Od 1 lipca weszła w życie nowa ustawa gospodarowania odpadami. Właściciele domków jednorodzinnych, a także mieszkań własnościowych będą musieli samodzielnie opłacać w ratuszu wywóz śmieci. Jak i kiedy to zrobić?
Pierwsza opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi powinna wpłynąć w terminie do 15 sierpnia 2013 r. za miesiąc lipiec 2013 r., kolejne opłaty w terminie do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.
Stawka opłaty za oddawanie odpadów:
– w sposób zmieszany – 16 zł miesięcznie od mieszkańca zamieszkującego daną nieruchomość.
– w sposób selektywny – 11 zł miesięcznie od mieszkańca zamieszkującego daną nieruchomość.
Opłatę należy wnieść w Urzędzie Miasta Płocka, pokój E-45, I piętro, wejście od ul. Kazimierza Wielkiego lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta: PKO Bank Polski 84 1020 3974 0000 5302 0248 5043.
Godziny pracy kasy: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.00, czwartek 8.30-17.00, piątek 8.30-15.00.
Informacji udziela Referat Opłat za Gospodarowanie Odpadami Komunalnymi (Oddział Podatków i Opłat), pokój E -45, tel. 24 367 08 11.