Duma ze złota reprezentacji Polski w siatkówce, gala konkursu straży pożarnej i wyjątkowy mecz piłki nożnej – to niektóre tematy nowego materiału filmowego Studia Grupy ORLEN. Poznajemy również szczegóły nowej kampanii wizerunkowej koncernu.
Złoci Polacy
Reprezentacja Polski piłki siatkowej mężczyzn powróciła ze złotym medalem. Tym samym nasi zawodnicy obronili tytuł wywalczony cztery lata temu. W finale mistrzostw świata 2018 pokonali Brazylię 3:0.
Dar serca dla straży pożarnych
Blisko 4 mln zł przeznaczył PKN ORLEN w 2018 roku na wsparcie straży pożarnych w Polsce. Ponad połowa tej sumy trafiła do 360 ochotniczych i państwowych jednostek w ramach programu pomocy jednostkom straży pożarnych. Tegoroczne uroczyste podsumowanie konkursu wraz z wręczeniem symbolicznych czeków odbyło się w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
Zagrali dla niepełnosprawnych
Wyjątkowy mecz odbył się w ostatnią niedzielę września w Warszawie. Reprezentacja Orlenu zmierzyła się z drużyną dziennikarzy w szczytnym celu. W składzie obu drużyn było wiele znanych osób. Wśród zawodników Orlenu pojawili się m.in. członkowie zarządu, kadra menadżerska i pracownicy koncernu. Spotkanie zakończyło się wynikiem 3:2 dla reprezentacji Orlenu.
Rozstrzygnięcie konkursu
Sierpniowy konkurs, organizowany na stacjach Orlen pod tytułem Verva Street Racing rozstrzygnięty. Klienci mieli za zadanie opisać swoje wrażenia z jazdy na paliwie Verva. Zwyciężczyni odjechała nową kią ceed.
Nowa kampania wizerunkowa
PKN ORLEN wystartował z nową kampanią wizerunkową „Razem napędzamy Polskę”. Spółka to przede wszystkim ludzie – zarówno pracownicy, jak i osoby korzystające z jego produktów i usług – takie jest najważniejsze przesłanie nowej kampanii wizerunkowej Koncernu. Autorem muzyki do spotu jest laureat Oskara i jeden z najbardziej rozpoznawanych na świecie współczesnych polskich kompozytorów – Jan A.P. Kaczmarek.
W kampanii uwaga skupiona jest na szerokim zakresie działalności PKN ORLEN ukazanej z perspektywy pracowników, osób korzystających z jego usług, a także tych, których ORLEN wspiera jako mecenas kultury i sportu. Oni wszyscy przyczyniają się do wzmacniania rynkowej wartości firmy.
– Ten spot to forma podziękowania wszystkim, którzy swoją pracą i zaangażowaniem, codziennie budują potęgę PKN ORLEN. To ukazanie, że najważniejszą wartością Spółki są ludzie – ci, którzy tu pracują i ci, którzy korzystają z naszych produktów i usług. Ten film niesie przekaz o współczesnym, nowoczesnym, pozytywistycznym patriotyzmie, który objawia się w naszych codziennych wyborach. Gdy wybieramy ORLEN – korzystamy po trzykroć: kupujemy doskonałe produkty, kierujemy zyski do polskich przedsiębiorców, bo 83% naszych produktów na stacjach jest wytwarzanych w kraju, a za pośrednictwem ORLEN-u wspieramy wielkie wydarzenia społeczne, sportowe i kulturalne. Ma to wpływ na codzienne życie Polaków i rozwój naszego kraju. To właśnie wyraża hasło kampanii „Razem napędzamy Polskę” – powiedział Marcin Stefaniak, Dyrektor Biura Promocji i Reklamy PKN ORLEN.
– ORLEN jest jedną z najważniejszych polskich marek i sam ten fakt sprawia, że byłem zainteresowany, aby napisać coś, co jest w harmonii z jej rangą, aspiracjami i kierunkiem rozwoju. Później, gdy już zobaczyłem materiały, tym bardziej było mi miło, bo zostały świetnie nakręcone i w efekcie powstała reklama, która inspiruje. Ja reaguję na projekty wyjątkowe i ORLENowska reklama, ze względu na rangę tej firmy i jej popularność, a także na jakość przygotowania tego materiału, była dla mnie interesującym wyzwaniem – powiedział autor muzyki do filmu, Jan AP Kaczmarek.
Za realizację kampanii odpowiadała agencja GREY, spot wyreżyserowany przez Marcina Filipka wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.