REKLAMA
REKLAMA

Historia i logika pozwala wierzyć, że ten, kto pierwszy wystartuje w wyścigu, ma największe szanse na zwycięstwo. W przypadku gospodarki, należy cofnąć się aż o 75 lat i przypomnieć, które kraje po wojnie skupiły się na budowaniu swojej potęgi przemysłowej, a które nie mogły. Dzisiaj, w mniejszym stopniu, ale też jesteśmy na linii startu. Jesteście gotowi? Mamy dla Was coś, co ten start wspomoże.

Podczas pandemii przedsiębiorstwa podzieliły się na dwie grupy – te, które mogły pracować lub pracowały w nieco ograniczonym stopniu (to ci, którzy wbrew pozorom mieli nieco szczęścia) oraz te przedsiębiorstwa, które nie przynosiły dochodu, generowały straty i nie pracowały (fatalnie, ale chociaż trochę wolnego ;)). Odstępstwem od reguły byli najwięksi pechowcy – np. media lokalne. My mieliśmy trzykrotnie więcej pracy, niż zwykle, osiągnęliśmy szczyt szczytów zasięgów… a odeszło od nas 90 proc. klientów i pieniędzy. #NoMoreTears #DamyRade

Na początek lepszych czasów przygotowaliśmy promocję, jakiej nigdy u nas nie było i wierzymy, że nigdy już nie będzie ;) Reklama za 1 zł netto – bez gwiazdek i „drobnym drukiem” (ale tego akurat nigdy nie stosujemy).
Poniżej opiszemy nasz pomysł na ułatwienie promocji Waszego biznesu. Dla ułatwienia posługiwać będziemy się przykładem jednego bannera (np. 728×90 px czy jakiegokolwiek innego), który w naszym podstawowym cenniku kosztuje 150 zł netto za tydzień lub 600 zł za miesiąc.

Linia startu!

1. tydzień reklamy za 1 zł

Dotyczy to każdego i nie ma ukrytych kosztów. Możesz wykorzystać nasze powierzchnie reklamowe i rozstać się z nami. Zapłacisz nam 1 zł netto, od której my odprowadzimy podatek dochodowy. Brzmi dobrze? Sprawdźcie, dlaczego opłaca się zostać z nami na dłużej!

Jeśli chcesz (i tylko jeśli chcesz) możesz przedłużyć promocję swojej firmy:

2. tydzień reklamy dostaniesz za 25% i tak niskiej ceny podstawowej z cennika (bo może nie wiesz, ale reklama u nas nie jest tak droga, jak mogłeś myśleć). Reklama w naszych mediach ma jedne z najniższych cen na rynku. Teraz za drugi tydzień swojej reklamy zapłacisz tylko 25 procent. Jak to wygląda kwotowo? Na przykładzie naszego banera, to 25% ze 150 zł, czyli 37,5 zł netto + ta pierwsza złotówka = 38,50 zł netto.

3. tydzień będzie kosztował cię 50% ceny z cennika. To najczęściej nadal dwucyfrowa kwota, a jak wiadomo – w reklamie liczy się czas, a nie wymiar. Im dłużej reklama trwa, tym lepiej, więc sprawdź, jak bardzo Ci się to opłaca! Na przykładzie naszego banera za cennikową kwotę 150 zł netto, zapłacisz 1 zł + 37,50 zł + 75 zł = 113,50 zł netto.

4. tydzień możesz zafundować sobie za 75% wartości (kolejne 112,5 zł, czyli łącznie 226 zł netto) i tak mamy już pierwszy miesiąc reklamy. Zauważ, że osiągasz już całkiem rozsądny czasookres, a twój rachunek nadal nie jest duży. Załóżmy, że tutaj mówisz „wystarczy”. Oczywiście, możesz, ale… Wiemy, jak sprawić, abyś tak drogi przedsiębiorco nie zrobił ;)

2. miesiąc

Cały drugi miesiąc możesz mieć za dodatkowe 25% wartości reklamy, czyli – jeśli opieramy się na przykładzie bannera za 600 zł miesięcznie, zapłacisz za cały drugi miesiąc 150 zł – to łącznie mniej, niż za cały baaardzo tani pierwszy miesiąc. Zauważ, że Twoja reklama zaczyna już kiełkować, być widoczna, a ci, którzy zobaczyli ją na początku mieli czas na jej przeanalizowanie. Jeśli nadal jesteś widoczny – drugi raz w Twoją reklamę klikną, podejmując decyzję. Jak na razie, Twój rachunek wynosi za 2 miesiące raptem 376 zł… A właściwie mniej, bo w tym momencie dostajesz od nas gratis wykonanie reklamy w technologi HTML5 o wartości 100 zł. Podsumujmy więc – masz już 2 miesiące reklamy i możesz nam zlecić zaawansowany projekt. Jeśli chcesz, możesz też przygotować go samodzielnie – wystarczy nam prosty plik jpg lub png, nie musisz przecież mieć animacji.

3. miesiąc

Mówi się, że aby reklama miała zadowalający efekt, powinna być emitowana minimum 3 miesiące. No cóż – jest w tym sporo prawdy, ale – ze względu na nasze doświadczenie i umiejętności – wiemy jak szybko (chociaż kosztownie) wypromować produkty czy usługi. Wiemy też, jak rozsądnie rozłożyć kampanię reklamową w czasie – wszystko jest kwestią potrzeb i rozmowy. U nas 3. miesiąc – kluczowy, otrzymasz za 50% ceny – musisz więc do przykładowego rachunku 376 zł dołożyć solidne 300 zł. Dużo? To poczekaj…

4. miesiąc – Finał, outro – wisienka na torcie!

Jeśli chciałeś się zatrzymać – to damy ci powód, aby tego nie robić. Tym razem – jeśli zechcesz, za ostatni miesiąc zapłacisz 75% ceny z cennika oraz te niewielkie kwoty za poprzednie miesiące. Ważne! Dostajesz od nas też gratis artykuł sponsorowany, który opublikowany zostanie nie tylko w naszych mediach, ale również w mediach społecznościowych. To są już potężne zasięgi, potężne rzesze czytelników i potężne kwoty w standardowym cenniku. Ty dostaniesz to za darmo, w zamian za 4 miesiące reklamy u nas.



Podsumowanie

Mamy nadzieję, że nasza oferta jest dla Ciebie atrakcyjna. Pamiętaj – możesz pokazać się jako aktywny przedsiębiorca już od 1 zł netto. Możesz też wydłużyć promocję, ale nie musisz. Nie możesz tylko jednej rzeczy – skorzystać z tej promocji raz jeszcze, więc wybierz mądrze, ile chcesz wydać i jakie możesz mieć z tego profity. Pamiętaj, że czasami jeden klient z setek tysięcy, którzy nas czytają wystarczy, aby pokryć rachunek za 4 miesiące reklamy w naszych mediach. PetroNews, jako czasopismo, portal, media społecznościowe czy ekrany LCD w sklepach i przychodniach, rozumiemy, że nic lub niewiele zarobimy, ale nie martw się o nas.

Mamy dwa powody, aby wprowadzić tę ofertę – po części rozruszać rynek, po części, aby wykorzystać pustkę na naszych nośnikach i przy okazji zdobyć nowych klientów, którzy dostrzegą sens promocji i docenią nasz profesjonalizm. Wyjątkowo, w przypadku tej oferty nie negocjujemy (przyjmujemy za to napiwki ;)).

Jak zamówić reklamę? To bardzo proste. Skorzystaj z formularza poniżej – odpiszemy najszybciej jak się da.

Dla ułatwienia podajemy cztery podstawowe formaty banerów:

  1. banner widoczny na komputerach stacjonarnych o wymiarach 728×90 px (pojawia się wszędzie przy logo, a potem gdy przewijacie stronę jest „przylepiony” nad artykułem),
  2. 750×300 px (na stronie głównej oraz w treści artykułu na komputerze stacjonarnym),
  3. 1140×300 pikseli (na stronie głównej i nad oraz pod artykułem – największy na komputerze stacjonarnym),
  4. 336×280 px (banner, który widzicie na komórkach i zajmuje pół ekranu, ale również jako niewielki kwadrat na komputerach).

W pierwszym tygodniu promocji za 1 zł możecie mieć tylko jeden banner, ale od 2. tygodnia możecie wybrać kilka bannerów – np. 750×300 oraz 336×280 czy inne kombinacje, sumując kwoty. Jeśli chcecie – policzymy to za Was.

Czekamy na Wasz kontakt!

[contact-form-7 id=”304402″ title=”Formularz reklama korona”]

 

Zostań Patronem PetroNews.pl - Wspieraj swoje lokalne media KLIKNIJ!

REKLAMA
REKLAMA


  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU