Jak wyglądały poszukiwania najlepszych pomysłów podczas największego hackathonu w Europie? Czego wyprodukowano 7 mln ton? I jak wyglądały warsztaty z zakresu ochrony środowiska? O tym w najnowszym wydaniu Studia Grupy ORLEN.
Hack Yeah!
PKN ORLEN szuka rozwiązań i pomysłów, które przez pryzmat działań w obszarze IT mogą zmienić funkcjonowanie całej firmy, lub też rozwiązań stosowanych na stacjach. Temu m.in. służył hackathon, czyli impreza dla młodych, zdolnych programistów. Hack Yeah to największy stacjonarny hackathon w Europie, skupiający kreatywne osoby, które hackują rzeczywistość, rozwiązują globalne problemy w trzech dziedzinach: komunikacja, środowisko i bezpieczeństwo. Pojawiają się tu osoby z całego świata. Z 400 zespołów, biorących udział w tegorocznym Hack Yeah, 25 pracowało dla PKN ORLEN, z czego wyróżnionych zostało 9.
Jubileuszowe 7 mln ton
Niemal 4 dekady ciągłej produkcji polichlorku winylu – to musi przekładać się zarówno na doświadczenie w dochodzeniu do jak najlepszej jakości produktu oferowanego na rynku, jak również wiedzę i doświadczenie pracowników nadzorujących proces produkcyjny. Mowa o tym, co dzieje się w jednej ze spółek Grupy ORLEN – włocławskim Anwilu, gdzie właśnie wyprodukowano 7-milionową tonę polichlorku winylu.
Warsztaty środowiskowe w ORLENIE
Realizacja najlepszych praktyk i stosowanie wypracowanych przez doświadczenia innych właściwych rozwiązań – tak można podsumować warsztaty zorganizowane przez orlenowskie Biuro Ochrony Środowiska dla przedstawicieli spółek z Grupy ORLEN. Warsztaty odbyły się w płockim Domu Technika.
Drzwi otwarte w PKN ORLEN
Kolejny raz symboliczne drzwi do Zakładu Produkcyjnego w Płocku otworzyły się dla gości z zewnątrz. Za nami ostatnia, jesienna edycja tego projektu, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem nie tylko dorosłych, ale i dzieci. Blisko pół tysiąca osób przyjęło zaproszenie PKN ORLEN do zwiedzania zakładu.
#DobryKierowca
Ochrona środowiska, bezpieczeństwo, zdrowie i wsparcie społeczności lokalnych – to tematy, na które zwraca uwagę PKN ORLEN w najnowszej kampanii #DobryKierowca. Akcja ma na celu pokazanie, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia.
PKN ORLEN aktywnie angażuje się w akcje prośrodowiskowe oraz ukierunkowanie na zwiększenie bezpieczeństwa, ochronę zdrowia i pomoc w realizacji projektów społecznych. Każdy klient wybierający stację spod znaku orła wspiera odbudowę populacji sokoła wędrownego, pomaga zebrać środki na zakup sprzętu dla strażaków i specjalistycznego sprzętu medycznego dla polskich szpitali, a także wspiera program stypendialny dla dzieci z Rodzinnych Domów Dziecka.
Pierwsza wygrana szczypiornistów
Piłkarze ręczni ORLEN Wisły Płock rozegrali pierwsze spotkanie w tym sezonie Ligi Mistrzów we własnej hali. Spotkanie z mistrzami Szwajcarii przyniosło też pierwsze zwycięstwo w tych prestiżowych rozgrywkach.