We wtorek odbyło się spotkanie przedsiębiorców, którzy już przystąpili do programu Sportbonus, z organizatorami oraz wiceprezesem klubu Wisła Płock, Tomaszem Marcem. Wykorzystano je na zebranie uwag i propozycji odnośnie dalszego funkcjonowania projektu w Płocku.
Do programu Sportbonus przystępuje coraz więcej firm. To dobra wiadomość dla klubu Wisła Płock, który za każdy zakup kibica w punkcie, należącym do programu otrzymuje określony procent od kwoty zakupu. Aby jednak projekt działał jak najlepiej, potrzebni są kibice, punkty partnerskie, transakcje i wymiana doświadczeń poszczególnych uczestników.
Podczas spotkania, które odbyło się 17 stycznia o godz. 17 w Sport Catering na terenie obiektów klubowych, firmy działające w programie miały okazję poznać się osobiście i zapoznać innych z zakresem swojej działalności. Wzięły w nim udział: sklep Monopolik procencik, Mobilna Myjnia Parowa, Kwiaciarnia Stokrotka, Stary Rynek 4, Unikatowi.pl, Namek, Pizzeria Primo, Daito Sushi, Artego Prestige, Taxi MPT, Restauracja Szansa, Sport Catering, Kwiaciarnia Dmuchawce, pizzeria Festa Italiana, Instytut Zdrowia i Urody Yasumi, Dr. Kacprzak oraz Kwiaciarnia Ada.
Jak mówił Bartosz Kwiatkowski, prezes Fundacji Kibica – pomysłodawcy projektu, organizatorzy chcieli przedstawić to, co zostało dotychczas wykonane w ramach projektu, a także zaprezentować plany na przyszłość.
– Od października nasze wysiłki koncentrowały się wokół tego, aby rekrutować kibiców oraz punkty partnerskie – tłumaczyła Elżbieta Kosiec z Fundacji Kibica, zajmująca się promocją programu. – To był nasz priorytet na pierwszy etap działania, aby zbudować bazę kibiców i punktów partnerskich. Teraz chcemy nauczyć osoby, które są już w programie, jak robić zakupy w punktach partnerskich i jak je wybierać. Będziemy więc tworzyć nawyki zakupowe – wyjaśniała Elżbieta Kosiec.
Na dzisiaj w programie zarejestrowało się ponad 2 tys. kibiców, blisko połowa to kibice Wisły Płock. Punktów partnerskich jest 261, z czego 71 są to punkty lokalne w Płocku, pozostałe to punkty ogólnopolskie, internetowe. Jakie punkty są w Płocku i co oferują, możecie zobaczyć na STRONIE.
Fundacja ma szerokie plany. – Chcemy organizować wspólnie z Państwem akcje promocyjne, dedykowane kibicom Wisły Płock, mogą to być również akcje łączone z kilkoma partnerami. Uruchamiamy mailing do kibiców, dzięki któremu poznają dedykowane oferty z danego obszaru. Wraz z wznowieniem rozgrywek na stadionie, ponownie będziemy podczas meczów, docierając do kibiców. Będziemy działać m.in. w mediach, w galeriach, kinach – wymieniała.
Fundacja Kibica już zaczęła współpracę z mediami w ramach programu Sportbonus. Na portalu PetroNews.pl znajdziecie pełną ofertę, stale aktualizowaną listę punktów partnerskich oraz sposób, w jaki można zapisać się do projektu. Oferta pojawia się również w każdym wydaniu gazety Petronews, program reklamowany jest także na monitorach w sieci sklepów spożywczych.
[button link=”https://petronews.pl/sportbonus/” target=”new” color=”#e71208″]Sportbonus na PetroNews[/button]
Przedsiębiorcy, którzy już działają w ramach programu, zgłaszali swoje uwagi techniczne oraz pomysły na funkcjonowanie Sportbonus. Jednym z nich było stworzenie aplikacji mobilnej na smartfony, tak, aby można było na bieżąco sprawdzać aktualne punkty partnerskie i ich promocje.
– To jest pierwszy taki program w Polsce, daliśmy sobie czas na dopięcie wszystkich szczegółów – powiedział Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock. – Mam nadzieję, że już wkrótce wszystko dopracujemy tak, aby program działał jak najlepiej – dodał.
Na zakończenie spotkania, firmy, które przystąpiły do projektu otrzymały certyfikat Sportbonus.
Jak to działa?
Sportbonus to Program oparty na formule „cash-back”. Kibice i Sympatycy, robiąc codzienne zakupy w Sklepach Partnerskich Programu, gromadzą środki dla Klubu oraz dla siebie.
Wystarczy:
- dołączyć do Programu Sportbonus – uzupełniając podstawowe dane na stronie: imię, adres e-mail (można też podać numer telefonu) lub wysyłając SMS na numer 7136 o treści SBO.wislaplock (koszt 1 zł + VAT),
- robić zakupy w Sklepach Partnerskich (stacjonarnych lub internetowych).
Uczestnikiem Programu Sportbonus może być zarówno osoba fizyczna, jak i firma. Program obsługuje wszelkie formy płatności i rozliczeń.
Zbieranie środków odbywa się niejako przy okazji codziennych aktywności – codziennych zakupów, korzystania z usług, tankowania paliwa itp. Udział w Programie jest bezpłatny dla Klubu, Partnera Programu oraz Kibica. Partnerzy Programu zwracają część wydatków w postaci tzw. Zwrotki, która jest dzielona po połowie pomiędzy Klub i Kibica.
Co zyskujemy?
- Klub otrzymuje środki na rozwój, inwestycje, szkolenie młodzieży oraz silniej integruje i angażuje społeczność sympatyków.
- Kibic gromadzi na swym koncie w Programie Bonusy, które może przelać na własne konto bankowe, przekazać dla Klubu lub wykorzystać w sklepie internetowym Sportbonus.pl, gdzie znajdzie wiele wyjątkowych produktów. Gromadząc środki dla Klubu, zyskuje prawo do decydowania o przeznaczeniu części środków.
- Zyskuje też Punkt Partnerski, który zwiększa obroty, dzięki pozyskaniu nowych klientów oraz otrzymuje dostęp do nowych form promocji i komunikacji poprzez portal Sportbonus.
O tym, ile pieniędzy otrzyma Wisła Płock, decyduje ilość kibiców zarejestrowanych w Programie oraz częstotliwość i wielkość zakupów. Im więcej Kibiców, im więcej transakcji, im większe ich kwoty – tym więcej pieniędzy otrzyma Wisła Płock i tym więcej zyskają również Kibice. Unikalną cechą Sportbonus jest to, że Kibice raz na kwartał głosują, w formie sondy na portalu, na jakie inicjatywy ma zostać przeznaczona część zebranych funduszy. Inicjatywy są zgłaszane przez klub oraz, częściowo, przez kibiców.
Więcej informacji znajdziecie na stronie Sportbonus.pl.