Płocka straż miejska przypomina, że w budynku Urzędu Miasta Płocka znajduje się Biuro Rzeczy Znalezionych Straży Miejskiej, gdzie przechowywane są znalezione w naszym mieście wartościowe przedmioty.
Każdemu może zdarzyć się zgubienie wartościowego przedmiotu. Później zguby szukamy poprzez portale społecznościowe, znajomych bądź napotkane osoby w miejscu potencjalnego pozostawienia przedmiotu. Tymczasem wartościowy dla nas obiekt może znajdować się w Biurze Rzeczy Znalezionych Straży Miejskiej.
Biuro zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Płocka przechowuje obecnie 43 rzeczy znalezione. Jest ono czynne w godzinach:
- poniedziałek – od godziny 12.00 do 16.00.
- środę i piątek – od godziny 10.00 do 14.00.
Do Biura Rzeczy Znalezionych, przyjmowane i przechowywane są rzeczy znalezione na terenie miasta Płocka, jeżeli ich wartość szacunkowa przekroczy 100 zł, z wyjątkiem rzeczy o wartości historycznej, naukowej lub artystycznej.
– Biuro prowadzi Księgę ewidencji rzeczy znalezionych. Poszukiwanie właściciela danej rzeczy prowadzone jest m.in. poprzez wywieszenie ogłoszenia na tablicy informacyjnej umieszczonej przy Biurze oraz ogłoszeniu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Straży Miejskiej – wyjaśnia Jolanta Głowacka, rzecznik Straży Miejskiej Płock.
Z biurem można skontaktować się w godzinach pracy poprzez nr tel. 735 209 168.
Z Regulaminem Biura Rzeczy Znalezionych Straży Miejskiej oraz innymi załącznikami dotyczącymi rzeczy znalezionych można zapoznać się w BIP-ie SM.