Jeszcze do końca grudnia uczestnicy Loterii ORLEN mają szansę na wygranie samochodów i wielu atrakcyjnych nagród. Kolejni szczęśliwcy już odebrali kluczyki do nowych, rodzinnych samochodów, a pogratulował im sam Robert Kubica.
Zwycięzcom loterii, oprócz Roberta Kubicy, gratulowała również Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej. Warto jednak pamiętać, że loteria potrwa do 31 grudnia, a na jej uczestników czeka jeszcze wiele atrakcyjnych nagród, w tym 12 samochodów i produkty marki VERVA.
– Popularność naszej loterii potwierdza, że obraliśmy słuszny kierunek promocji naszych produktów i wzmacniania rozpoznawalności marki ORLEN. Duża w tym zasługa Roberta Kubicy, który jest twarzą naszej kampanii promocyjnej i jednym z najpopularniejszych polskich sportowców. Skutecznie wykorzystujemy ten potencjał, co odzwierciedlają bardzo dobre wyniki naszego segmentu sprzedaży detalicznej – mówiła Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.
Przypomnijmy, że w Loterii ORLEN przygotowano aż 11,5 mln nagród o wartości, przekraczającej 56 mln zł. Szansę na wygraną daje wylosowanie zdrapki. Do jej otrzymania uprawnia zakup jednego z kilkunastu zestawów promocyjnych stop cafe. Największą popularnością cieszy się zestaw składający się z hot doga i gorącego napoju.
Szczęśliwe zdrapki wylosowano już we wszystkich województwach. Do tej pory do nowych właścicieli trafiło 76 z 88 samochodów Peugeot SUV 3008. Najwięcej do klientów stacji ORLEN w woj. wielkopolskim, dolnośląskim i mazowieckim. Rozdane zostały też miliony produktów marki VERVA – batony proteinowe, napoje i energetyki.
Loteria łączy się ze specjalną kampanią produktową, której twarzą jest Robert Kubica. Współpraca z zawodnikiem ORLEN Team wpisuje się nie tylko w strategię sponsoringu sportowego, przynosi także wymierne korzyści wizerunkowe i biznesowe. Zysk operacyjny w segmencie detalicznym w III kwartale 2019 r. wzrósł o prawie 600 mln zł w porównaniu do danych sprzed roku. O 4 proc. wzrosła sprzedaż paliw w całej Grupie, wyraźnie zwiększyła się też sprzedaż oferty pozapaliwowej, czyli np. produktów gastronomicznych.