Płocki koncern został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy w sezonie 2019/2020. Już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek logotyp ORLENU zobaczymy na stadionach oraz podczas transmisji meczów.
Zgodnie z podpisaną umową, logotyp PKN ORLEN pojawi się między innymi na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy czy na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach.
– Koncern wesprze również logistycznie Spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie oraz dostarczaniem sygnału telewizyjnego do nadawców, w tym do Canal+ i TVP, oraz do platformy Ekstraklasa.TV, dzięki której kibice mogą oglądać mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy poza granicami Polski – informuje biuro prasowe PKN ORLEN.
Jak wyjaśnia Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN, sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki płockiego koncernu.
– Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców, śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka, czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki – wyjaśnił Prezes Zarządu PKN ORLEN.
Marcin Animucki, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. zapewnił natomiast, że piłka nożna i rozgrywki klubowe są doskonałym obszarem do wzmacniania swojej marki i budowania silnych więzi z klientami, dzięki emocjom towarzyszącym rozgrywkom sportowym.
– W ramach współpracy nie będziemy skupiać się wyłącznie na świadczeniach promocyjnych, ale chcemy tworzyć dla Orlenu szereg możliwości, by zbliżyć tę markę do kibiców i budować ich zaangażowanie wokół ważnych dla naszego partnera obszarów. Zamierzamy także wspólnie z zespołem Orlenu wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu – dodał Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A.
Przypomnijmy, że PKN ORLEN jest również sponsorem strategicznym grającej w Ekstraklasie Wisły Płock.
Pytaja Mnie znajomi .
Dlaczego mowi sie ze to plocki Koncern .
Co Im odppowiadam nie zacytuje….
Kiedy wymieniam ile sponsoringu jest poza Plockiem znajomi uzywaja tycch samych ” OKRESLEN”.
Moze ktos Mi wyjasni ile jest w tym winy platwormerskiej EKIPY z Ratusza…?
Niestety nic nie zrozumiesz. To widać po tym co piszesz.
jezeli tak wazny to czemu chociaz polowy do stadionu nie dacie
Teraz to na stadion już figę dostaniemy nadal Płock pozostaje jak zawsze z zatrutym tyko powietrzem
Nie płacz dzieciak, tylko się wyprowadź.
Nie tak mówicie tym, którzy nie chcą stadionu?