ludzie z dużym doświadczeniem w branży social media i public relations, którzy dzięki wymyślonym przez siebie produktom osiągnęli sukces finansowy.

Jak zacząć?

Przede wszystkim musimy mieć pomysł, który zaciekawi wielu ludzi. Powinniśmy cały czas myśleć dla kogo tworzymy swój produkt.

– Często wpadamy w pułapkę, bo myślimy, że każdy korzysta z wielu różnych aplikacji, tak jak my, a to nieprawda – mówiła Agnieszka Oleszczuk-Widawska, jedna z prelegentek.

Aby wymyślić naprawdę coś dobrego, z czego korzystać będzie mnóstwo osób, czasem musimy podjąć wiele prób. Myślisz sobie, że to praca tylko dla techników, programistów i informatyków? To nieprawda!

– Humaniści też mogą w to wejść. Wystarczy, że znajdą kogoś, kto umie kodować. Taka relacja polega na uzupełnianiu się – podkreślała Widawska.

Inwestując w dobrze prosperujący projekt, możemy od razu zacząć zarabiać. A co jeśli nie mamy aż takich środków? Zacznijmy od najprostszych sposobów zarabiania, po to, by przejść do bardziej złożonych projektów. To również świetny sposób, by sprawdzić naszą grupę docelową.

Biznes w Internecie. Czy to się uda?

W tej specyficznej branży liczy się zaangażowanie, pracowitość i systematyczność. Nie ma co zwlekać, trzeba zacząć od razu i uczyć się na błędach nie tylko swoich, ale także innych. Jak przekonywał Maciej Maciejowski, najważniejsze w tej branży są kontakty.

– Jeśli znamy ludzi, którzy potrafią zrobić elementy składowe naszego startup’u, to jesteśmy na właściwej drodze – mówił.

Liczą się ludzie, którzy mają konkretne umiejętności. Wiele cennych wskazówek uczestnicy Płockamp’u mogli usłyszeć także od Karoliny Halik i Daniela Kędzierskiego, którzy mówili kolejno o zaufaniu w sieci oraz o narzędziach, dzięki którym możemy się reklamować w mediach społecznościowych.

– Lubię luźną atmosferę tych spotkać. Okazuje się, że nawet w takich okolicznościach można rozmawiać o biznesie – mówiła uczestniczka wydarzenia.

A już 28 kwietnia zainteresowani branżą social media, e-marketingiem, webtechnologii, a takich osób w Płocku nie brakuje, będą mieli możliwość spotkania się na kolejnym Czwartkowym Spotkaniu Social Media.

Podziel się:

Zostaw Komentarz

Ostatnie Informacje

Więcej Nowych Informacji